{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Når dyr fornemmer mere omkring os {{forumTopicSubject}}

Har været meget syg, og er nu igang med kemo behandling de næste 4 md.
Jeg har været igennem en meget stor operation 31/8 og var indlagt i 16 dage og fik yderligere 2 operationer undervejs i de 16 dage. Ikke pga kræft, men pga problemer omkring operationen.
Halvvejs igennem forløbet fik jeg lov til at tage hjem på orlov 2 gange om natten i en weekend. På det tidspunkt gik det stærkt ned af bakke og jeg var ikke sikker på at jeg kom igennem.
Vores kat som mest er Victors kat ligger altid i sengen i fodenden sammen med Victor. Hun har aldrig sovet andre steder end der og tæt op af Victor .
De 2 nætter hjemme sov jeg ikke særligt meget, var jo sikker på jeg ikke ville overleve. Katten vælger så at lægge sig i min armhule, med hovedet i min hånd og igennem begge nætter bevægede hun hovedet, så hånden blev kærtegnet blidt, mens hun spandt højt.
Efter anden nat tilbage på hospital, 2 operation da de fandt ud af at det ikke ikke bare var mig der var angst og i chok, men at der var noget alvorligt galt. Og var ved at stå af på hospital, så min fornemmelse var god nok.
Da jeg kom hjem igen, og var stabil, så valgte katten at sove med Victor i fodenden.
Jeg tror helt klart på at hun kunne fornemme at jeg havde brug for ekstra omsorg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når dyr fornemmer mere omkring os
Kommentér på:
Når dyr fornemmer mere omkring os

Annonce