{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Tina M
Tina M
Tilmeldt:
10. maj 2020
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Afd om natten {{forumTopicSubject}}

Godmorgen
Er der nogle der kan hjælpe....
Har virkelig problemer med min hund har afføring 3 til 4 gange om natten jeg står op på 3 gange men han har altid lige gjordt...
Tager maden fra ham kl 20
Mvh Tina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afd om natten
  • #1   17. maj 2020 Hvor gammel er hunden?… og hvilken race
    Hvad får den at spise?
    Hvordan bliver den stimuleret og motioneret i dagligdagen?


  • Tina M
    Tina M Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   17. maj 2020 Det er en golden retriver hvalp han er 11 uger han får maxi zoo egen golden selekt han er med ude det meste af dage og bliver fysisk gået med 3 gange...
    Han laver også om dagen


  • #3   17. maj 2020 Hvor er hunden om natten ? Og har hunden maden til at stå fremme hele dagen ?

  • #4   17. maj 2020 Giv mad tre gange om dagen. Sidste gang kl 18-19. Det bør ikke stå fremme.
    Så vil du se et mere harmonisk mønster i afføring.


  • #5   17. maj 2020 Hvor sover hvalpen om natten ? Hvis du har den på soveværelset og gerne i et mindre begrænset område, som f.eks. en hvalpegård, så er det meget nemmere at høre, at den bliver urolig, så man kan komme op og få den ud, lige når den trænger i stedet for at sætte uret på et fast tidspunkt.

    Og så er jeg eller enig med Malene mht. fodring.


  • #6   17. maj 2020 Er afføringen ellers pæn? Hvis hvalpen har diarre skal du behandle årsagen.

  • Tina M
    Tina M Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #8   17. maj 2020 Mange tak for jeres mange svar...
    Han har mad fra kl 6 til 20 men han får kun den mængte han skal ha??så skal nok prøve at kun give ham 3 gange... ellers må jeg prøve et anden foder... syndes også så det var mange gang sådan ca8-10 gange
    Han er jo ude med mig det meste af dage og der gør han også
    God dag til alle


  • #9   17. maj 2020 For det første bør en hvalp ikke have maden stående fremme. Hvis hunden laver 8-10 gange så må konsistensen være ret tynd til sidst. Jeg syntes du bør overveje at få lavet en test for Giardia. Og så bør du fodre 3 gange dagligt og evt skifte foder.

  • #10   17. maj 2020 Hvis han er ude med dig det meste af dagen - får han så overhovedet sovet nok, når han også er vågen flere gange om natten? Jeg tænker, at det måske også kan være lidt stress-relateret, fordi han mangler hvile?
    Hvor mange timer vil du skyde på, at han får sovet i løbet af døgnet?

    Derudover er jeg helt enig med de andre i, at det bør hjælpe, at skifte til tre faste måltider, og at have ham lige ved siden af sengen om natten, så du kan høre det, når han vågner. Det er noget rarere, end at vågne af "duften" smiley


Kommentér på:
Afd om natten

Annonce