{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Hunde i sengen .. {{forumTopicSubject}}

Jamen jeg var til hvalpetræning i søndags, hvor to af de ældre på holdet snakkede om at de var glade for at deres hvalpe ikke måtte være i møblerne .. jeg stod bare og tænkte, hmm Amy er da over det hele og det er intet problem for mig.. Altså skifter senge tøj 1 gang om ugen og lagn 1 gang om ugen og sofaen er alligevel dækket til med tæppe da den er hvide..

er det virkelig bare mig der er underlig og sys det er ok med hunde i møblerne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde i sengen ..
  • #1   7. mar 2008 Hver sin smag vil jeg sige.
    Luna er også over alt.
    Lige nu putter hun i sofaen sammen med kattene, og om natten ligger hun mellem min kæreste og jeg.
    Der er ingen grænser for hvor hun må være, på nær bordet.

• #2   7. mar 2008 Luna er allevegne...

• #3   7. mar 2008 hehe godt jeg ikke er den eneste smiley

• #5   7. mar 2008 Zenith og baily har altid ligget i møblerne... Men jeg tror nok jeg ville se anderledes på det hvis jeg havde en stor langhåret basse.... På en eller anden måde virker det ikke så voldsomt med korthårede hunde...

• #6   7. mar 2008 Nej, Bosca er også i sofaen og sengen, men kun sidst på natten, når han får sneget sig op så vi ikke mærker det og han ligger bare helt stille. :O)

• #7   7. mar 2008 Møffe havde sit eget tæppe i sofaen hvor hun måtte ligge (og tog jeg tæppet ned, f.eks. hvis der kom gæster, ja så var hun ikke i sofaen)

Reiki er ikke vandt til at komme i sofa og seng, så dt ser jeg ingen grund til at lære ham nu... Istedet smider jeg så en pude ned på gulvet og sætter mig der og hygger med ham når jeg ser TV

• #8   7. mar 2008 Fru By

altså nu har jeg passet min mors store Spinone et par gange og hun fylder sku mindre end min lille Amy smiley hehe fordi hun bliver liggende og Amy hun møver rundt i hele sengen og skal helst ligge i ske med en.. hehe meeen tror måske at en Old English ville få lov til at blive nede smiley

• #9   7. mar 2008 Her må hundene være i sofaen med tæppet..
    Sengen er forbudt område... Helt ærligt...
    Skulle hundene være i sengen, så var vi jo nødt til at sove i hundekurven..

• #10   7. mar 2008 Med Reikis pels, og så i fældetid, ser jeg i hvert fald en stor fordel i at han bliver på gulvet *G*

• #11   7. mar 2008 Mine må være over alt, og det må folk acceptere når de kommer på besøg, og det er nu heller intet problem:o)

• #12   7. mar 2008 Tina N

det er så bevist (ihvertfald på mit hvalpeholde) at det ikke holder, da Amy er den bedste kom træneren over og sagde sidst og hun følger mig så meget mere end de andre følger deres smiley så enig med dig..

• #13   7. mar 2008 Jeg gider ikke have hunde i møblerne. Jeg ved faktisk heller ikke hvor vi selv skulle være hvis de skulle være der.
    De har deres kurv i stuen som de bruger.
    De har dog fået den vane at de sidder med røven på sofaen og forbenenen i jorden. Så mener de vist selv at det er helt okay.
    Mine hunde kommer ikke i vores soveværelse. Kun søndag morgen hvor de ved at det er okay når deres far ligger i sengen og ikke gider stå op. Så er de inde og putte.

• #15   7. mar 2008 Anja F

Oki smiley

• #18   7. mar 2008 Vores vovser må så absolut godt være i møblerne - dog ikke sengen - der er vi blevet enige om, at der går grænsen (ikke for mig, men min mand - og da vi talte om det, så måtte jeg sige, at kun kunne give ham ret). Han omtalte nemlig de mange tæger etc., som der jo trods er herude hvor vi bor. Og skulle sådan et bæst falde af og/eller hoppe rundt hos os i sengen, så ..... yrk nej ellers tak.
    Sofaerne er pakket ind i store stofstykker på sidefalderne for vi elsker at sidde og nulre med dem der. Lænestolene har de holdt sig fra - men de er ensfarvet mørke grøn og temmelig uptraktiske, når hunde i deres farve fælder ggg

• #19   7. mar 2008 Bailey er ikke velkommen i møblerne, men det er mere pga hendes lange pels, hun fældere som jeg ved ikke hva, og på vores microfiber møbler gider jeg sgu ikke have lange hunde hår over det hele.
    Hun har fået en dejlig blød hundepude på gulvet tæt ved sofaen som er hendes, og som hun elsker. Om natten har hun hendes bløde hundekurv og den er hun også fint tilfreds med, hun har jo aldrig prøvet andet smiley

• #20   7. mar 2008 Vores må gerne være i sofaen.. og til tider i sengen ( hvis det er ved, at være vasketid.), men når vi beder dem om, at daffe af.. hvis vi har gæster eller andet, så skal de saksusme også fise over på madrassen eller i kurven. At have sin hund/e i møbler og andet kan betyde at hunden føler sig på et trin længere oppe af rangstigen..
    Deror skal de også vide, at det stadig er MOR eller FAR der bestemmer!

