{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Kosttilskud {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg kunne godt bruge jeres besyv i forhold til kosttilskud.

Jeg har en steriliseret fransk bulldog tæve, som bliver 7 år d. 3. december.
Hun fik tilbage i 2017 en diskusprolaps, som medførte lammelse og hun blev derfor opereret og herefter genoptrænet. Under ct scanningen i forbindelse med disken, blev der konstateret spondylose et enkelt sted i ryggen, hvor der havde dannet bro ved et par hvivler samt en enkekt hemi vertebrae i brystregionen.
Hun er dog (7, 9, 13) ikke mærket af ovenstående den dag i dag.
Hun får som forebyggende behandling kiropraktik samt laser hver 6. uge. Derudover fodres hun med Orijen og får ReVet olie, strongjoint samt -build.
Hun har et højt energiniveau og træner dagligt nosework, lettere lydighed mm.

Jeg har nu læst en del om flexadin advanced og overvejer at tilføje det som et dagligt supplement, men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg kommer til at blande for mange tilskud sammen og derfor skal fjerne noget af ovenstående eller det er ok at give alle ting sammen - hvad tænker I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kosttilskud
  • #1   12. jul 2020 Jeg ville skifte strongjoint og -build ud med Flexadin advanced smiley

    Strongjoint og -build indeholder kompeet = en del vegetabilsk fedt (spild)

    I forhold til diskusprolapsen, så kig på Svenska djurapotekets Ledsupport Vet. Hæng mig ikke op på det, det er ved at være længe siden jeg læste op på det, men jeg mener det er Hyaluronsyre i den, som hjælper med at lave gele til leddene.
    Det ved jeg ikke om Flexadin Advanced har, men det skulle være Flexadin Advanced, der er det bedste i forhold til gigt. Herunder er det kollagen type II der er den super vigtige ingrediens.

    Der er også kollagen type II i Ledsupport Vet, men det er bearbejdet anderledes, og som jeg har forstået det ud fra trådene her på hundegalleri, så forebygger det i Ledsupport Vet mere end hjælper på en allerede eksisterende gigt.

    Mener at hyaluronsyre også kan købes som ene kilde, hvis alt andet overlapper Flexadin advanced smiley


  • #2   12. jul 2020 Enig i Flexadin Advanced.

  • #3   12. jul 2020 Jeg har tidligere brugt senior og multiflex fra Svenska djurapoteket og har haft kigget på ledsupport.
    Hvad er forskellen på ledsupport vet og ledsupport max?

    Zenta:
    Vil du tilføje eller bytte ud?


  • #4   12. jul 2020 Jeg ville personligt bytte ud, men det kan jeg også sagtens sige, for mine får Flexadin Advanced og intet andet tilskud.

  • #5   13. jul 2020 Ledsupport Vet har Glucosamin og Hyaluronsyre, det har Ledsupport MAX ikke.

    Ledsupport MAX har L-Arginin, Mangan og L-glutamin. Det har Ledsupport Vet ikke.

    Og så er der 50 mg. C-vitamin i 1 måleske Ledsupport MAX og 35 mg C-vitamin i en måleske Ledsupport Vet

    Det er forskellene.

    Du er nødt til at kigge på hver enkel del, som de forskellige indeholder og finde ud af hvad de gør.

    Derfra kan du sætte det sammen, som du tænker din hund har brug for, og undgå at overlappe for meget.


Kommentér på:
Kosttilskud

Annonce