Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bad
  • #3   12. jul 2020 Sådan en har jeg ikke men mine hvalpe er i bad første gang ved ca. 7 uger

• #5   12. jul 2020 Lise: Hvorfor?

Jeg spørger af ren nysgerrighed. Jeg har nemlig et kuld hvalpe nu som er 6,5 uge og ingen af dem lugter eller er ulækre, men de er selvfølgelig også meget ude og der bliver gjort rent indenfor dagligt og vasket tæpper. De så også rigtig gode til at besøge udenfor, så de sviner ikke så meget mere.

• #7   12. jul 2020 racen vil kræve jævnligt vask som voksen, så begynd du bare så små at vænne hvalpen til at blive badet. smiley

• #8   12. jul 2020 Med sådan en race, ville jeg forvente at den har prøvet det, allerede inden den flytter hjemmefra smiley

• #9   12. jul 2020 #5
    Jeg gør meget ud af at lære alle mine hvalpe/hunde at pelsplejer og bad er ok. Min race skal introduceres grundigt til sådanne ting mens de er unge, da de kræver en del pelspleje i fældetiden - folk der ikke får det indlært har store problemer når de står med en 40+kg selvstændig vogter der nægter at samarbejde om at få fjernet den underuld der skal af eller hvis hunden skal bades af den ene eller anden grund.
    Mine bades måske 3-5 gange om året.
    Idag har jeg fjernet underuld på den yngste så hun nu er i sommerpels - Først gennembørstning og væk med ulden - bad - tørring og børstning... og nu er der næsten et helt år til næste fældning :O)

profilbillede
  • #10   12. jul 2020 Lise: Tak, det giver mening smiley

Kommentér på:
Bad

Annonce