1.911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Happy dog - nytår på hotel Happy dog - nytår på hotel

Vi er herhjemme begyndt at snakke om, hvad vi skal gøre herhjemme til nytår. Jeg gider ikke det store fest, nu hvor vi har de to moppedeller og en baby - og corona-bekymringer oveni.

Jeg faldt over Happy Dog-tilbuddet på Clarion Hotel ved lufthavnen, som skulle være meget hundevenligt, da der ikke er fyrværkeri i lufthavnen, og der er godt isolerede vinduer. https://www.nordicchoicehotels.dk/hoteller/danmark/kastrup-lufthavn/clarion-hotel-copenhagen-airport/tilbud/happy-dog/

Hundene er ikke deciderede angst for fyrværkeri, men Berta kan godt gø af det, når det brager mest, men kan distraheres med et kødben.Tanken om at checke ind på hotel og få room-service og hygge tiltaler os meget pt.

Der er dog et aber dabei, som jeg lige ser det: Hvis nu der er meget hundegøen fra de andre værelser (plus Elvis er lidt usikker omkring andre hunde, så der skal vi være obs, når vi checker ind og ud).

Er der nogen af jer, der har prøvet det? Eller mon kender til lignende tilbud?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Happy dog - nytår på hotel
  • #1   15. okt 2020 Jeg har en veninde, der netop tog opholdet for to år siden, og hun gør det aldrig igen. Fint nok, at hotellet er lydisoleret mm., men at tage en hund, der er bange for fyrværkeri med et ukendt sted midt i en by, hvor der fyres af uafbrudt, det er et helvede - der skal jo stadig luftes og gåes tissetur, så for hende blev det et mareridt.

Så hellere en tur i sommerhus eller i hytte på en campingplads et roligt sted. Det gør vi, og er meget glade for det.

• #2   15. okt 2020 Tak for inputtet, Kirsten. Hundene har igennem årene været vant til at blive luftet i områder, hvor der er blevet fyret meget af, og de er ikke som sådan bange for det, men derfor vil vi gerne begrænse oplevelserne med fyrværkeri alligevel, så det vil vi lige tage med i overvejelserne

• #3   15. okt 2020 Er hundene vandt til at blive passet fremmede steder?

Ellers ville et nyt sted stresse en del smiley

• #6   15. okt 2020 Så kunne det jo umiddelbart være fint, men ja, der er en del hunde - et alternativ er evt. at finde et ophold på et andet hotel, hvor de tillader hunde, men hvor de ikke reklamerer specielt med det. Så er der næppe overrendt med hunde, og i kan vel stadig få serveret en lækker menu på værelset.

• #7   15. okt 2020 Nicole - Lad nu TS selv svare.

• #8   15. okt 2020 Min gamle underbo har gjort det hvert år siden hun prøvede det første gang for efterhånden nogen år siden.

Hun er super glad for det. Den dag står i hundenes tegn, alle er velkomme og alle tager hensyn.

Værelserne er lydisoleret så man hører ikke andre hunde, så vidt jeg ved.
    Og alle har snor på selvfølgelig når de er ude af værelset.

• #9   15. okt 2020 Der er flere af corgifolkene der gjorde det sidste år, og nogle var vilde med det, andre ikke. Som Kirsten skriver, skal man jo have hundene tisset af, og hvis ens hund reagerer på fyrværkeri i det fjerne, er det lidt presset. Men der er ikke noget fyrværkeri tæt på hotellet, hvis det er dét der driller mest.

Frk Jensen, ingen normal hund stresser over at være et fremmed sted, hvis bare ejer er med.

• #10   15. okt 2020 A - jeg venter på TS selv svare

• #11   15. okt 2020 Tusind tak for jeres indlæg. Og beklager mine lidt sene svar.

Hundene er vant til at være ude fremmede steder, det tager de temmeligt cool, og de ville i princippet også kunne være alene på værelset, men det bliver ikke tilfældet her smiley

Hundene kan godt finde på at reagere på vedvarende hundegøen, det er også derfor jeg er nysgerrig på, hvor lydisolerede de værelser mon var.
    Fjernere brag og lysglimt reagerer de ikke på, og de er også til at lufte uden de store reaktioner, hvis fyrværkeriet er lidt længere væk.

• #12   15. okt 2020 Ida - tak for svar smiley

• #13   16. okt 2020 Umiddelbart ville en tur i sommerhus i rolige omgivelser tiltale mig mere - de kan man lufte i fred mm

• #14   16. okt 2020 Sommerhuse er lidt risikabel, rigtig mange lejer faktisk sommerhus for at holde store nytårsfester med fyrværkeri

• #15   16. okt 2020 Vi har faktisk også mulighed for at tage i sommerhus, men som Bodil skriver, kunne jeg godt være nervøs for, om der var mange, der tog derud i området for at holde fest.

• #16   16. okt 2020 Bodil - det afhænger jo af, hvor man lejer sommerhus, der findes faktisk nogen, der netop ikke ligger i tætpakkede ferieområder smiley

• #17   16. okt 2020 Der findes også sommerhusområder hvor man ikke må affyre smiley

• #18   16. okt 2020 Min mor har et skønt sommerhus, som vi også har snakket om at tage ud til. Der er normalt meget stille og roligt. Ved dog ikke, hvor mange der vil være derude til den tid, og om det i så fald vil være nogen, der holder fester og fyrer af. Men tror ikke, at der bliver fyret mere af end herhjemme. Så er det bare larm fra andre fester, der kan være et issue, men folk sidder selvfølgelig ikke så meget ude til nytår som om sommeren.

• #19   16. okt 2020 Vi var i sommerhus i Klitmøller til nytår med babyer og hund. Det var så hyggeligt og fredeligt! Det gad jeg godt gøre igen i år.

• #20   16. okt 2020 Vi var i Arrild i et sommerhus for et par år siden, det var der så også en del tyskere, der var, så der blev fyret godt af - heldigvis begrænsede de sig til et relativt fornuftigt tidsrum, sådan fra ved 22 til 01 tiden. Det var til at klare, da vores hunde var ret ligeglade.....

• #21   16. okt 2020 Jeg har sommerhus i et helårsområde, hvor mange af husene på gaden har stråtag. Det er ret praktisk i forhold til fyrværkeri smiley

Jeg kan godt prøve at undersøge om nogle af sommerhusene i området er til udlejning, hvis nogen er interesseret i nytår på det sydligste Als (6470).

Kommentér på:
Happy dog - nytår på hotel

Annonce