{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

hunde stunt! {{forumTopicSubject}}

Denne tråd er til tossede stunts, som hundene har lavet!

Idag tog vi på en tiltrængt tur til stranden. Jeg har skrevet opgave i en uge, og de har røv kedet sig.

For at komme på stranden, er der en lille bro, som føre over et moset område, inden stranden.

Hundene går fri, og tøffer frem og tilbage på broen. På et tidspunkt sakker Baby bag ud, og kommer løbende i fuld fart forbi mig. Han løber desværre helt ud til kanten, og direkte ind i mit ben. Han bliver KASTET ud i bladderet, og lander på siden. Klistret og ulækker smiley Baby rejste sig, og lod som ingen ting! Så turen forsatte og vi havde stranden for os selv en lille times tid smiley
- der bliver lige holdt øje med ham, om ham får ondt, i forhold til sin diskusprolaps. Men han virker heldigvis ikke påvirket.

Derudover har Thea nu 2 gange på 6 måneder, været ved at drukne sig selv.
Den ene gang, fordi hun faldt ned fra selv samme bro som Baby. Når hendes tøj bliver vådt og tungt, kan hun ikke selv komme op smiley

Anden gang, havde min moster lånt hundene, og ville gå en tur ud til min mormor med dem. Det er en tur på 10 km langs stranden.
Hundene render løs og hygger sig.
Der kommer et sted ved stranden, hvor vandet løber fra klitterne ned i havet.
Melanie og Thea løber om kap, og Melanie springer elegant over, med Thea i hælene. Thea kommer bare aldrig over, og falder i det kolde vand. Vandet er dybt, hun kan kun lige bunde, og tøjet bliver drivvådt.
Min moster fisker hende op af vandet, får tøjet af hende, smider hende ind under jakken, og ringer efter mormor der kommer babu babu og henter dem smiley
Mosters besked var "jeg gider ikke passe den hund mere, den er simpelthen for dum! Det er jo farligt for den!" smiley

Kom med jeres hundes stunts!
Og del endelig billeder af de kære dyr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde stunt!
  • #1   14. jan 2020 Jeg ved ikke om det er et stunt smiley
    Men Ellie er nok den klammeste golden retriever jeg har mødt.

    Nytårsaften var vi til golden træf. Ca 20 hunde! Der var en lækker mudderpøl alle hundene på skift havde pisset i. Ingen så meget som overvejede at rulle sig..
    Altså på nær Ellie. Der var en dreng som råbte se lige den klamme hund der kommer løbende.. Ja det er så Ellie i en nøddeskal. Hun gik dog forleden ind i en lygtepæl fordi hun har så travlt med alt muligt andet.


    profilbillede
  • #2   14. jan 2020 Thea- hunden der burde have en redningskrans under sit dækken smiley

  • #3   14. jan 2020 Aslan kom fuld firspring over en mark... direkte igennem et hegn.... Det var utroligt der ikke skete noget.... jeg gik dog en lille blodprop af skræk smiley

    Det vildeste han lavede var da han stak hovedet i en bjørneklo.... Det var grumt... han fik et ar

    men den gang han skræmte os mest var da han kastede sig ud af sit bur i bilen... og dinglede i bagbenet.... jeg greb ham imens min mand rev buret i stykker... der skete intet med hunden...

    altså... dårlige nerver var med i prisen smiley





  • #4   14. jan 2020 Ellie..

    profilbillede
  • #5   14. jan 2020 han rullede sig også en gang i en helt grøn frisk kolort... 15 min før jeg skulle have ham med om til nogle venner der ikke var vant til hund..... suk!

    og jeg savner ham... utroligt smiley


  • #6   14. jan 2020 Tucker har også lavet den med at gå ind i en lygtepæl - han havde travlt med at kigge på den hund der gik på modsatte side af vejen.

    Da han var hvalp var han også ved at drukne sig selv. Jeg havde ham i haven til en tissetur omkring midnat. Tucker fik et hvalpeflip og tonsede rundt og BUM så landede han i havedammen. Der måtte jeg så fiske ham op og han måtte ind og have et bad, fordi han stank af klamt vand.

