{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Hvordan finder jeg en pomeranian {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har besluttet mig for at få mig en pomeranian hvalp. Men først til FORÅRET. Så jeg kan planlægge ferie og give hvalpen en god stille start hjemme hos mig. Mit spørgsmål er, hvor i alverden finder jeg opdrættere eller reserverer en hund når der er kuld? Synes det er svært at finde. Kan nogen hjælpe med at henvise til nogen???? Jeg bor i Kbh men er villig til at søge i hele landet. Og også i Sverige, Norge. Alt hjælpes tages imod. Tak! Søger henvisning til relevante opdrættere/kennel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan finder jeg en pomeranian
  • #1   23. okt 2020 “Men først til foråret” smiley

    Foråret er lige om lidt, når man regner i hundehvalpe smiley Og hvis du virkelig vil have den race, og du vil have fra en registreret opdrætter, så skal du måske forberede dig på at vente i noget længere tid.

    Jeg ville egentlig anbefale dig at starte med at kigge på købhund.dk og tilsvarende sider i SKK og NKK. Men falder du over et kuld uden stamtavle, hvor forældredyrene er tjekket for racerelevante sygdomme (garanteret noget med PL og noget øjensygdom), og opdrætter kan dokumentere det, så er der ingen grund til ikke at købe der. Sådan som DKK kører det i øjeblikket, er sundhed ikke noget de bruger, så reelt er der ingen grund til at begrænse sig til at kigge den vej smiley


  • #2   23. okt 2020 Kontakt specialklubben for racen, som er denne her:

    https://www.canis-minor.dk/Klubben/Klubbenshistorie.aspx

    Og lad nu være med at købe den første den bedste billige på DBA eller Facebook.
    Racen er en af dem, som er ret populær hos hundefabrikker og hundehandlerne fra østlandene, hvor hundene går under virkelige kummerlige forhold.
    Hvor hvalpene blive taget alt for tidligt fra moren og hvor de som oftest er alvorligt syg.



Kommentér på:
Hvordan finder jeg en pomeranian

Annonce