{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Long Paws Drikkeflaske, Har I erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Overvejer kraftigt om jeg skulle prøve long Paws Drikkeflaske, men er lidt i tvivl om hvorvidt hunden får særligt meget vand ud og om meget af det blot ryger ved siden af? Samt om det er nogenlunde nemt at lærer selv ikke såå hurtigt opfattende vovser smiley

Derfor vil jeg utroligt gerne høre jeres erfaringer med den? (hvis der da er nogen der har erfaring med den)

Det er denne her

https://www.hooked4pets.dk/shop/long-paws-drikkeflaske-24585p.html

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Long Paws Drikkeflaske, Har I erfaringer?
  • #1   1. apr 2020 Jeg har sådan en vandpose, som kan indeholde en liter vand, og når den er tom, kan den rulles sammen og fylder ingenting.

    Den kan jeg selv drikke af, og til hundene hælder jeg det simpelthen bare ud i hånden.

    At give 140 kr for dét, der basalt set bare er en helt almindelig, klassisk drikkedunk, viser at folk er villige til at gøre de mest tumpede ting, for deres hunde smiley Jeg kan slet ikke se formålet med den flaske.

    Hvis hunden ikke kan drikke af hånden, så køb en af dem, hvor låget er en lille skål. De koster omkring 30-40 kr.


  • #2   1. apr 2020 Jeg har altid en liter vand med men jeg har givet 20 kr for sådan en fold-sammen pose/vandskål jeg bare har med i tasken og så "deler" vi vandflasken. Hvis jeg ind i mellem glemmer posen, så bruger jeg bare undtagelsesvis en prut-pose, for Ziva nægter at drikke vand af hånd. Jeg ved godt at de ikke er godkendt til fødevarer, men de få gange tager jeg chancen. smiley

  • #3   1. apr 2020 Jeg bruger sådan en her - dem kan hundene nemt drikke af.
    Jeg synes da den er fin og flot den du link'er til men jeg kan ikke helt se hvordan hunden kan drikke ordentligt..?


    profilbillede
  • #5   1. apr 2020 Den ser rigtig smart ud Lise smiley Ved du hvad mærke og hvor den købes?

  • #6   1. apr 2020 Den er både god og praktisk. Jeg har den (selvfølgelig) i egen butik men den kan købes rigtig mange steder. Du kan google whesco drikkeskål til flaskehals, så burde der være flere hits smiley


  • #7   1. apr 2020 Hvad er det nu din shop hedder? smiley evt i pb hvis det ikk må være i forum..

  • #8   1. apr 2020 canisvitae.dk

  • #10   1. apr 2020 Jeg har en der ligner... hunden slikker på kuglen som skubbes op og kan sagtens drikke af den.

    Når det så er sagt er det den mest irriterende flaske i verden. Den er;

    Utæt og drypper -dvs. den bedst hænger ned af dit ben for den skal være oprejst
    Den gør naller når den hænger der og dingler mod alt
    den er faktisk bare generelt pisse upraktisk at slæbe rundt med på tur...
    Og selvom hunde kan drikke af dem, så går det altså for langsomt..

    På den positive side... har jeg en til salg? smiley

    Jeg har en lille gummiskål der kan foldes sammen... den sætter jeg i snoren. Og så deler vi bare min vand smiley


  • #11   1. apr 2020 Du har de bedste salgstaler - du har virkelig overtalt mig nu til hvorfor jeg bare må købe den af dig smiley

Kommentér på:
Long Paws Drikkeflaske, Har I erfaringer?

Annonce