{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slettet tråd
  • #1   6. feb 2020 Når jeg ikke har set det, passer det ikke...jeg tror du lyver! smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #2   6. feb 2020 var det min smiley er der taget screenshot!

Det var meget udramatisk desværre hvis det var den. en ven søgte pasning til sin hvalp fordi han er kommet i akut bolig problem og fandt det via min status samtidig med at jeg lavede tråden fordi jeg troede flere ville se den end en status... er i med endnu? smiley og jeg skrev derfor tak og at jeg ville slette om lidt men status er her endnu hvis en vil tage en screenshot....

skisme dejligt at se hundevenner træde til så hurtigt smiley min kammerat er super glad!

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#3   6. feb 2020 men nu vi har en tråd som jeg stadig tror flere ser end status så er her noget mere alvorligt at gå op i.

der er forsvundet en schæfer hvalp hvor vi bor. Hvis nogle ser hende....

https://m.facebook.com/groups/1223628377665337?view=permalink&id=3203113463050142

• #4   6. feb 2020 Helt seriøst, så har jeg ikke fulgt med i, hvad der er sket. Mit emne var bare resultatet af et vildt gæt smiley

• #5   6. feb 2020 smiley smiley

• #8   7. feb 2020 "jeg glemte lukke døren til hundegården"
    Dine hunde skal altid være under fuld kontrol - ellers kan det ende galt.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#10   7. feb 2020 naturligvis John hvorfor have det to steder når der er fundet pasning? Mikes mor forslog en tråd så flere så det. Jeg er super glad på M. og hvalpens vegne for at en fra HG slog til så hurtigt !

jeg savnet screenshot i denne tråd så her er et for at fuldende den. kan en poste et foto af en kat er den helt hjemme Men ellers kan jeg måske finde et smiley

profilbillede
  • #13   7. feb 2020 Det er jo nærmest en katastrofe, for der er slettet TO tråde smiley smiley smiley

Åh gud, jeg er ikke sikker på at jeg kan komme igennem dagen nu smiley

• #14   7. feb 2020 smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#18   7. feb 2020 hey Grumpy! hahaha godt valg til tråden smiley

• #19   7. feb 2020 A
    Nu lægger du et urimeligt pres på mig. Egentligt ville jeg have slettet nærværende tråd, men nu er den beslutning taget af bordet. Jeg vil ikke være ham, der endegyldigt sender dig i favnen på distriktspsykiatrien.
    Så træk vejret roligt - ind gennem næsen og ud af munden. Sådan! Vi er her alle for dig. Du kan bare skrive. Ingen skal stå alene med den slags. Knus og kram smiley

• #20   7. feb 2020 Jeg er glad for at jeg har sovet igennem alt dramaet om slettede tråde, sure katte og løse hunde, der nu er spærret inde. Det er så sindsoprivende, at jeg med garanti ikke ville kunne sove.

Nu håber jeg bare, at jeg kan nå at bearbejde det, inden jeg skal i seng igen.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#22   7. feb 2020 screenshot or it didn't happen! smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#24   7. feb 2020 Jubii My er hjemme igen!

• #25   7. feb 2020 Christina jeg glemte at lukke lågen til gårdspladsen - så min gårdspladspony gik på besøg ved naboen. Ups.

Kommentér på:
Slettet tråd

Annonce