{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Malteser
  • #2   12. jan 2020 Ring eller skriv til racerepræsentanten - de henviser til kommende kuld smiley
    Du finder dem og kontaktoplysninger via hjemmesiden Maj-Britt linker til.


  • #3   13. jan 2020 Nej, men jeg vil gerne købe en Bichon Frise eller en lille mini Puddel,- men der er ikke nogen der svarer på min annonce,- men en Malteser kunne vel også gøre det,- men fælder de ikke meget??

  • #4   13. jan 2020 En Malteser fælder ikke. Men koster åbenbart en halv bondegård ??. Kig efter de racer du godt kan lide på www.købhund.dk. Der bliver hvalpekuld annonceret. Held og lykke smiley

  • #5   13. jan 2020 Hej og tak for svaret, Bichon Frise og mini Puddel koster også en halv bondegård, jeg har selv solgt hvalpe fra flere kuld -engang. Kan også siges på den måde at helt små hvalpe har jeg haft nok af igennem tiden. Men nu har jeg ikke flere hunde og et liv uden hunde er ikke godt for mig, og jeg er blevet en lidt ældre pige, så en lille hund på 1 til 2 år er nok passende for mig- en rigtig lille hyggehund, der gider at gå ture med mig. Jeg håber jeg finder en på et tidspunkt,- inden alt for længe.

Kommentér på:
Malteser

Annonce