• #21   7. mar 2008 Zarina må ikke komme ind i stuen. For det første fælder hun meget til tider og trækker også meget sand og jord med ind i pelsen og det vil vi ikke have ind i stuen eller soveværelset. Men jeg synes det er helt ok at andres hunde må komme i møblerne eller sengen. Man skal bare være konsekvent, så hunden ved, hvad den må eller ikke må.

• #22   7. mar 2008 ....altså at andres hunde må komme i møblerne eller sengen hjemme hos dem selv. Hvis vi har andre hunde på besøg, lukker vi døren til stuen.

• #24   7. mar 2008 diesel er ikke i sengen, ikke i soveværeslet overhovedet men jeg har så sovet hos ham i stuen, men han er ikke i soveværelset er pga af sønnen jeg ved godt dyr er sund for børn men jeg syntes ikke han skal have dyrehår 24/7

• #26   7. mar 2008 Jeg forsøgte at lære Paris, at hun ikke måtte være i sengen, fordi min kæreste syntes det var ulækkert. Det var også meget nemt, da hun stadig var hvalp og ikke selv kunne komme op, men så blev hun passet en uge hos min mor, hvor hunde gerne må være i sengen, og hun fandt ud af, at det er meget hyggeligere at putte sammen i sengen end alene i kurven...
    Da hun kort efter fandt ud af, at hun selv kunne hoppe op i min seng, var det svært at holde hende nede, for hun listede jo bare op og puttede sig, når jeg var faldet i søvn... Så nu har jeg overgivet mig, og vi sover i ske hver nat, og jeg må indrømme, at jeg også synes, det er smadderhyggeligt :o)

• #27   7. mar 2008 Immer må gerne være i sofaen, men soveværelset er et lukket land for hunde. Nu hvor andreas har haft aftenvagt, vil immer gerne være lidt tættere på mig, så han sover i badeværelset lige ved siden af. Det er han helt vild med. Men vil ikke have ham i sengen

• #28   7. mar 2008 Min hund er også en hyggehund, men derfor er hun nu ikke velkommen i møblerne eller sengen alligevel.

Jeg har til gengæld ikke noget problem med at lægge mig ned på gulvet til hende og tage en nussetur der ;0)

• #29   7. mar 2008 Glemte lige at fortælle - at vi har fået opdraget vores hunde til at "spørge om lov" inden de springer op i sofaen - både hjemme og ude. Det er jo ikke alle der bryder sig om hunde i møblerne. De respekterer vores ja eller nej uden at kny. Det er det jeg siger "mors vovser - de ka' " LOL

• #30   7. mar 2008 Chico er også overalt smiley Han sover bedst hvis han kan ligge op af mig, og det er jo også så hyggeligt at putte smiley Han ligger sig dog gerne i fodenden af sengen, når det bliver for varmt, eller måske fordi at jeg ruller rundt over det hele smiley Griner..
    Men jeg har hele mit liv været vant til at hundene må være overalt, så jeg er nok den sværeste at vende af med det, hvis du skulle være smiley

• #31   7. mar 2008 Luna er så begyndt at synes at min side af sengen er bedre end hendes *G* Så jeg vågner i de mest akavet stillinger om morgenen *LOOL*

• #33   7. mar 2008 Bastian kommer overalt.. men hvis det var en stor hund jeg havde så fik den nok ikke lov...

• #34   7. mar 2008 mine er både i sofaen og sengen.. især nemo elsker at putte når vi ska sove.

• #35   7. mar 2008 Altså Gipzy og Baloo må ikke være i møblerne, for er vi andre steder skal de ikke hoppe i møblerne.

Mennn Baloo har ikke hørt det med at han ikke må.. Han gør det dog ikke hos fremmede endnu.. men han kommer fra et hjem hvor han lå i møblerne.. Men jeg syntes personligt at han er for stor.

• #36   7. mar 2008 Tirith må ikke være i sengen eller sofaen. Det er menneskenes plads i vores hus. Tirith kan ligge på lammeskindstæppet ved vores fødder, hvor hun også ligger i skrivende stund smiley Tirith mener selv at hun gerne må ligge i vores seng, når vi ikke er hjemme og det har jeg ikke tænkt mig at gøre noget ved, da hun ikke laver ulykker, når bare hun kan ligge der og lugte til vores dyner.
    Jeg er ligeglad med hvor andres hunde må være i deres eget hjem. Det handler jo bare om hvad man selv synes er bedst.

Kommentér på:
Hunde i sengen ..

Annonce