{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

hvordan dælen finder jeg dem?? {{forumTopicSubject}}

ja jeg er jo faldet over en hanhund, som ejes af en dame i Norge, og jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med den person der ejer ham smiley men hvordan dælen gør jeg?? jeg har hundens navn, og sådan set også ejerens navn, har prøvet at google dem, men uden held, altså der dukker ikke nogen kontaktoplysninger eller privat hjemmeside op. Jeg har også prøvet at google hundens opdrætternavn uden held, men har da også fundet hendes kontaktoplysninger på hundeweb, men der står hverken tlf.nr eller mail, kun et postnummer tror jeg...

hvad dælen kan jeg gøre for at finde frem til personen med hunden, jeg ved hun har vist sin hund frem på et tysk kromi forum, men jeg kan simpelthen ikke få adgang til nogen oplysninger, og har prøvet at oprette mig som medlem, men intet hænger sammen... :S kan ikke få det til at virke

øv hvor er det træls

er der nogen herinde som er gode til detektiv arbejde smiley

Det er en hanhund jeg har i tankerne at bruge til min tæve når hun er blevet gammel nok(hun skal være fyldt mindst 2år først), og hvis hun vel og mærket bliver avlsgodkendt

jeg kan sende oplysningerne i en pb, hvis jeg ikke må poste dem her i tråden??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan dælen finder jeg dem??
  • #1   14. mar 2010 Hvis den er raceren ( hvilket jeg går ud fra at den er ), så prøv at kontakte den norske kennelklub.

  • #2   14. mar 2010 hejsa, ja han er raceren med FCI tavle... okay det havde jeg ikke lige tænkt på, det kan jeg lige prøve smiley tak

  • #3   14. mar 2010 okay jamen hunden selv er DKCH.. så han har jo været udstillet i DK, men synes bare ikke jeg kunne finde noget på hundeweb i hvert fald

  • #4   14. mar 2010 25.07.2008 Grenå Klubben For Små Selskabshunde
    26.07.2008 Grenå Klubben For Små Selskabshunde
    27.07.2008 Grenå Klubben For Små Selskabshunde
    19.09.2009 Brøndby Dansk Kennel Klub
    20.09.2009 Brøndby Dansk Kennel Klub

    Må jeg skrive hans oplysninger herinde?? for har jo hans navn


  • #5   14. mar 2010 S 44069/2006 Studsbollens Boromir og hans ejers navn kan findes på klubben for små selskabshundes side, Hanne Fjeldstad, Norge

  • #6   14. mar 2010 kromfohrländer

  • #7   14. mar 2010 ja der nåede jeg også til... så stoppede sporet... smiley må prøve at tage kontakt til norsk kennel klub

  • #8   14. mar 2010 Det er Carina fra Sveriges hjemmeside, det er hende der har kennel Dreamwishes, men hende har jeg faktisk mailet lidt med på et tidspunkt. Måske jeg kunne sende en forespørgsel til hende, ser da ud til at hun måske kender Boromirs ejer... tusind tak for hjælpen smiley

  • #9   14. mar 2010 nej det har jeg desværre ikke... er først kommet ind i DKK-verdenen da jeg blev skrevet op til min hund, og har endnu min første udstilling til gode... Så har ikke været med så længe.. smiley men jo jeg synes du gjorde en masse, du gav mig jo en ledetråd til kennel dreamwishes, og hun kender meget vel ejeren da hun har opdrættet hundens far smiley

    så jeg takker mange gange


  • #10   14. mar 2010 Jeg har mine gamle kataloger - både fra Grenå og Brøndby - Sender dig en PB med adressen på hunden's ejer smiley

  • #11   14. mar 2010 Nå kan se der er en der har fundet det til dig

  • #12   14. mar 2010 Terese*Penjo og Lauri *

    Igen tusind tak

    sunshine :

    Jeg søgte netop efter opdrætteren, men kunne heller ikke finde kontaktoplysningerne til hende.. smiley

    **Charlotte DKK Snob** ;

    Ja, men vil lige se om jeg får en mail med en mail adresse fra dreamwishes, for ellers må jeg sende et gammeldags brev smiley


Kommentér på:
hvordan dælen finder jeg dem??

Annonce