{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bad
  • #1   17. maj 2015 Lad være med at bade hunden med mindre det er virkelig nødvendigt (hvis den har rullet sig i lort eller andet der stinker).. smiley

    Aldersmæssigt, så er der vidst ikke nogen grænse.. smiley


  • #2   17. maj 2015 Der ikke nogen bestemt alder . Jeg ville ikke holde tilbage med bad hvis Shorty havde rullet sig i mudder i en alder af 8 uger . Er den beskidt , så i bad , hvis ikke så lad Vær . smiley

  • #3   17. maj 2015 Kan det ik børstes af og lugter det, så er et bad ok, lige meget alder, men der er ingen grund til at bade ham, bare for at bade ham

  • #4   17. maj 2015 Er det din peanut du gerne vil bade?
    Det ligner han er en blanding af noget der kræver pelspleje, i så fald ville jeg allerede nu begynde at vende hvalpen til bad og pelspleje. For når han bliver ældre vil de to ting være en stor del af at holde hans pels ordentlig, og det er trods alt rare med en hund der er vendte til det, end en der ikke er.
    Det behøver ikke være med en masse produkter til en lille hvalp, men bare noget lunkent vand til træning.


  • #5   17. maj 2015 Som Ginne siger, så skal han vendes til det allerede nu. For det er noget man er nød til jævnligt for at kunne holde pelsen fin og filterfri.
    Du skal også vende ham til at blive børstet og ordnet.


  • #6   17. maj 2015 Tak for hjælpen Ginne, og ja det er peanut smiley

  • #8   17. maj 2015 Men nogle af pelsracerne kræver at komme i mad med jævne mellemrum, hvis man skal have en chance for at holde pelsen iorden.

  • #9   17. maj 2015 Hvis den bliver børstet godt hver dag, kan pelsen jo sagtens holdes og orker man ik det job, så er trimmeren vejen frem,, syntes heller ik der er grund til at bade den mere end højst nødvendig, min gulvmoppe(Sigurd) fik en hurtig skyller når jeg havde trimmet ham, for at få skyllet de løse hår af og så hvis han begyndte at lugte mere end normalt, han var jo nede i jord og snavs højde med mavsen, men badede ham kun hvis det var nødvendigt og en badetur i fjorden ikke var nok

Kommentér på:
Bad

Annonce