{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Kombineret støvsuger & moppe..... {{forumTopicSubject}}

Det sidder jo nok mange HG'ere derude, som har prøvet diverse forskellige rengøringsmaskiner.

Jeg kom til at købe en ledningsfri støvsuger forleden, da Aldi lige pt har et vildt tilbud på en til kun 600 kroner. Fuck den er god! Det er næsten et emne i sig selv. Kan kun anbefales. De koster jo normalt flere tusinde kroner.....

Men det er ikke emnet.

For jeg bliver mere og mere fristet på en sådan type maskine her!

Er der nogen der har prøvet sådan en?

https://youtu.be/lTTRnlyGVcM

Jeg er lidt fristet, men mangler lige den sidste overtalelse til at købe en.

Ps: Behøver ikke at være den model, bare samme type af ligegyldigt hvilket mærke.

PPS: Det gør ikke noget hvis den er svære at skille end hendes. Jeg er ikke bange for at brække en negl.... smiley


Kommentarer på:  Kombineret støvsuger & moppe.....
  • #1   12. nov 2020 Vent..... Du bor i Tyskland, hvor alle elsker din “køter” og den løber hen til folk der plukker ænder. Men du køber en støvsuger i Danmark? Og vil nu have en kombineret moppe/støvsuger, selvom du for et par uger siden reklamerede en hel masse for den lille kineser?

  • #2   12. nov 2020 @A med Bom.
    Vente på hvad?

    Nej, den er købt i Tyskland.

    Corona gør det ligesom lidt svært at kører til DK pt.

    Hvad antyder du? smiley


  • #3   12. nov 2020 Jeg antyder, at du tjener penge på at sælge de maskiner. Jeg troede at det var ret tydeligt smiley

  • #4   12. nov 2020 Robotten jeg reklamerede for var en Xiaomi. Den er Kinesisk og megafed til prisen. Jeg ejer ikke Xiaomi.

    Støvsugeren jeg reklamerer for er en QUIGG som er ALDI Brand. Jeg ejer heller ikke Aldi.

    Støvsugeren i oplægge er en Bissel. Det er et 140 år gammelt familieejet firma i følge deres hjemmeside, og det er ikke min familie.

    Jeg interesser mig bare for den type maskiner. Jeg synes de er sjove, da det er mig der bruger dem her i huset, og nogen mennesker kan godt lide et rent hjem. Jeg er en af dem.

    Jeg tror bare du prøver at fange mig i et eller andet! Hvad har jeg nada ide om! smiley


  • #5   12. nov 2020 Det kan godt være, at jeg fremstår temmelig blank. Det må jeg jo gøre, hvis du tænker at jeg tror, at de eneste led i processen fra fabrik til forbruger, er manden bag fabrikken.

    Det er jo set, endda temmelig ofte, at samme importør står bag mange forskellige mærker inden for samme produktgruppe. Det kunne tænkes, at du var en del af sådan et sted.

    Ellers er du bare den mand med flest støvsugere, mopper, kombimaskiner og det reneste hjem. I Tyskland.


  • Jeanette O
    Jeanette O Online Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 11 Emner: 13 Svar: 2.172
    #6   12. nov 2020 Det er dælme en sjov tråd .....lool

  • #7   12. nov 2020 @A med Bom.
    1. Jeg kunne eje en webshop der solgte Xiaomi, men i den tråd hvor jeg anbefalede, anbefalede jeg Robotexperten.dk.

    Jeg er 48 år gammel, og har aldrig mødt den unge mand der ejer den (har dog talt i telefon med ham).

    2. Bare for du ikke tror jeg lyver. Ja, jeg invester en del i den slags maskinger. Jeg synes det er hyggeligt. Kald det en hobby! Ja, det er min hund der reklamerer. Nej, Aldi har ikke betalt ham for det, og ja, racen er bare så lækker!

    3. Lige om lidt laver vi en BraavaJet 240 reklame. Det er heller ikke mit firma, det er køteren dog, og nej, de har heller ikke givet penge for den enorme eksponering som HG giver... smiley

    4. Jeg vidste ikke, at HG gav så meget eksponering? Næste maskine jeg reklamerer for, burde være min egen.... Jeg må jo blive rig hvis jeg gør det! smiley


    profilbillede
  • #8   12. nov 2020 BravaaJet 240.

    Ja, den er lille, billig og effektiv! Den er købt hos Proshop. Jeg ville gerne opleve deres robotsystem! Vildt imponerende! Jeg ejer heller ikke Proshop eller har noget med dem at gøre.

