{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår fødte jeres hund
  • #2   23. jun 2020 11 kuld her. De 9 (sealyham terrier) har født dag 63 efter ægløsning. De 2 (Airedale Terrier) har født på dag 61-62 efter ægløsning. Om det er fordi det er anden race eller der var mange hvalpe (14 og 12), det ved jeg ikke.

  • #3   23. jun 2020 De fleste har født på dag 60-63, den ene dog dag 58, men det var fordi at hun blev parret meget sent.
    Lige nu har jeg en der er på dag 51 efter ægløsning, skal have hende røngten fotograferet (det er første gang jeg har gjort det, da jeg ikke er fan af røngten på drægtige tæver) for at se om hun kun render rundt med en, så jeg kan være klar på det, hun er ikke så stor, jeg håber at hun går tiden ud og at der er mere end 1. Held og lykke med det hele og lad os høre hvordan det gik smiley


  • #5   23. jun 2020 Dag 63 tre stk og en dag 65

  • #6   23. jun 2020 Mine har født natten op til eller natten efter det 63. døgn fra ægløsning.
    Du kan ikke tælle fra parring. Nogle tæver lader sig parre en uge før ægløsning og andre lang tid efter.


  • #8   25. jun 2020 Jeg kender ikke dagen for ægløsning - jeg ved kun, at progesterontesten sagde parringsklar lørdag og vi parrede fredag og søndag (fordi hanhunden herhjemme ikke var enig med testen).

    Mit bud er ægløsning fredag - og det giver fødsel på natten til dag 62.


Kommentér på:
Hvornår fødte jeres hund

Annonce