{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Sov sødt elskede Mailo < 3 {{forumTopicSubject}}

I dag er Mailo gået i forvejen over regnbuebroen smiley
Over de sidste måneder har han tabt sig helt vildt, og mistet nærmest alt hans muskelmasse , så i dag fik han fred smiley

Det hele var så rolig og fredsfyldt, og Ozzy var med hele vejen. Dyrlægen gav sig god tid til at lade hundene snuse og hilse i starten, og hun tog sig generelt bare god tid og var meget rolig og omsorgsfuld. Da Mailo var væk stod hun også og nussede hans små poter mens vi også nussede og myssede ham. Så selvom det var en oplevelse jeg helst var foruden, og jeg er total knust, så var det en god oplevelse .

Dyrlægen sagde at hun var ret sikker på han havde kræft, udfra hvad vi fortalte og hvordan han ser ud, og da han først var væk så han endnu mere udmagret ud, så det VAR på rette tid, det VAR det rette valg, men for pokker hvor er det bare ikke nemt smiley

Mailo kommer hjem igen i en urne, jeg kan slet ikke forstille mig bare at efterlade ham, og at han så bare skulle kyles i en stor bunke med andre døde dyr. Så han kommer hjem og holder øje med os alle smiley

Sov sødt min elskede Mailo , jeg elsker dig til månen og tilbage igen smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sov sødt elskede Mailo < 3
Kommentér på:
Sov sødt elskede Mailo < 3

Annonce