{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

slettet tråd? {{forumTopicSubject}}

blev der så lige slettet en tråd mere for en gangs skyld?

den knap skulle simpelthen smides ad h...... til
der var over 400 indlæg i den tråd, jeg håber virkelig det var TS der slettede den, for hvis det var en HA vil jeg da personligt meget gerne gøre en forklaring på hvorfor.

det vil jeg egenligt også gerne fra TS.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slettet tråd?
  • #1   21. feb 2014 Hvilken tråd er nu væk?

  • #2   21. feb 2014 "er TG væk" tråden.

  • #3   21. feb 2014 den var vist væk allerede før frokost - der loggede jeg på

  • #5   21. feb 2014 Det samme her W jeg er for nysgerrig smiley

  • #6   21. feb 2014 Var den ikke død - og nu så også borte?

    Der var jo en enkelt eller to der brændte helt sammen i den tråd, måske det er årsagen til sletningen, hvem ved...


  • #7   21. feb 2014 Vi ville alligevel aldrig været blevet enige, kørte det ikke bare i ring?

  • #8   21. feb 2014 jo den røg før frokost,, og jo den var død.. hele emnet var dødt og har været det i langtid egenligt.

    det irretere mig bare hvis det er HA der går ind og sletter tråde som det passer dem, som det tidligere har været tilfældet. uden de har brudt retningslinier,
    men det kan da også være det har været TS der slettede den.

    jeg er bare nysgerrig over. hvorfor den skulle slettes.


  • #9   21. feb 2014 øv ... enig det der sletning er træls, og ihvertfald når man ikke hvem hvorfor og hvem der sletter ....

  • #10   21. feb 2014 Arrej alle de fine Isabelle billeder var jo deri !

    ISABELLE, Jeg ønsker mig hermed et album med alle de nuttede billeder du har af de hvalpe xD


  • #11   21. feb 2014 hmm... tænker at det kan være at den var blevet slettet for udhæng, der blev sagt rigtig mange ting i den tråd specielt om TG. beskyldninger om dækprofiler osv. undre mig ikke overhoved at den blev slettet

  • #13   21. feb 2014 Hvil I Fred "er Tg væk-tråd". I FRED! NU!

  • #14   21. feb 2014 udhæng af hvem?? man kan vel ikke hænge en profil ud der ikke eksistere tænker jeg.

    og nej tråden gavnede efterhånden ikke nogen eller noget, jeg er egenligt fuldstændig ligeglad med tråden som sådan.

    jeg vil bare gerne vide hvem der har slettet den. og hvorfor!


  • #15   21. feb 2014 Der burde være en "frys tråden" knap istedet for, så det ikke længere er muligt at skrive i tråden

  • #16   21. feb 2014 hvis i ikke snart er søde, opretter jeg sq endnu en tråd...... smiley

  • #17   21. feb 2014 uanset om hun er her eller ej, så er det sku udhæng. man skal sku ikke være helt idiot for at se det.

  • #18   21. feb 2014 Selvfølgelig kan det lade sig gøre at udhænge profiler, som ikke eksisterer længere. Præcis lige som det er muligt at snakke om døde mennesker.

  • #20   21. feb 2014 hængt ud for hvad?? det forstår jeg ikke,,

    nå men det var nu ikke det denne tråd handlede om. jeg vil stadig bare gerne vide hvem der har slettet den.. jeg har været på BG i ihvertfald 7-8 år. jeg har aldrig nogensinde oplevet så mange slettet tråde som herinde. nogle af TS og andre af HA.
    og det kan da undre. og hvis det er en HA der har slettet den må der jo være en forklaring, og jeg kan ikke se at udhængning skulle kunne være en af dem.

    og -T- du opretter bare en tråd.. held og lykke med at få den til at overleve et døgn. det sker vist sjældent herinde smiley smiley


  • #21   21. feb 2014 Undskyld Steffen Jeg har jo ikke været her så længe men hvem er TS og HA smiley

  • #23   21. feb 2014 Steffen kan det da for pokker ikke være ligemeget hvem der slettede ?
    Tråden er væk nu - heldigvis
    jeg vil sige som Dr Hansen i Matador : La os nu få noget fre´

    Desuden kan du heller ikke forlange en forklaring på en sletning hverken af en ts eller en ha


  • #25   21. feb 2014 Tak Isabelle smiley

  • #26   21. feb 2014 selfølglig kan jeg da bede om en forklaring... ikke fra TS men fra HA kan jeg da ihvertfald.
    altså hvis man er lidt seriøs omkring det at være HA selfølgelig.
    og det er sådan set ikke specifikt den tråd der irreterre mig. der har bare været SÅ mange der er blevet slettet nu at det simpelthen ikke bare kan være et tilfælde, jeg tror "Hanne" kan være inde på noget med en pause knap eller lign. men det andet der er da for træls..

    Inger: TS betyder Trådstarter, altså den person der i første omgang har oprettet en tråd, og HA står for "Hjælpeadministrator" smiley


  • #27   21. feb 2014 TG blev ikke mere udhængt der end hun er blevet her nu smiley

    Der var to, der blev svinet til og den ene var mig og den anden var ikke TG.
    Personligt synes jeg bare man kunne have fjernet de få indlæg...

