270 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Sidder lige.... Sidder lige....

så stille og undrer mig lidt over nogle af de børn der er herinde.....
Hvor er forældrene???

Har de sidste par dage tit undret mig over de tidspunkter nogle af børnene skriver på.
Og det de skriver...

Har deres forældre helt glemt dem?
Eller er det kun mig tilbage i DK der synes at børn skal SOVE om aftenen???

Og ikke have lov til at misbruge computeren til alt de liiige har lyst til?

Jeg ved godt det ikke er om hund- men det er da lidt om HG......tænker på nogle af de indlæg der næsten lige har været....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidder lige....
  • #1   31. maj 2005 Hehe , jeg går ikk på midt om Natten. hehe

• #2   31. maj 2005 Er 15 , men har læseferie .. Logger a nu , ses

• #3   31. maj 2005 ja jeg vil give jer ret, det er tankevækkende at børn kan sidde ved computeren til langt over midnat.....

Et eller andet sted kunne de jo ligeså godt rode sig ud i en masse skidt på internettet, så som du også spørger Annika, hvor er deres forældre???

En anden ting er den måde nogen af disse børn gebærder sig på!!! bare deres sprog kan simpelthen sætte mit P.. i kog!!!

Christina

mi

• #4   31. maj 2005 Tja...det er vist mig der er for streng...min datter på 16 forlanger jeg skal være iseng senest kl 22....hun plejer godt nok selv falde i søvn ved 21-21.30......

• #5   31. maj 2005 Resten skal ligge i deres senge senest kl 20.....
    De er fra 10 ned til 4 mdr.

• #6   31. maj 2005 Besse....mener du at sidde på nettet???

• #7   31. maj 2005 Besse- det er svært at sige hvad der er bedst, for hvis de går på gaden sent om aftenen blir det vel opdaget at der ikke er opsyn med dem....

• #8   31. maj 2005 Og så beklager mine børn sig...:o)))
    Men det er selvfølgelig også træls at ha en mor der opdager (næsten) alt....

• #9   31. maj 2005 Heldigvis en 1x præstation .. - Marcus på 3 , sad igår .. dog i sin seng og sang sange og pludrede til kl. lidt over 22 igår aftes , hviket da resulterede i at jeg var inde at handle med en sovende dreng som VIRKELIG var smadret og sad og sov i indkøbsvognen idag , efter børnehaven. Så måske har han en fremtid som HG-natteravn .. Og dog .. det sprog for han ikke lov at udøve. Selvom .. '' Sådan siger Kristian''' fra børnehaven ! LooL

• #10   31. maj 2005 jeg ved godt hvad de laver hvis de bor på landet jeg bestiller ikke andet end at transpotere dem rundt .og de vil abselut ikke hjem før sidste bus køre det ville passe dem bedre hvis de kunne overnatte i juniorklubben eller ungdomsklubben så var de fri for at komme hjem selv i en snestorm vil de ikke hjem men satser på at den sidste bus kan komme igennem så de ik¨ke behøver at være hjemme før det er ved at være tid til at komme i seng.
    kluberne på skolen har vel også pcer så det er der de sidder.

• #11   31. maj 2005 Julie---Du prøver da i det mindste at putte ham...
    Jeg er så heldig at alle mine 5 børn har sovet fra 20 aften til 8 morgen fra de har været 14 dage gamle...

• #12   31. maj 2005 Og Anette børnene er vel ikke i skolen om aftenen???
    De børn jeg tænker på er mellem 10-14 år.
    Og jeg kender godt det med at være taxi for børnene.Vi bor laaaangt ude på landet.

• #13   31. maj 2005 Annika .. Heldige dig smiley
    Vi prøver så vidt at holde det til 19.30 - 20-00 Men ikke altid er han enig den lille gut der udvikler selvstændighed på livet løs for tiden.Og jeg sætter ellers pris på at ha et par timer ''selv'' inden min nattesøvn! Hehe.

• #14   31. maj 2005 Annika jov den sidste bus køre fra den ene skole kl 9.45
    og den annen skole kl.10.30 og så er de ikke hjemme før kl 11. så de er ude så sent

• #15   31. maj 2005 Så kan det være mine børn har ret , når de siger jeg er en streng mor og kommer med den klassiske"alle andre må"....

• #16   31. maj 2005 Jeg mener selvfølig kl. 21.45 -- 22.30 og 23

• #17   31. maj 2005 Julie... Jeg ved godt jeg er heldig-det er nok også derfor jeg har haft mod på at få 5....

• #18   31. maj 2005 Annette- Det regnede jeg også med.

• #19   31. maj 2005 Annika .. Det tror jeg bestemt ikke .. Den var heller ikke gået , ved mine forældre dengang man prøvede den af .. Appelen til forældres dårlige samvittighed. Og håber skam også jeg vil være i stand til at stå fast når han engang kommer med den , den lille mand -Griner-

• #20   31. maj 2005 Men ok. vi bor så langt ude på landet at den sidste bus kører kl 18....Så jeg har det vel også lidt nemt...bortset fra jeg SKAL køre hvis de skal noget.vi har et stort bensin forbrug......

• #21   31. maj 2005 Hold da op .. 5 , ja så skal ihvertfald de første 4 også ha været nogle guldklumper , Haha ! ,-)
    Jeg har en enkelt .. og det er så vist også nok for mig ! Foreløbig ihvertfald.
    Er i forresten kommet af med jeres hvalpe ??

• #22   31. maj 2005 jeg synes nu heller ikke de bør være ude så længe
    de har godt af at vide de helst skal være hjemme lidt før og altid har et hjem hvor de kan være og forældrene er glade for at se dem

• #23   31. maj 2005 Mine børn bruger den kun en gang imellem for at prøve igen, for jeg svarer bare at at alle andre er ikke mine børn, og alle andre har sikkert en sødere mor end dem...

Og så siger jeg gerne at jeg har været på "ond mor" kursus- så gider de ikke plage mere....

• #24   31. maj 2005 Jeg har stadig 5 hanner tilbage :o(((
    men jeg tror nok de 4 der er flyttet hjemmefra får nogle gode hjem.Den ene kommer herind. Det er Heidi med Amstaffen Nelly der har købt en tæve.

• #25   31. maj 2005 Julie- ja de har været nogle guldklumper- det er svært at huske godt nok når min 16 årige få et anfald.....

• #26   31. maj 2005 Jeg bor også selv på landet det er kun Skolebussen der kommer her og ellers er der ca 3-4 km. til nærmeste bus.
    men bussen der køre fra ungdomsklubben kommer forbi her kl.ca 22 ellers skal forældrene også selv køre her

• #27   31. maj 2005 Det er vist ved at være sengetid for de store også...
    Hun FÅR et anfald af og til...

• #28   31. maj 2005 Den kommer igrunden også her ude (fra ungdomsskolen).
    Mine børn har bare aldrig fået lov, fordi jeg synes det bliver for sent for dem når de skal op næste dag.
    De sover MEGET hårdt om morgenen.
    Og kommer de for sent til bussen til skolen, så skal jeg køre og så sjovt er det nu heller ikke at køre bil.

• #29   2. jun 2005 Må så indrømme at jeg er barn (*G*), men jeg skal love for jeg ikke sidder oppe til længere end senest kl. 22.00 (nogle gange kan den blive lidt over). Det tillader mine forældre simpelthen ikke, så Annika C, du er ikke ene. Mine forældre støtter dig *LooL*

I sommerferien slipper I nok ikke for mig om natten *LooooL*

Kommentér på:
Sidder lige....

Annonce