{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Hundene gør... {{forumTopicSubject}}

Hejsa skal lige høre jer med 2 hunde eller flere....
Gør jeres hunde når de møder andre hunde????
Ham den ældste gøede aldrig, meget meget sjældent ihvertfald når vi mødte andre hunde....
Nu synes jeg næsten altid de gør...
Nogle der har oplevet det samme, eller har nogle råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundene gør...
  • #1   12. jul 2007 hmm vi har to hunde, den store er labrador og skal virkelig køres op før han gør, hvor den lille er fransk bulldog og gør rigtigt meget, specielt når han møder andre hunde som han vil lege med... jeg tror det kommer lidt an på racerne. Men er helt klart med på teorien om at de påvirker hinanden, vores labrador grynter som en fransk, og den lille tror ihvertfald det er for han skyld der bliver kastet med vildt....han er bare ikke så god til at komme hjem med det igen... jeg tror man skal prøve at stoppe den der gør mest og først, det er jo mest nok bare en dårlig vane...

  • #2   12. jul 2007 Watson gør, Caiser gør ikke. Men han bliver ophidset af Watsons gøen og hopper rundt fordi han vil lege... Så ligner man altså en der ikke har styr på sine hunde...

  • #3   12. jul 2007 Ja, prøvede lige i dag at tage ud i byen og møde masser af hunde, bare alene med den store og igen han sagde intet.... Så tror det er den lille der er slem til at starte. Men på den anden side til hvalpetræning siger den lille heller ikke et kvæk, så tror det må være en dum vane de har fået når de går sammen, bare lidt irriterende, og man kan jo lige så godt starte med det samme ellers bliver det jo nok bare værre..

  • #4   12. jul 2007 Ja nemlig søster, og vil bare ikke ligne sådan en fra er det mig eller hunden:o), så vil jo gerne af med det, og ellers gør de som stort set aldrig de små, underligt:o)

  • #5   12. jul 2007 Dine hunde holder jo sammen som en "flok" så de passer på hinanden og gør hinanden opmærksomme på at der er en anden hund ved at gø..

  • #6   12. jul 2007 Jeg vil sige til at du du burde, når du ser en anden hund komme, så få opmærksomheden over på dig i stedet. Få dem til at sidde, lade dem se at du har en godbid og ros dem når den anden hund går forbi og de samtidig har fokus på dig. Det har jeg gjort med sonja når jeg villle have at hun ikke skulle over og hilse på andre hunde. Selvfølgelig må hund gerne hilse slet ikke det, men det er en god nej træning ihvertfald. Du bestemmer når din hund skal hilse.. Senere hen nu har når jeg møder en hund går jeg bare videre mens jeg viser en godbid og hun har opmærksomheden på mig og så roser jeg hende rigtigt meget.. Så det lige meget om man lyder "underlig" i andre folks nærvær.. smiley

  • #7   12. jul 2007 Tak Christina, det var også det som jeg egentlig havde læst mig frem til, så det vil jeg prøve men mange mange tak:o)

  • #8   12. jul 2007 To bunde kan godt rotte sig sammen og blive som en bande. Hvis vi går tur med begge hunde kan bella godt gø og det ophidser Zuco. Men alene er der ingen af dem der gør.

Kommentér på:
Hundene gør...

Annonce