    Generelt er det lidt irriterende at det er umuligt at henvise til gamle tråde, når sådan noget her i perioder hænder...


  • #28   21. feb 2014 det giver meget mere ballade at slette, end at lade det køre.....'

    Synes jeg kan mindes en gang, hvor vi fik lov at rase ud..... det hjalp!


  • #29   21. feb 2014 Nej det kan du da ihvertfald ikke, det er ikke tilladt at diskutere ha'ernes beslutning
    men skriv da endelig til HA og se om du får den forklaring du synes du har krav på
    ( hvilket du ikke har )


  • #30   21. feb 2014 men jeg er ude af den her tråd , jeg gider simpelthen ikke det her mere, det har stået på for lang tid nu

  • #31   21. feb 2014 udhængt, snakket grimt om, kald du hvad du vil. couldnt care less

  • #32   21. feb 2014 selfølgelig må man da disskutere det.. det er ikke kina det her. ro på. jeg vil da hellere end gerne skrive til den HA (HVIS det er HA) der har slettet den. man bliver jo ligesom nød til at kunne henvise til et punkt i reglerne der er blevet brudt for at slette sådan noget, ikke bare lige fordi!

    og ja -T- . lad det da køre.. det skal da nok køre ud i at isabelle smider et sødt billede ind eller nogen nævner måtteguffer eller hvad det nu måtte være og så dør tråden af alderdom i cyberspace istedetfor at prøve og cencurere på den måde..


  • #33   21. feb 2014 Hader seriøst den sletteknap. MEN det gør det jo ikke bedre at oprette endnu en og fortsætte.

  • #34   21. feb 2014 Steffen - det er det jeg mener...... hvis folk får lov at rase af, dør det ud... bliver man ved med at censurere, bliver folk mere og mere frustrerede, og det hele spidser til...
    det er set SÅ mange gange før herinde....


  • #35   21. feb 2014 Nu Som - jo det gør smiley

  • #37   21. feb 2014 korrekt. og den tråd havde allerede den ene fod i graven. jeg bliver bare træt af at det er så mange tråde der ryger, og tænker at hvis det var TS der havde slettet den havde vedkommende nok gjort det da bølgerne gik højst og ikke ved slutningen. men igen. jeg undres bare..

  • #40   21. feb 2014 When in China, -do as the Chinese do...

  • #41   21. feb 2014 nu er der vel ikke kun en HA herinde. og du må jvf. reglerne ikke sige hvilken HA der er ,, så det er lidt op ad bakke,
    det havde været bedre hvis pågældene selvstændigt kom med en forklaring til dem der har lavet over 400 indlæg i en tråd på hvorfor det bare skal skrottes.



  • #42   21. feb 2014 Grunden er jo nok udhængning.

  • #47   21. feb 2014 jeg tænker kædebrev?
    lidt ala er det dig der har slettet tråden om TG's sletning hvis ja vil jeg gerne have en udførlig forklaring på¨hvorfor!


  • #48   21. feb 2014 jeg har overhovedet ikke behov for at fortsætte tråden. eller overhovdet snakke om hvad den drejede sig om. men jeg har behov for at diskutere at nogen åbenbart mener at reglerne for brug af dette forum er nogen der opstår efterhånden som de finder på dem, og tråde skal slettes, ikke fordi de er i uoverenstemmelse med reglerne, men fordi vedkommende ikke bryder sig om dem. det ødelægger sådan et forum fuldstændigt!

  • #49   21. feb 2014 Udhængning er imod reglerne. -Det er en rimelig gammel regel.

  • #51   21. feb 2014 men har du kigget på de regler der er for denne side?
    som sagt undres jeg sleet ikke, men det er også kun fordi jeg har sat mig ind i de gængse regler for HG


  • #52   21. feb 2014 selfølgelig har jeg det. men jeg kan ikke lige se hvem der skulle være blevet hængt ud. HVIS der endeligt er en der blev hængt ud var det ihvertfald ikke den du tænker på, og jeg kan stadig ikke se hvordan man kan hænge en ud der ikke eksistere.. det er ikke muligt, der er forskel på omtale og udhængning!

  • #53   21. feb 2014 men som sagt er det ikke kun den ene rtåd det drejer sig, og jeg har skrvet til baboom nu og gjort opmærksom på at der er et problem,

    jeg oprettede egenligt og lidt tråden i håb om at der var en HA der havde nosser nok til at stå ved sin beslutning og uddybe den.
    men som det er sket før er det ikke tilfældet!


  • #54   21. feb 2014 Tine din bandit smiley

  • #55   21. feb 2014 ej steffen come on! hun er jo ikke DØD vel? så eksistere hun jo også.
    men blandt andet din omtale af TG var ikke helt fin, så blev både nu som og CH også svinet til og det er jo ikke tilladt.



