{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

ZiwiPeak godbidder/foder {{forumTopicSubject}}

Kan regne ud der er indholdsmæssig forskel på Ziwipeak godbidderne og foderet.

Men er der reelt en forskel i praksis? Er godbidderne bare meget lækrere for jeres hunde?

Jeg bruger deres godbidder som belønning på fløjte-indkald og Umi synes de er virkelig lækre! Men 1 kg foder er bare "billigere" i det lange løb end deres godbidder.

Såå har I erfaringer med godbidderne vs foderet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZiwiPeak godbidder/foder
  • #2   3. jan 2021 Dengang vi forhandlede var forskellen (ud over indpakning og pris) at foderet er afstemt med vitaminer og mineraler så det kan bruges som foder. Mens godbidderne blot er tørret kød.

  • #4   3. jan 2021 Nogle af foder-varianterne smuldrer mere end godbidderne synes jeg (kan selvfølgelig ikke huske hvilke, men plejer at bruge den med makrel og den er fin). Stykkerne er desuden lidt mindre i foderet i forhold til godbidderne.

  • #5   3. jan 2021 Indholdsmæssigt er jeg egentlig lidt ligeglad ift. vitaminer osv, for det skal alligevel ikke bruges som foder. Men det er jo ret vigtigt at det er lige så lækkert som godbidderne smiley

    Hmm jeg bruger beef varianten. Og er nemlig ret glad for at de ikke sådan smuldrer (bortset fra bunden af posen) - jeg knækker ofte godbidderne over selvom jeg bruger flere, så det er nok også ok at stykkerne er mindre. Men vil da godt nok lige overveje det endnu en gang hvis der er risiko for at det smuldrer mere


Kommentér på:
ZiwiPeak godbidder/foder

Annonce