{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Min hvalp tisser på sin pude {{forumTopicSubject}}

Vi har en hvalp som er 18 uger gammel, vi købte hende for 3 uger siden ca. Hun er semi renlig, MEN hun tisser på sin hundepude rigtig tit! Altså, det er næsten som om det er bevidst, at hun sætter sig og tisser på den. For hun tisser næsten aldrig indenfor, og når hun gør - så vælger hun, at gøre det på sin egen pude. Hvorfor gør hun det? Er det noget i andre har oplevet?

Hun sover i samme rum som os, men bare på sin egen pude på gulvet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hvalp tisser på sin pude
  • #1   5. feb 2020 Det er ikke unormalt at hvalpe helst vil tisse på blødt underlag, hvilket kan være årsagen.. De vælger yndlings tisse underlag som 8ugers og det holder som regel ved at de foretrækker dette underlag..

    Min tidligere hund Emma tissede som hvalp rigtigt ofte i sine kurve smiley Til sidst endte jeg med at fjerne dem da intet andet hjalp og det virkede at hun i flere måneder ikk havde den mulighed.. Men resten af hendes liv tissede hun nogle gange i sin kurv(e), så jeg ville ønske vi havde reageret inden det blev for stor en vane eller hvad man skal sige fordi det er VIRKELIG en træls vane og når først kurven har været tisset i får man aldrig 100% lugten væk også animere det også til at det sker igen (de har jo en noget bedre lugtesans end os mennesker)

    Jeg ville simpelthen fjerne puden så hun kun har den når i kan sikre jer 110% at hun ikk kan komme til at tisse på den eller simpelthen fjerne den helt så det ikke bliver en vedvarende vane!


  • #2   5. feb 2020 Smid puden udenfor. I skal have brudt mønsteret.
    Gå til samme faste tisseplet hver gang. Hun er utryg ved verden, når ikke hun tisser meget ude. Det skal I have arbejdet på.


  • #3   5. feb 2020 Jeg ville smide puden udenfor i et håb om at bryde den dårlige vane, og ikke erstatte den med noget nyt. Og så holde ekstra øje, når hun går og leder efter puden. Når hun leder, så er det udenfor, så hun kan tisse smiley

  • #4   5. feb 2020 Det gjorde vores også i en overgang. Jeg fjernede puden også var hun færdig med det..jeg vaskede den og rensede den i Rodalon. Da der så var gået relativt længe tog vi den ind igen men hun har ikke gjort det siden.

  • #5   5. feb 2020 Jeg ville starte med at tjekke for blærebetændelse. De tisser tit på bløde ting, når de har problemer med urinen.

    Hvis ikke det er det, så ud med puden! og søg efter den, når den skal ud og tisse, så den forbinder den med at gøre sig ren udenfor smiley


Kommentér på:
Min hvalp tisser på sin pude

Annonce