{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Fælde årstider? {{forumTopicSubject}}

Vidste ikk lige hvad jeg skulle kalde emnet..

Igår blev Mille børstet da jeg opdagede hun fældede.. Da jeg så kom i gang fældede hun MEGA meget - tre totalt sammenmaste håndfulde fransk bulldog pels (er virkelig meget for så lille en hund - har haft flere franske før så jeg kender ca mængden).. Hun må vitterligt være ved at skifte hele pelsen tænker jeg.. Og jeg kunne være blevet ved i det uendelige!

Men ja, så kom jeg til at tænke over om det ikk er et meget mystisk tidspunkt at skifte SÅ meget pels på? :s Altså enten er hun en del forsinket med at skifte sommerpels til vinter eller også er det måske for tidligt at smide vinterpelsen.. Må hellere lige nævne at hun går med dækken da hun er en frossenpind..

Oplever I at der er direkte årstider for fældning egentlig? Eller er det bare naturligt nok at de skifter pels i stor stil i forskellige individuelle "cyklusser"?

Er ihvertfald lidt forundret... Heldigvis er hun på ingen måde blevet skaldet at se på eller lignende, men hun har aldrig før smidt Så meget pels på en gang! Og det gav mig lidt tanker omkring årstider og fældning hænger sammen eller om det ikke nødvendigvis gør det...

Hvad er jeres erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælde årstider?
Kommentér på:
Fælde årstider?

Annonce