1.615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Fie F
Fie F
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 67

Aktivering Aktivering

Hej med jer
Hvad kan jeg træne, aktivere min 4 måneder hvalp med?
Vi kan sit, dæk, bliv, giv pote, bakke, spille død, rulle rundt, aflevere bolden, nej, øjenkontakt, snudetarget
Han søger foder i haven, vi træner fortsat indkald som virker nogen gange??
Han læber frit i skoven,ikke så langt
Vi gemmer godbidder som han skal søge

Hvad kan han ellers bruge sit kloge hoved til som hør ham rigtig træt?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivering
  • #1   4. dec 2020 race?

• #2   4. dec 2020 Tag et kig på www.domorewithyourdog.com
    Vælg Trick Dog.
    Der er tricks for enhver smag.
    Jeg er uddannet instruktør og dommer under programmet og kan vurdere jeres filmede tricks, hvis du ønsker at tage titlerne. Det foregår online. Det koster først noget, hvis man vil bestille diplomerne på hjemmesiden.
    Kast jer ud i det. Det er en fantastisk sport, og man bliver bidt af det smiley

• #3   4. dec 2020 hvis han som 4 mdr allerede kan alle de ting - så skal du måske træne ro - det må han trænge til smiley smiley
    men ellers kan du begynde at se lidt på div. rally øvelser smiley

• #4   4. dec 2020 Gå på plads smiley Zig-zag mellem dine ben. Elefanten.
    Leg som belønning ?

• #5   4. dec 2020 Jeg ville fokusere på indkald, leg og impulskontrol.

• Fie F
    Fie F Tilmeldt:
    okt 2020

#6   4. dec 2020 Han får massere af ro og sover dejligt, vi træner ro blandt andre hunde.
    Han er bare utrolig lærenem

• #7   4. dec 2020 Hvilken race er han FIe?
    Hvis han allerede er god til at søge, så kan du begynde at udfordre ham lidt mere. I stedet for bare at søge i kort græs, så læg noget af det op i højden. På blomsterkrukker, trappesten, og hvad der ellers er i haven, som han kan nå.
    Du kan også begynde, at lægge små spor til ham.

Noget af det, der trætter min mest, er shaping øvelser. Alt hvor han selv skal prøve sig frem. Hvis han ikke er trænet i konceptet endnu, kan det være en fordel, at arbejde med en genstand (eller lade dig selv være genstanden) så det kan være potetarget på en musemåtte, gå op i en kasse med alle 4 ben, gå rundt om en genstand, cirkle fører, gå i garage,8-tal i en hule-hop-ring osv, osv.

• Fie F
    Fie F Tilmeldt:
    okt 2020

#8   4. dec 2020 Han er en lagotto ragmanolo:)

• #9   4. dec 2020 Han har jo en gudsbenådet næse smiley Så den skal du udnytte!!

Start med at gemme små bøtter med mad under visne blade, på træstubbe osv. Når han kan det uden bøvl, kan du begrave dem i et par cm jord.

Jeg ville nok overveje om ikke han skulle have lov at blive startet op på enten spor eller nosework. Alt andet lige, er nosework nok nemmere at gå til - man kan træne det en hel masse selv, man kan træne indenfor og man kan let regulere i sværhedsgrad. Spor kræver tid, marker og at man gider gå i alt slags vejr. Jeg elsker i øvrigt spor, men erkender også at det ikke er for alle smiley

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig på vej med nosework, men det er der mange andre herinde der kan. Det eneste jeg ved er, at det er smart at tage et kursus eller to, så man kommer godt igang.

Der må i øvrigt være et eller andet galt med min iPad, for den har slet ikke indlæst et billede af din hvalp, og det må da være en fejl smiley

• Fie F
    Fie F Tilmeldt:
    okt 2020

#11   4. dec 2020 Ja jeg tror også nosework vil være en god ide og at vi skal melde os på hold. Vi afslutter hvalpe holdet her slut december og jeg har meldt os til et 1pack bonding hold start Januar, da jeg tænkte noget lydighed var gost og få grundlæggende.
    Jeg tænkte hans julegave skulle være en trøffel vi kan kontaminere og så søge efter duft i haven.
    Billede selvfølgelig

profilbillede
  • #12   5. dec 2020 Pack bonding? Hos hvem?

• #13   5. dec 2020 Der findes så vidt jeg ved kun en der gør det i “Pack Bonding” smiley

• #14   5. dec 2020 Har du gået til hvalpetræning samme sted, som du skal fortsætte?
    Kig evt. efter et NW-begynderhold. Det tror jeg, I vil få meget mere glæde af smiley

• #15   5. dec 2020 Præcis Bodil. Og der bør man ikke tage hen med en hvalp...

• #17   5. dec 2020 Tror ikke Faxe har pack bonding hold.
    Det eneste sted jeg har hørt om der har sådanne hold er i Sorø. Men der kan da være andre steder.

• #18   5. dec 2020 Det er også Sorø, jeg tænker på AG...

• Fie F
    Fie F Tilmeldt:
    okt 2020

#19   5. dec 2020 Sorø ja, men det måske ikke godt

• Fie F
    Fie F Tilmeldt:
    okt 2020

#21   5. dec 2020 Nå ja jeg ønsker bare en lydig hund

Kommentér på:
Aktivering