    Sidste år hoppede han op på en lavere mur og fortsatte hen af den, han fik øje på noget og kiggede til siden mens han gik - hvilket resulterede i at han trådte ud i den blå luft inden jeg kunne gribe ham, og røg på hagen lige ned i asfalten. HELDIGVIS ingen skade på tænderne, men en fin blødende hudafskrabning på hagen.

    Tucker skal åbenbart lære at se sig bedre for smiley


  • #7   14. jan 2020 Hvor er Ellie skøn! En beskidt hund er en glad hund!
    - den med lygtepælen har Thea også lavet. Hun havde travlt med at kigge til siden. BANG! ind i lygtepælen, og hunden skreg som fik hun tæsk... smiley
    Hun fik en ordentlig bule på øjet..

    Ja Thea burde nok have en indbygget redningsvest i sit tøj.. Hun er lidt et fjols... Høje broer, bliver hun båret over, jeg tør ikke lade hende gå selv smiley

    HL sikke nogle skrækhistorier! Man skal have nerverne på plads, med de hunde! smiley det er ikke sjældent man lige får en klump i halsen!


    profilbillede
  • #8   14. jan 2020 Tuckers murstunt har garanteret set sjovt ud! - jeg kan altså ikke lade vær' med at grine når de laver sådan noget..

    Melanie har også rullet sig i en
    Kolort, efter en tur på stranden... Så gik tilbage og badede hende i havet, inden hun kom i bilen smiley


  • #9   14. jan 2020 Kira lavede et stunt i går.

    Hun var herovre for at blive passet og lå i hendes kurv.

    da hun rejser sig får hun skubbet til kurven, så en lille sort klapstol falder ned over hende..

    Øj hun så sølle ud, men gik så over i min lænestol og tog sig en lur smiley


  • #10   14. jan 2020 Tucker har også et par gange lavet stunt ned ad trappen herhjemme.. Heldigvis har jeg enten stået nede for enden og kunne gribe ham - eller ageret stopklods på vej ned af trappen. Han har simpelthen bare for travlt sommetider smiley

    Og så er der den der når han ligger og sover på et trappetrin, gerne 3-4 nederste trin. Når han så sover riiigtig godt, så vender han sig om på siden og så kan man lige så fint høre, bump, bump, bump og derefter en hund der ryster sig og løber op i stuen smiley


  • #11   14. jan 2020 Bella er BANKET ind mellem 2 træer med en pind i munden smiley Det er simpelthen imponerende at hun ikke gik i stykker smiley Hun er faldet på is hundrede gange, og synes åbenbart det er fedt smiley

    Dorit brugte omkring et år på at lære at man IKKE kan spæne fuld smadder gennem maskerne på et fodboldmål smiley

    Og så var der dengang jeg kom til at sparke min mosters chi i en flot bue ud i en å, hvor han landede splat på siden i mudderet smiley Jeg grinede så meget at jeg tissede i bukserne! Havde der været vand i åen, var han død smiley


  • #12   14. jan 2020 Thea Tøjhund, trænger den ikke gevaldigt til at få klippet klør?

  • #13   14. jan 2020 Og så den lidt for selvsikre Tucker-hvalp, der havde lært at hoppe op i sofaen. Han kom tonsende ind efter en tur i haven, satte af 2m fra sofaen og bankede lige ind i den i stedet for at flyve op i den smiley - Ikke at han lærte en skid af det selvfølgelig smiley

  • #14   14. jan 2020 Thea tøj hund døjer med lange kløer, der gror som ukrudt. De er fikset og bliver nu slebet med dremmel hver anden dag smiley

  • #15   14. jan 2020 Rager de ikke bare vildt langt ud, eller er det billedet der snyder?

  • #16   14. jan 2020 De ser meget lange ud på billedet, og billedet er også taget, før vi fik en dremmel. De er noget kortere nu, ikke helt optimale endnu, men bedre!

