3.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Udstillingstelte Udstillingstelte

Jeg ved der er en del herinde, der må have erfaring med et sådant.

Jeg er kraftigt under overvejelse, at invistere i et til, til de udendørs kaninhopstævner.

Ja, det er faktisk meget brugt, inden for kaninhop smiley
Det er supersmart, der er skygge, læ for regn, og et sted vi tobenede kan sidde.

Har forelsket mig i noget ala dette her, det er så let at slå, op og virker meget stabilt.
Det er bare købt brugt, og der står intet mærke eller noget på det.

Jeg er ikke ude i en pris på over 3000, men hit me, måske man kan finde noget brugt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillingstelte
  • #1   7. jun 2020 Prøv at se på Cottonshoppen,

Jeg har et Royal Canin telt, ved ikke hvilken tilstand det er i, da det sidst har været lånt ud.
    Jeg kan lige grave det frem en af dagene og tjekke det.

• #2   7. jun 2020 Det på dit billede ligner et fra shop til dyr.
    Det er fint men stængerne er lidt tynde efter min smag.
    Det røde DKK telt er fint og nemt at stille op og man kan købe reservedele til det hvis det skulle gå galt.
    Eukanuba pop up telt er Også fint.
    Du kan muligvis nøjes med et telt på 2,5x2,5m

Der er ofte gode brugte telte til salg

• #3   7. jun 2020 Takker for svar.

Gør mig ikke noget hvad der evt står på teltet, kaniner kan alligevel ikke læse smiley

Vil tjekke hjemmeside og dkk telt ud

• #4   7. jun 2020 Jeg synes at DKK teltene vejer alt for meget.

• #5   7. jun 2020 Dkk teltene vejer ca 15 kg. Det syntes jeg nu ikke er noget problem men har også vogn med hvis der er langt at gå fra bilen.

Man kan få samme model ned til 10-12 kg men stænger og dug bliver ofte mindre holdbar
    Der er et fra VOM her http://desundedyr.dk/shop/60-udstillingsudstyr/415-udstillingstelt/

Jeg har også det grønne pop up her, men tror ikke man kan købe det længere. Og de er i rigtig høj kurs så det er svært at finde et brugt. De vejer kun ca 8 kg og er 2,5x2,5

quechua 2 second base tent

Royal canin teltene bruger man ikke rigtig mere ude til stævnerne da de er svære at sætte op og tage ned.

• #6   7. jun 2020 Prøver lige igen med billede smiley

profilbillede
  • #7   7. jun 2020 Koster et udstillingstelt helt seriøst 3000kr? smiley Er det brugt eller nyt?

• #8   7. jun 2020 Imellem 1500-1900kr er nok mest almindelig ny pris.
    Jeg fandt et dkk telt brugt til 500 kr og gav 1200 kr for mit lille grønne.

• #9   7. jun 2020 Jeg har et købt i Sverige, som svarer til dette:
    https://cotonshoppen.dk/udstillingstelte-502/ollipet-hundeudstillingstelt-250-x-250-cm-p8967

Har tidligere haft DKK teltet, det har jeg foræret væk, dels synes jeg det er for tungt og dels havde jeg det anstrengt med den røde farve. Jeg synes ikke var behageligt at sidde i det, med det røde skær, som alting fik.

• #10   7. jun 2020 Ag, nåå okay smiley Synes også at 3000kr lød af meget for et telt! Men synes nu også at 2000kr er okay mange penge for et.. Men altså hvis det bruges meget så er det selvfølgelig også rart med kvalitet og kvalitet er sjældent billigt..

• #11   7. jun 2020 Mit Royal Canin telt er nu ikke besværlig at sætte op.
    Det er samme system som Vom-teltene.
    Jeg kan sætte det op uden hjælp.

• #12   8. jun 2020 Anni
    Ok, jeg har aldrig set eller hørt at royal canin har produceret andet end deres telt hvor man skal samle stængerne og sætte dem ind i teltdugen.
    smiley

• #13   8. jun 2020 Pernille
    Mange folk bruger jo deres telte til stævner næsten hver weekend hele sommerhalvåret.
    Så kvalitet er vigtigt i det danske vejr.
    Det ses tydeligt hvad der holder og hvad der ikke gør, når man kommer igen søndag morgen og det har stormet lørdag nat smiley

• #15   8. jun 2020 Stænger
    Aluminium kontra glasfiber?

profilbillede
  • #16   8. jun 2020 Vi har solgt vores røde DKK telt,for besværligt at stille op og for tungt at bære på,vi anskaffede os endda en metaltrækvogn..vi har købt et Kampa Air shelter telt..det vejer 6 kg og bliver pustet op af en luftpumpekompresser,det tager ca. 2 minutter at pumpe det op,så skal der bare nogle pløkker i...vi bruger det så også som toilet og bagagetelt,når vi er ude med combicampen.. det er 3x3m og koster omkring 3500kr,det har stået sin prøve med skybrud og storm

Kommentér på:
Udstillingstelte

Annonce