{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.131 visninger | Oprettet:

Brian H
Brian H
Tilmeldt:
10. maj 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kaninbur der kan holde hunde på afstand {{forumTopicSubject}}

Hej,
Vi har tænkt at få et par kaniner til haven.
Og har fundet https://jha-kaniner.dk/ hvorfra vi kan købe nogle store dejlige kælekaniner. Og spørgsmålet er nu at vi skal have et stort kaninbur til de 2 kaniner. Men vi har også en labrador. Og den er vi lidt banke for om den bliver lidt for glad for disse kaniner. Og måske ødelægger kaninburet som vi køber.

Er der nogle med erfaringer indenfor kaninbur til haven når man har hund. Om der er nogle bestemte modeller man skal gå efter eller om sådan et Udendørs Kaninbur Lisa - 175x70x110cm jeg har fundet på siden her ville være fint nok?
https://jha-kaniner.dk/kanin-tilbehoer/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninbur der kan holde hunde på afstand
  • #2   10. maj 2020 Hvis du vil reklamere, så betal for det lige som alle andre....

  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   10. maj 2020 Anne?

  • #4   10. maj 2020 Anne sagde det.

  • #6   10. maj 2020 Ja det lugter pænt meget af reklame.
    Nyoprettet bruger der linker til "anbefalelsesværdigt firma".

    Er det dog ikke reklame, så lær din hund at kanin og bur er forbudt område.


  • #7   10. maj 2020 Normalt kan man godt have to kaniner sammen. Hvis man vælger en hun og en kastreret han.
    Det er blot vigtigt at de kan komme væk fra hinanden.
    Det bur model Lisa er dog lige det mindste efter min mening. Men hvis kaninerne er ude næsten dagligt går det nok.
    Og så skal buret stå så der ikke er for meget træk og fuld sol.
    Hunden skal have klar besked på at lade buret være i fred og må jo heller ikke skræmme kaninerne.
    Mine hunde har nu alle været ret ligeglade med kaniner. Selv Gårdhunden kunne sagtens gå løs i haven sammen med kaninen.


  • #8   10. maj 2020 Udover ja at set virker som reklame, så vil jeg sige ikke specielt god reklame
    Jeg ville ikke holde kanin i de der små bure, hvis man skal have udendørskanin, så byg en stor voiliere/løbegård, kaniner egner sig ikke til at sidde i små bure


  • #10   10. maj 2020 Ja det er klart bedst at neutralisere begge hvis man gerne vil have to sammen.
    Men kender nu til flere hvir de bare har valgt at kastrere hannen og det fungere ok.
    Men det er så også inde kaniner der render frit det meste af tiden og de stresser jo ikke hinanden så meget som hvis de går i bur sammen.


  • #12   10. maj 2020 Dem i linket er afgræsningsbure, og altså ikke noget man bør bruge som alm bur

  • Brian H
    Brian H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   10. maj 2020 Ja nu ikke noget reklame herfra. Men jeg kan da godt se hvis man er af den holdning at hvis der ikke linkes til nogle store kendte brands så er det nok reklame smiley Men det er det nu ikke. Men nok om det smiley

    Hvorfor Dælen sælger man så sådanne bure hvis det ikke er okay at have kaniner i dem?
    Jeg kan da huske det fritidshjem jeg gik på i tidernes morgen. Der havde vi da masser af kaniner. Der alle var i bure der var mindre end det jeg linkede til. Og de virkede da glade de kaniner. Der fik masser af god opmærksomhed af os børn hver dag.

    Det er vist ikke bare lige at have kanin smiley


  • #16   10. maj 2020 Brian - Man sælger det for at tjene penge smiley

  • Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

    Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 103
    #19   11. maj 2020 Hvad er det for nogle kaniner du vil have ? Skal de bo ude eller inde ?
    Ved udendørsbure skal man sørge for at det står i skygge og der skal være læ til kaninen så den kan ligge uden at få blæst og vand i hovedet.
    Kaniner tåler bedre kulde end varme.
    Jeg har haft kaniner i 43 år og mine bliver passet som jeg har gjort. Både med bur, mad og motion.


Kommentér på:
Kaninbur der kan holde hunde på afstand

Annonce