{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Hunde i sengen??? {{forumTopicSubject}}

Her hjemme hos os må lille Kenzo gerne komme i sofaen og i sengen... Da vi så fik Buddy, blev vi enige om at han ikke måtte, da han bliver en stor hund, men så blev vi enige om, at han gerne må - når vi siger det : )... Buddy har taget det rigtig fint, og Kenzo har været glad - for så har han et sted, han kan være uden at Buddy skal bide ham i halen : D

Nå men nu er Buddy jo ved at være lidt stor... Han er så begyndt at KRAVLE op i sengen... Det ser mega sjovt ud... Han ligner lidt en sælunge hi hi : ) Han møfler sig op i sengen...

Men i morges vågnede jeg ved at sengen gyngede helt vildt?? Nå ja.. Det er Buddy tænkte jeg... Pludselig er sengen rolig igen - og det betyder at at han er kommet op i sengen, og når han er det, er det ikke noget med at han hoppe op til os og nysser os... Nææ nej.. han ligger HELT stille, for han ved jo godt at han ikke må... Nå men jeg vendt mig så om og sagde hey Buddy?? Min kæreste ligger så og sover og bag ham ligge Buddy... med hovedet på min kæreste og putter : D han så bare så søde ud....

Må jeres være i sengen???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde i sengen???
Kommentér på:
Hunde i sengen???

Annonce