{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Surt opstød over job {{forumTopicSubject}}

Min ene hund har i løbet af natten fået blodig vandig diarre, han ryster og har også kastet op, så vi har ikke fået meget søvn også fordi jeg ved at vi er knebent med mandskab på jobbet.
Men jeg er NØD til at tage til dyrlægen med hunden, det kan IKKE vente til jeg har fri i eftermiddag.
Jeg har derfor tidligt i morges ringet til min afdeling og forklaret og sagt at jeg tidligst - hvis der ikke findes anden løsning - kan komme en gang over middag, når jeg har styr på min hund.
Har så prøvet at ringe og få fat i noget flyverhjælp - det var så heller ikke muligt, da to af dem er på kursus og den tredie har ferie - Sgu ikke smart at man sender to flyver på kursus på samme tid.

Ringer så til min chef og siger at jeg har forsøgt alt for at få noget hjælp til afdelingen, men at det ikke er lykkedes mig. Men at jeg er nød til at blive hjemme nu og tage til dyrlægen. Kan så evt. komme på job senere.
Så spørger hun mig, om det nødvendigvis var mig som måtte tage hunden til dyrlægen. JA, det er det, fordi min mand har fået nyt job, hvor han bliver trukket i løn hvis han ikke kommer på arbejde. Og det har vi absolut ikke råd til. Fikk opereret en anden hund i juli måned, så kassen er temmelig lavvandet.

Jeg bliver bare så irriteret. Jeg bliver jo ikke hjemme for sjov, når jeg ved at vi dårlig bemandet og har forsøgt alt. Knokler rø... ud af bukserne, har taget mange ekstra vagter hele sommeren for at en anden afd. kunne løbe rundt og så skal man stå og forsvare sig.
Hvis det havde været min datter som havde haft blodig diarre, så var der med garanti ikke den samme skepsis.
Mine hunde er også "mine børn".


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød over job
Kommentér på:
Surt opstød over job

Annonce