    Moppen bagved kan jeg ikke huske hvor købt- Beklager! Men betyder det meget for nogen, kan jeg godt finde ud af det. smiley


    profilbillede
  • #10   12. nov 2020 @John.
    Det er det også! 600 kroner får du ikke en Dyson for!

    Grunden til at jeg hoppede på er, at jeg altid har set trådløse som noget bras!

    Men hvis en Aldi satan er så god, så er jeg klar til at hoppe i pris! Jeg har dog fliser, vinyl og trægulv, og derfor vil jeg gerne have en kombination.

    Min billig model skal nok klare bil og sofa!


  • #11   12. nov 2020 Jeg må give Martin ret ... det er sandelig nogen effektive maskiner han reklamerer for.
    De har støvsuget både møbler og tæpper op i hele huset. ..... selv billederne er røget med i op /ned i støvsugeren .

    Nu behøver du bare din moppe ... Martin ... sån' lige til at moppe dit gulv med .
    Eller måske bare en swiffer med en klud på .... smiley smiley smiley smiley


  • #12   12. nov 2020 Her er hvor min kinesiske rengøringsassistent er led mod min hund!

    https://www.hundegalleri.dk/video/off-topic/46679-robot_mopper_koeter


  • #14   12. nov 2020 @A MEd Bom.
    Men ja, nu hvor jeg har forklaret mig i mod din mærkelige tanker, så håber jeg da, at du forstår, hvorfor jeg synes du virker en smule blank!

    Det skal du ikke være ked af, blank afhænger jo af niveau. Overfor nogen andre virker du helt sikkert enormt intelligent! smiley


  • #15   12. nov 2020 Martin ... Stop dig selv ... Du er så nem at gennemskue , det behøver man ikke være professor for at se .
    Med din høje IQ .. burde du selv kunne se hvor nemt det er .


  • #16   12. nov 2020 @NITTIP
    Nu lyver jeg ikke, så kan du forklare hvad jeg gør forkert?

    Jeg tjener nada på, at købe andres produkter, og synes at de er fede!

    Men forklar venligst din påstand?

    Jeg forestår virkeligt ikke hvor du vil hen. Så venligst forklar mig?

    Jeg stillede et spørgsmål---


  • #17   12. nov 2020 Martin ... Nå ... så siger vi bare at du ikke tjener på andres produkter ... ( godt så ) ... men så siger JEG bare , at det tror jeg ikke på .

  • #18   12. nov 2020 @Nittib.
    Jeg har 3 virksomheder jeg kan tjene penge på.

    1. En nystartet betalingsgate indenfor e-Commerce, den er helt ny, og har nogen få hundrede webshops. Ingen af de nævnte produkter sælges fra den.

    2. Så har jeg en Corona relateret virksomhed som sælger de dispensere (b2b) som en del danskere og andre i EU bruger. Indrømmet der har jeg tjent penge i år. Det er vil ok, og jeg dæleme ikke reklameret for den del herinde!

    Selv hvis du tror jeg lyver, så ved jeg, at en af de Karen typer (CH) der er herinde, hun spåede faktisk at det ville jeg penge på før de ankom og det er sandt. Nu kan hun eller vil måske ikke stå ved det, men det gjorde hun.

    3. Min konsulent virksomhed, den er bare helt død, som i helt død grundet Corona. Som i sidste år vildt god! Nu i 2020.. NUL kroner i omsætning! Altså det er hvad jeg lever af normalt, og har gjort mine tal røde i år! Vildt røde.....

    Så hvad du tror på, burde være en lektion i, at du straks sætter en del tanker op, fordi jeg ikke er betalt af staten.

    smiley


  • #20   12. nov 2020 @A med Bom.
    Har du drukket igen? Det virker mærkeligt det du skriver? Jeg spurgte om råd, da du kommer med din mærkelige påstande som den første? Altså det kan alle vel læse?

    Hvad har min kone med denne debat at gøre?

    Er du bare racistisk igen igen? Jeg har bemærket at racisme bliver accepteret her på HG-

    Underligt i mit univers.


  • #22   12. nov 2020 @John-
    Jeg er enig!

    Jeg kan dog lide at finde dem der kan 50 procent af Dyson! smiley


  • #23   12. nov 2020 Nå, jeg troede det gik ud på at svine mest muligt. Du svarer jo sådan set fint i #7. Nærmest sagligt. Og så stikker det af for dig, for du KAN ikke have, at nogen betvivler dig.

    Det er egentlig ret sjovt at betragte smiley Du mangler bare at krydre det med noget feministhalløj, så er vi lige præcis hvor vi plejer at være smiley


  • #24   12. nov 2020 @A med Bom.
    Du svarede ikke på hvorfor du er racist?


