{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ziwipeak
  • #1   10. dec 2008 Næh tak.... det foder har jeg ikke råd til at fodre med. Det er jo vnvittigt dyrt!
    Tør ikke engang kigge på det... Det koster sikkert også....*G*


  • #2   10. dec 2008 Jeg fik en prøve af foderet på Herning udstillingen og mine er tossede med det.
    Du skal ikke sammenligne det med tørfoder, men nærmere med BARF. Desuden skal hunden ( hvis man bruger det som foder ) have rå kødben 1 gang om ugen ( så vidt jeg har forstået )
    Jeg har efterlyst lidt flere informationer på de udenlandske lister jeg er på og der bruges det meget til agillity hunde.
    Jeg har købt en pose af hver godbidder og det er bare det store hit :o)


  • #3   10. dec 2008 Supert foder, men mine ville sulte på det. Jeg køber dog gerne deres godbidder da hundene er helt tossede med det smiley

  • #4   10. dec 2008 Anette: Du snakkede sikkert med Lars Hellum smiley Calcium indholdet i foderet er højt nok til, at hunden ikke behøver et ben, men det kan man jo gøre som man lyster smiley

  • #5   10. dec 2008 * Little Doyle *
    Jeg har haft ringet til firmaet, fordi jeg syntes foderet lyder meget interessant.
    Ham jeg snakkede med hedder Allan Hellum, han sagde man skulle give rå ben en gang om ugen.
    Nu har jeg små hunde ( så det ville ikke koste en formue :o) og jeg kunne godt finde på, at bruge foderet feks. når jeg har højløbske tæver :o) så går min lille nye han totalt fra foderet og det er ikke optimalt, når ham skal udstilles........men Ziwi Peak det glider ned uanset hvor mange tæver, der er højløbske LOL
    December nummeret af The Dog Journal, har en kæmpe artikkel om foderet.


  • #6   10. dec 2008 Åh, Allan, ja, undskyld. Byttede lige rundt på navnet smiley Men ja, det siger han, men hvis du kontakter Ziwi Peak, og kigger på deres Calcium indhold får du andet at vide, men så længe man bare holder øje med hunden, så er det det vigtigste smiley Uhhh ja, så kunne det jo godt være, at du skulle overtale ham til det. Men nu har du jo også lige et par gode størrelser der smiley Mine æder jo næsten mere end os selv hver dag, *g*

  • #7   10. dec 2008 Vi bruger Regal og agter ikke at skifte fra noget som fungerer, men Joey synes i hvertfald deres godbidder og den ene foderprøve vi har fået er lige til både at rulle og hoppe for smiley
    Har slet ikke kigget på priser osv. Kiggede bare bagpå og kunne se der kun var rene produkter i, og at det ligesom orijen nærmest kun består af kød...


  • #8   10. dec 2008 * Little Doyle *
    Ja de 100 gr de æder om dagen......er ikke det helt vilde *ggg *

    Tina: Må jeg spørge, hvorfor du ikke ville overveje, at bruge det ??


  • Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 160
    #9   10. dec 2008 Mht proteinindholdet, så husk lige på at der er forskel på protein og hvor det stammer fra. Så længe det er fra kød, så er det fordøjeligt og derfor ikke for højt. Havde det været samme proteinindhold i foderet, hvor det meste er majs, ja så ville det være for højt.

  • #10   10. dec 2008 Jeg har lige fået besøg, men vender tilbage :o)

  • #11   11. dec 2008 Jeg vil også gerne have nogle flere informationer og gerne høre fra folk, der bruger det ( gerne gennem længere tid )
    Det er så nyt endnu, så jeg har bedt Allan om at holde mig opdateret.

    Jeg kunne som skrevet godt bruge et alternativt foder i de perioder, hvor min han ikke gider det " normale foder " pga løbske tæver.
    Min race er extrem vanskelig, når tæverne er drægtige - i de situationer, kunne jeg også godt bruge et foder, de gider æde :o)


  • #12   11. dec 2008 Jeg har en meget små spisende Rhodesian Ridgeback hvalp på 7 mdr. Han er blevet råfodret med svingende succes så nu prøver jeg Ziwipeak.
    Han spiser det med nogenlunde appeit så jeg gir det en chance. Er ikke specielt vild med tørkost, så jeg håber det her er ok. Selvfølgelig er det dyrt men jeg har sørme smidt meget råt ud som han ikke ville spise.


  • #13   28. dec 2008 Nu har jeg startet en af mine på Ziwi Peak ( det er så til at overkomme prismæssigt til en bette fyr på godt 5 kg :o)
    Champ har ikke ville spise optimalt de sidste 2 mrd. pga både kennel hoste og løbske tæver.
    Jeg startede i går og jeg skal love for, at han ville spise. Så bare det er for mig guld værd.
    De 3 andre er stadig på Eukanuba og bliver ved med det, det har altid fungeret fint. Det bliver så spændende om jeg kan se, nogen forandring i forhold til Champ og de 3 andre.


Kommentér på:
Ziwipeak

Annonce