{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Hvalpe unoder!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Ja midt i al idyllen med lille nye Luna...Har vi et problem

Hun er simpelthe bar en MEGET bestemt lille dame!!
Når hun bider i diveres ting og sager, og jeg irettesætter hende begynder hun med vild knurren (altså meget voldsomt) og bider efter mig.

Har aldrig haft disse problemer med Maggie...er det normal hvalpe adfærd???

Er det fordi hun skal prøve mig af i forhold til at det er Maggie der "bestemmer" over hende og hun så vil dominere mig??

nogle guldkorn ....anyone????

smil fra Christina og tøserne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe unoder!!!
  • #1   31. maj 2005 er det ikke bare leg??? Daisy bed også da hun var hvalp men hun knurrede godt nok ikke... jeg ville skælde den ud

• #2   31. maj 2005 Christina>> tror du har fat i det... tror det har noget at gøre med at der nu skal findes ud af hvor i hierakiet hun hører til... spørg evt Besse om gode redskaber så I kan få sat på plads hvem der er førerhund og hvem der ikke er...

• #3   31. maj 2005 altså ikke råbe ad den men bare med et FYYY eller NEEEJ

• #4   31. maj 2005 Nej det er ikke bare leg....Så var det jo egentlig ikke et problem :o(

Hun ryger helt op og ringe, hvis jeg "afbryder" noget hun laver (altså noget hun ikke må, bide i ting og sager) også selvom jeg tager hende op for at irettesætte så fortsætter hun....det er det jeg syntes er et problem.

alle hvalpe leger og bider/knurre jo, har bare ikke oplevet dette før!!!

smil herfra

• #5   31. maj 2005 lyder underligt :o( utroligt hun "tør" når hun jo er så lille...

• #6   31. maj 2005 Hej Jeanette ...

ja det er min fornemmelse...Men havde bare ikke forventet en sådan lille hidsigprop, for hold da helt op det er hun sku'. men tak for tipset med besse, det vil jeg gøre.

Christina

• #7   31. maj 2005 May-Britt

1000 tak for linket.....Og selvfølgelig de vise ord ;o)

smil fra Christina

• #8   31. maj 2005 Lige en trøster til dig: Baloo var lige sådan overfor mig - og det var faktisk hårdt... Og det er faktisk først nu, han er begyndt at erkende hvem af os der bestemmer.... Bare så du ved at du ikke er alene... :))))) Held og lykke med hende...

• #9   31. maj 2005 hej Peter & Anne

Åhhh ja men jeg tror sku' at grunden til at det er kommet bag på mig er at race mæssigt er Basset hound og Cocker spaniel ikke lige de racer der er kendt for at være mest dominate!!!

Basset og stædig ja det er noget der hænger sammen *LOOOOL* men som sagt alle hunde er jo individer og man kan ikke "forvente" det ene eller det andet *SSS* hårdt arbejde og konsekvens..... Sådan må det være.

Men jeg syntes stadigvæk det er forbavsende at være så kæk i så ung en alder.

Er glad for at høre det går bedre med dig og Baloo og lederskab *SS*

Christina & tøserne

• #10   31. maj 2005 Hej Lone

tak for tipsene vi tager imod med kyshånd ;o)

smil fra christina

• #11   31. maj 2005 Jeg har en hvalp der er 10 1/2 mdr nu, men da hun var mindre gjorde hun det også.. Tror ikke helt de altid er klar over hvor voldsomme de kan være.. Og hvor hårdt de kan bide med de små spidse tænder..:-) Tror de ser det hele som sjov og ballade..

• #12   31. maj 2005 Christina jeg ved hvordan du har det for min den lille er også begyndt at prøve mig af nu, hvis jeg tager fat i hende for at skælde hende ud er hun nu begyndt at knurre af mig, jeg har prøvet at knurre igen af hende og det får hende altså til at stoppe og kigge forsigtigt på mig, det er også meget nyt for mig for Gizmo har været en engel fra jeg fik ham ind af døren, så det har jeg aldrig prøvet før, han hverken bed i mig eller andre ting, og gjorde faktisk aldrig ting han ikke måtte, så det er meget anderledes at få en lille hystade der siger en imod hele tiden, men bare rolig det skal nok gå de skal jo bare lære hvem der bestemmer....
    Men held og lykke med hende.

Kommentér på:
Hvalpe unoder!!!

Annonce