{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.090 visninger | Oprettet:

Hvalpe napper i hinandens tissemænd {{forumTopicSubject}}

Hej. Har for nyligt hentet 2 hvalpe fra samme kuld. Og de elsker at lege sammen hele tiden. Men de napper/sutter hele tiden i hinandens tissemænd. I starten legede de meget. Nu gør de bevidst så de kan sutte på hinanden.
Hvordan skal jeg forholde mig til det?

Moren neglicerede dem tidligt, da hun nok var alt for ung til at få hvalpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe napper i hinandens tissemænd
  • #1   6. mar 2020 Du har tydelig vist fået et par homoseksuelle hvalpe smiley

Det er HVALPE!! De gør det, fordi hvalpe putter alt i munden. Lad dog børnene.

• #2   6. mar 2020 Må jeg i al nysgerrighed spørge, hvorfor du har valgt at købe to kuldsøskende - et sted, hvor de har valgt at avle på en tæve, som du åbenlyst mener, var for ung?

• #3   6. mar 2020 Tak for svar.

Fordi jeg ved jeg kan give dem et meget bedre liv end der hvor de nok var endt henne ellers. Sket er sket, og nogle får hvalpene ligemeget hvad. Jeg og en ven valgte og tage en hver. Det var kun meningen jeg skulle have en, men han blev også helt forelsket. Og så kunne de have hinanden at vokse op med. Forholdene var ikke de bedste og det skar hårdt i mit dyrehjerte. Så valgte derudfra.

• #4   6. mar 2020 Hvor gamle er de nu?

• #5   6. mar 2020 Lidt over 8 uger.

• #6   6. mar 2020 Okay.

jeg havde faktisk et lign problem, og altså jeg ville egentlig bare stille og roligt lære dem et nej, og så aflede og stoppe når jeg så det

• #7   6. mar 2020 evt lige vaske efter når de har tisset med en våd klud.

• #8   6. mar 2020 Jeg opdrætter og jeg har aldrig oplevet hvalpe sutte på hinandens penis. Hvis de tilfældigvis får fat i hinanden forneden, er det som regel noget helt små hvalpe gør før de får øjne, fordi de søger rundt via lugtesansen.
    Jeg synes det kunne tyde på, at jeres hvalpe er taget fra tæven for tidligt, og derfor savner noget prægning og/eller ikke har fået tilfredsstillet suttebehovet dengang det eksisterende.

Når man køber hvalpe fra en for ung tæve, der ikke har udfyldt moderrollen som den bør udfyldes, vil der ofte vise sig flere udfordringer hen ad vejen hos kuldet.

Jeg ville straks afbryde hvalpene, aflede adfærden og give dem ro fra hinanden samt andet at tygge på. Det at tygge udløser beroligende hormoner, og det kan sammenlignes med når helt små hvalpe dier hos tæven.

• #9   6. mar 2020 Det gør vi allerede, da de ellers løber og drypper lidt på gulvet og på os ??

Men det er mit dilemma, hvis det ikke skader og de bare skal have lov, vil vi lade dem gøre det til en hvis grad. Men ellers får de jo næsten aldrig leget med hinanden ??

• #10   6. mar 2020 Malene, min labber var så fikseret på min lille terriers penis an nogle gange måtte jeg fysisk trække forhuden på plads.

Der var han 6 mdr, og knirke var 3 mdr. Det var virkelig et problem. Og knirke lå bare og tænkte orv det er sgu da meget hyggeligt.

Der var en del arbejde i at få det stoppet faktisk

• #11   6. mar 2020 Morten så må i finde en anden leg, og få dem aktiveret ordenligt. Stop det når du ser det.
    Går de og drypper så skal de ses af en dyrlæge

• #12   6. mar 2020 Dee ingen tvivl om de ikke har fået deres bryst behov dækket helt. Moren så dem til sidst kun som legekammerater. Og løb væk hver gang de skulle have bryst. De har fået godt med bryst de første 4 5 uger. Men derefter stoppede hun og neglicerede dem. Holdte dem stadig rene osv, men ville ikke have de pattede på hende. Her var de dog begyndt at spise tørkost blødet i vand og a38. Og det spiser de godt af.

• #13   6. mar 2020 De drypper ikke som så, men det der hænger fast på hårene drypper lige et dryp eller 2. Ellers går de ikke og dryppef

• #14   6. mar 2020 Det er vidst ikke sådan helt unormalt tror jeg ( jeg er ikke sådan helt sikker) Men altså de bliver jo vænnet fra efterhånden)

Hvad er det der gør at du mener at moderen negligerede dem?

• #15   6. mar 2020 Minion, har beskrevet, se kommentar oppe

• #16   6. mar 2020 Morten er det langhåret hvalpe? For så ville jeg simpelthen klippe den der tot pels for enden af penis af

• #17   6. mar 2020 Nej de ikke langhårede, tværrimod.

• #18   6. mar 2020 Jamen morten, jeg synes ikke jeg kan specificere hvor det er at de ikke har fået det de skal have fra deres mor

• #19   6. mar 2020 Hvad race er det?

• #20   6. mar 2020 At hver gang de ville have bryst løb hun, hoppede i vindueskammen som en kat fordi hun ikke ville.

• #21   6. mar 2020 Cane corso/ staffordshire bullterrier

• #22   6. mar 2020 Jeg takker ihverfald, vi vil stoppe dem og lære dem at det ikke er ok, og så ellers bare være tålmodige ??

• #24   6. mar 2020 smiley
    Indrømmer blankt at en tråd som denne gør mig trist. Stakkels hvalpe. Ikke den bedste start på livet smiley Og en "farlig" blanding smiley

• #25   6. mar 2020 Sådan helt alvorligt, hvad er det egentlig der for dig til at tro at du kan give de to hvalpe et godt hjem????

• #26   6. mar 2020 Vi har faktisk lige haft et meget lignende emne - ala "forholdene var dårlige og det skar i mit dyrehjerte og derfor købte jeg hvalpen".

Så det er derfor jeg simpelthen må spørge: er du klar over, at du har støttet denne form for avl og hundehold? Givet vedkommende en thumbs up og penge til at fortsætte med dette?

• #29   6. mar 2020 Det har jeg oplevet flere gange med hanhvalpene i vores forskellige sealyham terrierkuld. Vi afleder og beder dem stoppe. De kan faktisk sutte så meget, at det giver irritation.
    Vores tæver siger aldrig fra før hvalpene er 10-12 uger, så det har intet med dét at gøre herhjemme i alle tilfælde.

Kommentér på:
Hvalpe napper i hinandens tissemænd

Annonce