{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Hvad laver min hund? {{forumTopicSubject}}

Hey derude, mig og en ven har diskuteret lidt frem og tilbage, jeg har ligefået mig en hvalp, og han drømmer utrolig meget, hvor man ligger og gør noget med hans ben og hans mund samt ryster, er det ikke helt normalt når den lige er blevet taget fra dens mor? Og vil den altid drømme eller er det noget som den vokser fra eller?
I er velkommen til at kigge lidt på min Enzo smiley
Mvh. Allan & Enzo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver min hund?
  • #1   7. jul 2007 Jeg ved det ikke.
    Daisy kan også godt finde på at ryste benene i søvne og vuffe lidt *GG*

• #2   7. jul 2007 både nemo og philly løber og lave lyde i søvne;O) det er fuldstændig normalt og de vil højeste sandsynligt gøre det hele deres liv, ligesom os mennesker, men ganske sødt, sys du ikke?

• #3   7. jul 2007 Især hvalp drømmer meget ud fra min erfaring.

Teorier taler om, det er de utrolig mange nye indtryk de nærmest bliver bombaderet med hver dag, de bearbejder med drømme.

• #4   7. jul 2007 Scarface : den drømmer og det er meget normalt -især i hvalpestadiet... nogle hunde bliver ved i det voksne liv.
    Det er ganske ufarlig - dog skal i ikke gå hen til en sovende hund da den kan blive forskrækket og komme til at bide.
    - nogle gange hjælper det bare at begynde at snakke beroligende eller ligge en t-shirts (brugt) ned i kurven til den så den ved du er der.. Shorty har f.ek.s en mani med at tage vores tæppe med i seng og så drømmer han ikke.

• #5   7. jul 2007 det er også min erfaring at hvalpe drømmer mere, de hikker også mere.. griner.. hvorfor ved jeg ikke.. når bella en gang imellem drømmer, siger jg bare små lyde, så vågner hun, det siges jo at man ikke må sige end navn...

• #6   7. jul 2007 balou gjorde det meget da han var hvalp og gør det stadig ind i mellem

• #7   7. jul 2007 Monique er også en stor drømmer, hun løber maraton, slås, leger og spiser i sine drømme.
    Når det bliver lidt voldsomt kan jeg dæmpe/berolige hende ved at sige shhh-shhh to tre gange, helt stille.

På samme måde beroliger jeg mine børn når de har mareridt eller voldsomme drømme.

• #8   7. jul 2007 Kaoz drømmer meget når vi har lavet noget ud over det sædvanelige, jeg tror altid hunde vil drømme - hvis de vel at mærke har et indholdsrigt liv..
    - Oplever de ikke noget har de jo ikke noget at drømme om ; )

• #9   7. jul 2007 Luna drømmer også mere og mere..

Det er helt normalt.

• #10   7. jul 2007 Sofus drømmer helt vildt meget, og har gjort det siden han var helt lille... Han kan faktisk ligge og rykke så meget rundt, så hans tæppe ligger rullet helt sammen bagefter...
    De drømmer på samme måde som os mennesker. Det er jo heller ikke alle mennesker, som bevæger sig vildt meget når de drømmer, hvor andre bevæger sig meget...

• #11   7. jul 2007 Jeg har ladet mig fortælle, at hundens drømme og de bevægelser, den har i den forbindelse faktisk har en funktion mens hvalpen er lille - nemlig at stimulere kredsløbet så den holder sig varm.

Det er ikke svært at forestille sig. Kigger man på nyfødte hvalpe oplever man netop disse små spjæt, som bare bliver tydeligere jo større den bliver.

Her i huset bliver vi nødt til at smile af denne adfærd - det lyder så sødt. Og vi synes næsten vi kan høre, hvor meget verdensmand Cassius synes han er, når han ligger og bjæffer og løber i søvne :o))

• #12   7. jul 2007 Mickey ligger også og drømmer engang imellem, hvor benene bevæger sig og der kommer små grynte lyde...

Sidder bare og smiler af det smiley

Kommentér på:
Hvad laver min hund?

Annonce