{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal løbeline
  • #1   19. okt 2020 Jeg er lidt i tvivl om hvad du vil have. En løbeline går ikke rundt om livet, den er hæftet til et bælte.

    Mangler du inspiration til løbebælte eller elastikline ? : )

    Trine fra qimmiq er den bedste!

    Jeg løber med neewa bælte og line fra zero DC


  • #2   19. okt 2020 MR Kobbel. Verdens bedste mærke inden for trækhundeudstyr.

  • #3   20. okt 2020 Hov ja kan godt se det står lidt upræcist.
    Det er faktisk både bælte og line jeg skal bruge.
    Tak for input


  • #4   20. okt 2020 Jeg tror det er en smagssag, hvad man syntes i bælter i hvert falde. Jeg er rigtig glad for canix belt fra nonstop. Flere jeg løber med har valgt et af manmats bælter.
    I forhold til elastik line, så er der forskel på hvor stramt elastikken er. Jeg har manmat canicross line smiley


  • #5   20. okt 2020 Uanset valg af bælte, vil jeg be dig om at overveje stropper mellem benene. Mit første var uden, og flere jeg kender har også måtte give op uden, fordi at bæltet glider op undervejs, og så kommer trækket meget dumt oppe i lænden/ryggen og giver smerter et par dage efter i har trænet.
    Jeg ville aldrig vælte et bælte uden stropper.

    Mange af dem har en lille lomme bag på, det ville være u-undværligt for mig, men bemærk at mange af dem, ikke kan indeholde en tlf.

    God fornøjelse med en rigtig fed sport. Har du set HPM Dirty Paws på facebook har en stor fællesgruppe, og under grupper med fælles træning i mange forskellige byer?


  • #6   20. okt 2020 Er helt enig med Ziva. Stropperne er der af en grund, og jeg vil nødig undvære dem.
    - canix bæltet kan lige have en iPhone 11 hehe.


  • #7   20. okt 2020 Jeg fik også Trine fra Qimmiq til at måle Neewa inden jeg købte det. Det kan lige præcist indeholder en OnePlus uden cover smiley

  • #8   20. okt 2020 Ikke at jeg skal begynde at løbe med vuffen lige nu, men er super nysgerrig til senere brug. Anbefaler man også stropper mellem benene hvis det "bare" er til et lille bæst på 4 kg?
    Håber det er ok jeg lige stillede et ekstra spørgsmål i din tråd, Ib smiley


  • #9   21. okt 2020 Ja for det er ikke hundens træk men dine bevægelser, der får løftet bæltet op i en uheldig stilling i lænden.

    Omvendt kan man sige at 4 kg hund nok ikke kan trække så det gør ondt bagefter.

    Hmm har skiftet mening undervejs. Med 4 kg hund tror jeg faktisk at det er lige meget. Jeg ville stadig vælge med stropper så bæltet bliver men jeg tror det er uden betydning hvis man kan ignorere at det arbejder sig op, og ikke hele tiden løber og forsøger at trække ned.

    Ulempen ved at det arbejder sig op, er også at det løfter ens t-shirt, så der kommer nogle blottede cm, der er kolde og for mit vedkommende ikke behøver at blive vist frem


  • #10   21. okt 2020 Haha godt nok så smiley Tak for info! Hmm der er jo ingen grund til at købe noget billigt uden stropper, men som alligevel skal udskiftes lynhurtigt. Kunne være virkelig fedt at have mulighed for at prøve sådan noget inden.

  • #11   21. okt 2020 I må have en HPM løbeklub i nærheden smiley der jeg sikker på du kan få lov at prøve udstyr, så du kan afgøre om det er noget for jer smiley

  • #12   21. okt 2020 Ziva - jeg har også Neewa løbebælte og har været rigtig glad for det, men nu hvor jeg bruger det endnu mere end før kan jeg se at det slider hul på mine tights smiley Kan huske en anden der havde samme problem, men måske vi bare er uheldige smiley

    Jeg har Zero DC bungee liner og dem kan jeg godt anbefale smiley


Kommentér på:
anbefal løbeline

Annonce