  • #17   14. jan 2020 Den har Asger også lavet.. når man best løber og leger med sine hundevenner, så er det bare SÅ træls man kun har halvt så lange ben, så vandet i stedet for at gå til knæerne, går en til ørene..


    profilbillede
  • #18   14. jan 2020 Coco har et par gange fået bidt grene af i begge sidder af munden, så midten af grenen har kilet sig fast imellem tænderne oppe i ganen. Begge gange har jeg været fuldstændig i panik, da det ligner hun er ved at kvæles af noget, og der går lige et øjeblik fra "panik - hånden ned i halsen - finder intet - mere panik" til "tjek ganen".. smiley
    Men det er så til gengæld ret nemt at fikse:)


  • #19   14. jan 2020 Her et billede af chi’en, efter en noget hård landing i mudderet smiley

    profilbillede
  • #20   14. jan 2020 Da Luffe var omkring et år, var han ung og dum. I haven er der en halvmur, og en åbning ind til en terrasse. Idioten har et teenage flip, løber rundt i hele haven, løber op på terrassen med fuld fart, men er for retarderet til at bruge hovedet, så I stedet for at bremse eller dreje, spæner han direkte ind i den mur, med hovedet først. Vi havde æren af at se det hele, aldrig i mit liv har jeg grint så meget. Det er ikke for sjov, at han egentlig hedder Klunte. smiley

  • #21   14. jan 2020 Der var også den gang... Hold kæft hvor er jeg en ond mor - jeg filmer i stedet for at komme til undsætning...

    profilbillede
  • #22   14. jan 2020 Hahaha, Ginne, dét billede er klasse smiley smiley smiley

  • #23   14. jan 2020 hahaha Asger!

  • #27   15. jan 2020 Åh... hold nu op, den får mig til at komme i tanke om mange episoder, den her tråd..

    Da vi fik Punktum i sin tid, var hun både overvægtig og ude af form. Så hun har også lavet den der med, at skulle følge efter de andre, og hoppe over et LILLEBITTE SMALT vandløb (vi taler 50-70 cm) , hvor hun istedet landede midt i.
    Hun skulle også løbe efter de andre ned af en bakke, men fik for meget fart på, og havde for få muskler til at kunne standse, så hun endte med at slå en kolbøtte. Heldigvis først, da hun var næsten helt nede.

    Qimmits værste stunts har været af "tyveri"-typen. Vi havde bla. været ud at gå med en god hundeven og deres broholmere, og da vi kom tilbage til P-pladsen, og de åbnede bagsmækken på deres varevogn hoppede Qimmit glad ind.. Tog et par spring igennem varerummet, videre op på forsædet - og fik lynhurtigt inhaleret den the-birkes, de ellers skulle have hygget sig med på vej hjem smiley

    Men altså.. INGEN af de tre, jeg har nu, har selvfølgelig nogensinde lavet noget som helst lignende smiley smiley smiley smiley


  • #28   15. jan 2020 Ozzy har gjort sit af dumme stunt. Flere gange med et efterfølgende dyrlægebesøg.

    Den ene gang sad hans kæbe fast i en coladåse. Det blev en dyr omgang da dyrlægen blev nødt til at bedøve ham for at få fjernet dåsen.

    En gang tog han en rulletur ud over en lille skrænt, hvor han ikke kunne gå bageefter. Der bar jeg ham hjem med den anden hund løs ved fod langs en trafikeret vej. En tur til dyrlægen, hvor hunden så var blevet frisk igen.

    En anden gang løb han ned af en lille skrænt og skulle hoppe over en lille å, han fik ikke bedømt afstanden rigtigt, så landede midt i åen.

    Og så var der det uheld hvor en hest trådte ham på poten, jeg var sikker på at poten var knust. Da vi nåede til dyrlægen haltede han ikke engang mere.

