{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Hvor meget er FOR meget???... {{forumTopicSubject}}

Jeg ved vi alle sammen elsker vores hunde, nogle mere end andre, og nogle end da lige som børn. jeg må nok være i den række.. Jeg ville gøre alt for Emma, penge har aldrig været noget "problem". det var i hvert fald ikke det hendes liv skulle ende pga.

Emma har Patella Luxation,(som nogle af jer ved), hun blev opereret første gang i maj sidste år, i begge knæ, og igen i juli sidste år i højre igen.. Nu er der så gået et årstid, og jeg har selv bemærket at hendes knæ stadig hopper ud, faktisk mere nu, end før hun blev opereret.. Jeg ved 110% at hun igen skal opereres, skal til dyrlægen her i august, for at få det endeligt afvide.. Men mit spørgsmål er så.. Hvornår bliver det for meget?? hvornår skal man sige stop og lade hunden få fred??..
(skal lige siges at hun flere gange ikke selv kan få knæet retur og skriger end til jeg sætter det på plads, men leger og løber rundt og er glad ellers).

mvh
Heidi..

Ps. Pak for guds skyld ikke tingene ind, men dumme og åndsvage kommentare vil jeg gerne fritages for..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget er FOR meget???...
Kommentér på:
Hvor meget er FOR meget???...

Annonce