  • #25   12. nov 2020 Hey hold lige tonen begge to!!

  • #26   13. nov 2020 Jeg har sagt det før, og siger det nu igen. Der er mange herinde der nævner, hvad de rent faktisk udbyder for penge - enkelte har endda brugt det som ren og helt klar reklame, hvor selv HA'erne valgte at kigge den anden vej. Der kan f.eks. nævnes hundeindhegninger og fotografering for penge, hvor det åbenbart var helt legalt at køre tyk reklame, for det var jo populære brugere.
    Så ærlig talt....fordi man mener Martin er en idiot, skal han vel ikke skæres hårdere end andre brugere.


  • #27   13. nov 2020 Man må synes jeg er verdens største idiot.

    Det interesserer mig egenligt ikke.

    Hvad der der i mod interesserer mig, er det sygelige behov i at forsøge at fange mig i et eller andet kommercielt.

    Jeg har ingen interesse i at reklamere for noget som helst.

    Desuden, så er det de samme 5-6 typer (M/K), der ynder at opfinde historier. Det er en smule komisk.

    Det eneste punkt jeg reager på er racisme. For var det mig der sagde noget racistisk, så gik der med garanti ikke mange sekunder før jeg var ude. smiley


  • #30   13. nov 2020 Rikke, Martin skal ikke have hele skideballen. Grunden til at Rikke HA skriver sådan, er fordi jeg havde skrevet noget, kun som svar på Martins sviner.

    Hvis han siger at han ikke har noget med det at gøre, så har han vel ikke det. Men jeg studsede bare over de mange detaljerede "reklamer" for forskellige støvsugere og mopper smiley

    Martin, det var i øvrigt ikke racistisk. Man er næppe racist, fordi man spekulerer i, at andre køber koner. Man kan købe koner alskens steder, og med garanti også danske kvinder. Men at du har behov for at pakke det ind i racisme, siger jo noget om hvad du mener om emnet smiley


  • #31   13. nov 2020 @A med Bom.
    Drop dit racistiske pis.

    Du laver nogen forudsætninger baseret på en etnisk bagrund. Din klamme Karen racisme stikker bare op et hvis sted.

    At du ikke får frys for den slags fatter jeg hat af!

    Du kællinge debatterer. Antyder og så trækker du fra igen, med en eller anden plat forklaring. Du har nu gjort det flere gange, og det er underlgit at du må.

    Kaldte jeg dig en luder så ved vi godt hvad der ville ske...


  • #32   13. nov 2020 NU bliver jeg nødt til at vide det .... Hvem fan*** er klamme Karen ??? ... som Martin bruger i næsten alle tråde.


  • #34   13. nov 2020 #33 john ..... Kan den slags "and" få fugleinfluenza ... eller er det for langt ude ??? smiley

  • #36   13. nov 2020 @NITTIB
    Karen er typisk en hvid kvinde der har eller nærmer sig klimakteriet, men som ikke rigtigt selv forstår, at de er klamme racister eller bare dybt uhøflige mennesker.

    For selvom de udtaler sig dybt racistisk eller opfører sig dybt uhøfligt, så har de ikke selvindsigten til selv at se det. De føler sig også selv angrebet altid, selvom de typisk starter balladen selv.

    Som i denne, hvor A med Bom, begynder at betvivle min hensigt. I stedet for så bare at undskylde kører hun videre, og til sidst er det mig der har generet hende.

    Der er lavet mange sjove "Karen memes".

    En Karen kan også være en mand. Udtrykket er ikke Sexistisk.


  • #38   15. nov 2020

    profilbillede
  • #39   15. nov 2020 Det hedder vel influencer smiley Hvis man altså har følgere nok smiley
    Er det ikke ligeså godt at bruge en spand og moppe? Om man bruger vaskeren eller moppen er vel ligegyldigt tidsmæssigt og kræver samme arbejdskraft ser det ud til.


  • #40   15. nov 2020 @AG.
    Det ved jeg ikke. Det er jo derfor jeg tester det af.

    Altså jeg hader at moppe. Det er dødssygt. Jeg hader også at dampe gulvet.

    Jeg tror dog, at jeg vil finde sådan en kombi maskine sjove. Plus jeg læst at de gør bedre rent, da de tilføjer rent vand hele tiden, og støvsuger det beskidte væk løbende.

    Desuden har de jo hepa filter, så alt det fine Støv skulle gerne forsvinde også.

    Jeg hader foreksempel også at støvsuge manuelt, men finder det sjovt med robotten. Tidsmæssigt tror jeg det er same same.


Kommentér på:
Kombineret støvsuger & moppe.....

Annonce