{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Chokolade symptomer {{forumTopicSubject}}

Knægten var uopmærksom og lagde noget lys
mælke chokolade - 30% - på sin stol, og Sally der normalt ellers ikke stjæler blev åbenbart for fristet. Hun nåede at hapse 25g.

Jeg er ikke bekymret for dødelighed eller svære symptomer . Men kan jeg nu forventer at hun har racer mave i nat?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokolade symptomer
  • #1   26. jan 2020 Sikkert ikke, de fleste hunde vil formodentlig ikke få nogen som helst symptomer af så lidt:) jeg har haft en Cocker som snuppede en halv plade mælkechokolade, der var intet overhovedet, ikke en gang lidt blød mave smiley

  • #2   26. jan 2020 Det er et eller andet stof i chokoladen der ophober sig i kroppen, og det er først når der er meget at det bliver giftigt smiley

  • #3   26. jan 2020 Det ville undre mig meget, det er ikke særligt meget hun har fået og det er kun 30 %
    Jeg tænker ikke du kommer til at mærke noget til det


  • #6   26. jan 2020 25 g er for lidt.

    Ziva åd min KitKat i sidste uge jeg havde glædet mig til! Jeg havde fortjent den fordi vi havde været ude at løbe, men ville gå op og tage opvasken og lave aftensmad først. Den lå på køkkenbordet i campingvognen, men Ziva har besluttet at det bord tæller som buffet smiley

    Jeg tænker du skal på 100 g. Mælkechokolade for at få dårlig mave og 200 g. Før jeg var kørt til dyrlæge.

    Ida: hahaha det kunne man være blevet aflivet for herhjemme. Jeg kondolerer for dit store tab


  • #8   26. jan 2020 Jeg var også blevet tosset. Man kan ikke æde hele den slikpose man har glædet sig til søndag aften og slippe godt fra det smiley man skal heller ikke undervurdere, at jeg er sikker på at man kan dø af nogle af de prutter de kan lumre af. De kan noget helt særligt med at gasse på en måde jeg heldigvis aldrig har oplevet nogle mennesker kunne

  • #11   27. jan 2020 Glubske Sally siger at de 25 gram kun var til en hul tand, og at hun jo er en stor pige, og at hun overlever med hendes sunde appetit i behold.

  • #12   27. jan 2020 Jeg ville ikke være bekymret. I mine unge dage, før vi vidste at hunde ikke kunne tåle chokolade, brugte vi at stikke hunden en Yankee bar eller to, hvis den havde brug for ekstra energi under konkurrence eller på jagt, her snakker vi gravhunde på 5-9 kg smiley

    Jeg har aldrig oplevet bivirkninger, hverken syge hunde eller noget, der ligner dårlig mave og hundene er alle blevet gamle, så heller ingen ophobning.


  • #13   27. jan 2020 Han klarede den uden at skulle ud og skide i løbet af natten smiley

  • #14   27. jan 2020 Det er kun ved mørk chokolade det kan blive et problem. Mørk chokolade indeholder nemlig Theobromin i så store mængder at hunde kan blive forgiftet

Kommentér på:
Chokolade symptomer

Annonce