  • #56   21. feb 2014 Jeg vil sige at det svinen som vi blev udsat for var så tilpas plat at det var svært at tage alvorligt.
    Jeg synes ikke det var grund til at slette en tråd.

    Når vi trækker det op på det generelle plan, så synes jeg bestemt også det er en overvejelse værd, om man i så høj grad skal ty til den løsning, der der er ophedede diskussioner i forum.
    Uanset tema.

    Måske der er en anden måde at komme ud over det på.

    Hvis ikke den var blevet slettet den tråd, så var temaet dødt nu. Og det er det jo så ikke, desværre.


  • SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 406
    #57   21. feb 2014 Ja gu er det da brand hamrende ærgeligt når tråde bare forsvinder piiiist. Men hellere at det var en tråd som omtalte tråd, for den var jo ikke til en pind. Den kørte i ring og havde intet fornuftigt over sig og tiltrak sig bare ballade. Måske er der blevet klaget over tråden, måske dit og dat osv. men det kan altså ikke rokke noget i min verden at en tråd i den genre forsvandt.
    Steffen træk vejret dybt og tilskriv forsvindingen som et af forummets uløste mysterier smiley


  • #58   21. feb 2014 Ja der var godt nok en mavesur bruger i den tråd der var ude med riven smiley

  • #59   21. feb 2014 Enig CH.

  • #60   21. feb 2014 Synes faktisk at Steffen har en pointe i at det kunne være rart at få en definition sat på forskellen eller ligheden mellem omtale og udhængning, set i forhold til reglen for udhængning ....

    Som jeg har været inde på tidligere da en tråd blev slettet og det ikke var ts der gjorde det, så synes jeg ikke en ha egenhændigt skal kunne mene en tråd er gået over nogens grænse, hvis det er det der er tale om....

    Er der decideret brudt regler så ja, men er det "bare" fordi en ha tænker det der er godt nok groft, så bør det vendes med den det synes groft i mod , er denne ligeglad (som fx ch her giver udtryk for); så skal en ha ikke kunne bestemme at hele tråden ryger.. (hvis denne nogen stadig er mulig at kontakte selvfølgelig)...


  • #61   21. feb 2014 hvis udhængning skulle være årsagen hvor i alverden får den så lov til at få over 400 indlæg, hvorfor bliver den så ikke slettet langtid før, og hvorfor bliver den slettet når den egenligt er død, som sagt er det ikke kun den tråd, TG fik også slettet en tråd som hun heller ikke havde gjort og der var heller ingenting i den der brød retningslinierne,
    hvorfor er HA lige på det her galleri ninjaer der kun operere i det mørke afkroge og ikke står frem.. det er faktisk et reelt spørgsmål. jeg har da ofte oplevet på BG HVIS der endeligt blev slettet en tråd (hvilket ikke sker så tit) så har vedkommende HA der har gjort det kommet med en forklaring på hvorfor,
    og det må da være rimeligt,, lad nu være med kun at hænge i den ene tråd, der er alt for mange der bliver slettet,


  • #63   21. feb 2014 nej jeg har skrevet direkte til BB. jeg forventer nu ikke svar før mandag/tirsdag, de er jo sikkert gået på weekend
    de de ninjaer turde jeg slet ikke give mig i kast med,


  • #65   21. feb 2014 jeg hsr fået en advarsel eller reprimande herinde af en HA. og den var helt legitim, jeg fik først det der standard brev. men eftersom jeg deltog i 2-3 tråde kunne det jo have hvor som helst.. så jeg bad om en uddybning, fik den og fejlen lå ganske rigtigt hos mig..
    se det er da til at forholde sig til. på den anden måde kan jeg ikke tage det seriøst.
    jeg syntes heller aldrig man ser en HA i en tråd herinde,, ihvertfald meget sjældent, jeg er nu vant til at man godt både kan disskutere og være uenig med en HA uden at det giver problemer så længe man holder sig indefor reglerne, så det der kinadiktur der åbenbart lever herinde kommer jeg sgu ikke lige til at affinde mig med uden videre.


  • #66   21. feb 2014 Er helt enig i at der slettes alt for mange tråde.



  • #67   22. feb 2014 grunden til at tråden stod så længe KAN være at der ikke altid er en ha på ... og når de kommer på kan der gå nogen tid inden de falder over tråden og får den læst igennem ... ved ikke om det er derfor, men kan være en forklaring...

    i de år jeg har været her har jeg oplevet ha´ere i tråde, både med forklaringer, og henstillingen om evt. at holde sig til tråden, eller med påtale af fx sprog ... men dette har de ikke gjort længe .....

    har det fuldstændig som dig Steffen, har altid haft det svært ved at acceptere at man ikke behandles som voksen, men bare skal klappe hælene sammen og sig "javel" uden man må diskutere/argumentere for at man er uenig i en afgørelse, vi misforstår også af og til hinanden, en ha kan også misfortolke det de læser og dermed træffe forkerte beslutninger, så en afklarende dialog med en bruger en sletning kan være på sin plads af og til ...


Kommentér på:
slettet tråd?

Annonce