{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Hvad laver i ? {{forumTopicSubject}}

Her i huset fik vi et helt chok da vi stod op i morges ! Alt vores sne var væk, og vi havde alligevel ret meget ! Nå, men vi har været oppe og besøge min svigerfar og fået vores julegaver lavet helt færdige ! Så er der blevet gjort lidt rent og nu har vi lige fået aftensmad smiley
Nu skal der laves pølsehorn og vi skal have pakket de sidste gaver ind smiley

Hvordan ser det ud med vejret hos jer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver i ?
  • #1   11. dec 2010 Jeg er ved at bage boller :)!

Ja sneen er også næste helt væk her!! Gudskelov! Eller.. Alba har så lige glemt man godt kan besørge i græsset så det hele tager lidt ekstra tid efter den sne forsvandt smiley

• #2   11. dec 2010 her er det sne og ok tempratur ( norge )

har været hos dyrlægen med begge hunde...

Phoco hadde et sår i øret , og Maja flækket en negl... så skal tilbage på et andet dyreshopital mandag da Maja skal have tjekket om neglen er ok og må nokk bedøves... og Phoco skal i narkose og fjærnet den kul på øret og renset ørene... måske maja får en ørerens når hun aligevel er bedøvet også... så i dag har jeg blever 3000 norske kr fattigere og ved ikke hvor meget det bliver på mandag...men bare hundene bliver ok...

en ulykke kommer skjeldent alene... og ja min bil skal også repareres...

nu skal jeg bare hygge med hundene , maja er ikke helt fornøyd med at have været hos dyrlægen og bedøves og fået en forbinding på...

skulle egentlig i 30 årsdag til min venninde , men bliver hjemme med hundene og det forstår hun godt smiley

• #3   11. dec 2010 Vi har stadig en del sne, men det er heldigvis væk fra stierne smiley Jeg har ikke lavet det vilde i dag, har fået pyntet op til jul, været i skoven med hundene og nu har jeg lige sat maden i ovnen smiley Kan allerede dufte den og jeg er bare så sulten smiley

• #4   11. dec 2010 Næsten ik noget sne tilbage hvilket er ret dejligt synes jeg..

Passer min kusine og hun har lige valgt at hun gerne ville i seng så det har hun da fået lov til =)

• #5   11. dec 2010 Her er heller ikke så meget sne tilbage.

Jeg er alene hjemme sammen med Thomsen, så jeg har valgt at se en masse film og gå en sen-aften tur med Thomsen.

• #6   11. dec 2010 Jeg er SÅÅÅÅÅ Skuffet over at sneen er væk :S smiley
    Nu er der bare gråt og kedeligt !
    ( behøver jeg sige at jeg ELSKER sne ? ? ) smiley

Men ellers har jeg øhm.... sovet ?
    og drillet Tine ? ..... *fnis*

• #7   11. dec 2010 har lukket hundene ud og smidt lillemor op på køkken bordet, så nu skal hun sku have noget villdt og vådt????

• #8   11. dec 2010 Jeg er altså frygtelig træt af at næsten al sneen er væk, nu er her så mørkt, vådt og trist. Håber der snart kommer mere, eller i det mindste frost, så man ikke bliver så smattet på gåturene.
    Jeg har sovet det meste af dagen og nu er jeg igang med at lave andelår m.v. til sen aftensmad. Håber det bliver lækkert smiley

• #9   11. dec 2010 så nu er hundene lukket ind igen, og lillemor er hoppet ned fra køkken bordet, og vi har spist den vildt stærke og våde chilli suppe, god aften.

• #10   11. dec 2010 Jeg har haft en lidt tam dag. Havde glædet mig til en tur i skoven, da vi ikke har været der hele ugen, men så var der et eller andet kæmpe børnemotionsløb, så jeg kunne ikke engeng slippe hundene. Tilmed var sneen dyb, våd og tung derude, så man kunne næsten ikke gå og Disen rullede sig i en bunke dårlig mave så jeg måtte hvae hende i bad med sele og det hele.

Bagefter tog vi en lur på sofaen og det er først nu, jeg synes, jeg er ved at være rigtig vågen. Nu keder jeg mig bare og overvejer om jeg er vågen nok til at læse lidt bog.

Meget af sneen er væk, men der ligger stadig en del. Dog er græsset helt pløret så Polly har mudder op til ørerne når hun har været i haven

• #11   11. dec 2010 Hov, der var da lige dn ene positive ting, at det ikke var så koldt i dag. Jeg behøvede ikke skibukser og hundene frøs ikke det mindste selvom vi var ude over en time

• #12   11. dec 2010 Rikke : Jeg skal også lige en tur i SB i Kolt imorgen og se om de har flere varer tilbege smiley

Vi skal til juleklip på Værkstedet med glögg og æbleskiver imorgen eftermiddag. Det skal nok blive hyggeligt.

Jeg burde ellers gøre rent, for Kesha har været i haven et par gange og drønet ind uden at blive tørret af - godt mudret og våd op og ned ad trapperne - ØV!

• #13   11. dec 2010 har siddet og rykket håret af mig selv pga Freja :-s

• #14   11. dec 2010 Hva er det der er sket ang Freja?? Har ik været herinde i 1-2 måneder grundet hotmail og en længere historie

• #15   11. dec 2010 Hej Tumling: Velkommen tilbage.

Det var bare en joke med Freja igår som kørte over 3 tråde - helt igennem kun for sjov :-))))) Så No worries *G*

• #16   11. dec 2010 Ahh okay.. Synes bare det fortsætter hele tiden med at hun smutter herfra haha,, Og takker mange gange =)

• #17   11. dec 2010 Undskyld er tilbage nu smiley Gaverne skulle lige pakkes ind og pølsehornene skulle lige laves smiley Nu er de i ovnen ! Det lyder til alle har slappet godt af i dag smiley Hvor lækkert !

Er helt lettet over det med julegaver er ordnet ! Nu kan jeg bare ikke vente på folk skal ha' dem smiley Kender i ikke det ?

Marianne, hvor er det træls med dine hunde, rigtig god bedring smiley

Her er der ikke engang smat, vi har INGENTING kun de helt store bunker der har lagt smiley Men de lover vidst sne i de nærmeste dage igen smiley

• #18   11. dec 2010 Vi skal ud og lufte køteren nu her og så vil vi i bad smiley

Tror vi skal ud og aflevere julegaver de steder hvor vi ikke skal være sammen med personerne juleaften smiley

Kommentér på:
Hvad laver i ?

Annonce