{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Om at give fremmede hunde godbidder {{forumTopicSubject}}

Vores have ligger lige ud til et fri-areal, hvor der bliver luftet rigtig mange hund i løbet af dagen. Vi har kun et alm. dyrehegn, da vores bøgehæk er nyplantet i efteråret og derfor endnu ikke særlig høj. Dvs. man kan bare lige rækken hånden ind over hegnet og snakke med vores hund. Det er også OK at folk snakker med ham, for han ELSKER det.
Det jeg ikke kan forstå er, at folk - uden at spørge os - giver ham godbidder. Der går rigtig mange mennesker forbi hver dag og mange af dem hilser på ham og nusser ham bag ørerne (for han er SØD). Og hvis der bare er 5-10 der hver dag lige giver ham en lille godbid, så når det jo at blive til nogle stykker.
Så kan det jo godt blive lidt svært for os at holde styr på hvad han får af mad i løbet af en dag. Vi er ret strikse med hans foder, så han kan holde den slanke linie, da jeg går på udstilling med ham - og også helbredsmæssigt, så han undgår dårlig mave.

Jeg ville ALDRIG selv give en fremmed hund en godbid, uden at have spurgt ejerene først om det var OK. Så jeg kan IKKE FORSTÅ at andre kan være så ubetænksomme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om at give fremmede hunde godbidder
Kommentér på:
Om at give fremmede hunde godbidder

Annonce