    Så Ozzy har været ret uheldig, men er heldigvis vokset fra det smiley


  • #29   15. jan 2020 Flynn løb engang direkte ind i et træ. Det var ikke fordi han havde travlt med at kigge til siden eller noget. Måske regnede han med, at træet ville flytte sig for ham? smiley

  • #30   15. jan 2020 Vores samojede Huan laver jævnligt sådan noget. Den med lygtepælen nikker vi i hvert fald genkendende til smiley

    For et stykke tid siden ude ved mine svigerforældre, hvor han altså har været meget siden hvalp, spænede han rundt i haven og var helt skør. Pludselig beslutter han sig for, at han vil ind , og han løber derfor med virkelig høj fart direkte ind i terrassedøren. DONK sagde det og han kiggede forurettet på døren.

    En anden gang var vi ude at gå ved Kalø, hvor der er meget kvæg og derfor mange kokasser. Et par med en corgi går forbi og hundene hilser pænt. Kvinden sætter sig på hug og vil kæle for Huan som slynger kroppen så hårdt mod hende, at hun mister balancen og lander i en kokasse... Det var sjovt, men også en anelse pinligt. Stakkels kvinde som overhovedet ingenting sagde smiley


  • #31   15. jan 2020 Haha, fantastisk tråd! smiley

    Atlas er faldet ned fra sengen nogle gange. Sidst "hang" han i bedst Mufasa-stil med forpoterne på sengen og skrabede løs, for at redde sig op, imens bagbenene kartede rundt på gulvet uden at kunne finde fodfæste.

    Han er også faldet i en sø en gang. Han hader at bade, men elsker at drikke af søer. Han forventede vidst, at der var lavt inde ved kanten. Han træder i hvert fald ned med begge forpoter, men den ene forsvinder under ham, så han ryger under vand med hele forparten og så laver en halv koldbøtte ud i vandet. Stakkels hund blev meget forskrækket smiley .


  • #32   16. jan 2020 Ziva elsker vand!!
    Det er trænet væk nu, men tidligere hylede hun når hun kunne høre bruseren og man havde lukket døren så hun ikke kunne komme med i bad.
    Jeg køber glad en stor pool vi kan bruge sammen i hedebølgen - Ziva nægter at bruge den! Regn, søer, åer, brusebad er godkendt men niksen om hun vil i en pool i haven.

    Hun opdagede ikke som hvalp en trappe ned af åsen i Næstved og trillede i bedste kolbøtte stil ned af den.

    Hun kan sindssygt mange tricks. Hun kan nemt finde mig igennem junglen af fodboldnet når de samler dem alle sammen for at slå græs. Kaster tit godbidder i mellem dem. Hun kan gå labyrint i mellem vandflasker. Hun fandt min vante vi tabte på en gåtur for et par uger siden, men hun aner ikke hvordan man kommer igennem en dør der er 18 cm åben når hun er 19 cm bred. Hun kan åbne lukkede skabslåger

    Men..... hun aner ikke hvordan man får fat i en godbid når døren er åben op af væggen og den er gledet ind i mellemrummet. Min gamle labrador kunne åbne lukkede døre når hun kedede sig. Min venindes kan åbne lukkede og haspede vinduer.




  • #33   16. jan 2020 Elvis og Berta var alene hjemme ved min mor en aften, hvor vi alle skulle ud. Det har de været mange gange uden problemer. De var i det værelse, hvor vi skulle sove senere på aftenen, og i det værelse er der en tremmeseng, der står for enden af sengen.

    Da vi så kommer hjem og skal ind og sige hej til hundene, kan vi ikke forstå, hvorfor Elvis ikke er der til at sige hej. Vi får så tændt lyset og ser til vores overraskelse et styks betuttet Elvis, der er kommet “i fængsel” og ikke kan komme op igen. så havde vi da i hvert fald styr på ham smiley


  • #34   16. jan 2020 Elvis er også verdensmester i at hoppe op på spisebordsstole og dermed få adgang til spisebordet.

    Min mor passede engang hundene, hvor hun havde besøg af min morbror. De havde fået kaffe og kage i udestuen, og da han så skulle gå, fulgte hun ham selvfølgelig ud til døren. Da de så krammer, siger min morbror tørt: “Hva, må hunden godt spise kage fra bordet?” smiley


Kommentér på:
hunde stunt!

Annonce