{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Doggie-Zen {{forumTopicSubject}}

Endnu et tilfældigt spørgsmål herfra smiley

Har I legetøj fra Doggie-Zen og hvordan er bungee elastikken i deres egne ting? Jeg oplever at "hårdheden" kan variere meget fra mærke til mærke, fx er Tug-e-nuff lidt for stærkt.

Så jeg krydser fingre for at nogen herinde har noget legetøj med bungee fra Doggie-Zen og måske kan udtale sig lidt om, hvor hårdt/let det er at strække? smiley


Kommentarer på:  Doggie-Zen
  • #1   8. jan 2021 Ja, jeg har noget fra doggie zen og det er super-fedt legetøj.
    Jeg har en meget stærk labrador, der flere gange har præsteret at ødelægge (også noget af det dyre) trækkelegetøj i almindelig leg, så uanset hvor hård elastikken er, er den ikke for hård til os smiley
    Jeg vil mene at elatikker i det doggie-zen legetøj jeg har er en smule mere slatten end den i tug e nuff.


  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 371
    #2   8. jan 2021 Fünke jeg ved godt det slet ikke er det din tråd handler om.
    Men i går viste min frue mig en side på facebook der hed Hundeliv. Og jeg kom sådan til at tænke på dig, hvis du ikke kender den er det måske noget for dig. Der er forskellige videoer med tricks, inpulskontrol osv. hvor hun deler sine tanker, og hende der har den, Sara, træner positivt og er rigtig spændende at lytte til synes jeg. smiley du virker også som en der reflekterer meget over træningen så måske kunne du få inspiration smiley


  • #3   8. jan 2021 Jeg har ikke legetøj derfra, men laver det selv.
    Du kan gå i byggemarkeder/skibsforretninger og købe spilerelastik i metermål og selv vælge hvor tyk/nem det skal være at trække i.
    Jeg har blandt andet el langt elastik med en bamse i ende til at hænge i en gren af et træ eller tørrestativ. Gaddafi elsker den og går helt amok når jeg hænger den op, og så har jeg fred for ham i et stykke tid. smiley


  • #4   8. jan 2021 Haha godt Randi, vi ønsker nemlig slatne elastikker smiley ej det er super, jeg vil bare gerne have noget, der er mindre sejt end tug-e-nuff (hvilket jeg btw også har fundet hos Havohravo hvis andre skulle ønske det)

  • #5   8. jan 2021 Uh tak for tippet Mathias, jeg bliver altid glad for nye sider og ting at følge smiley måtte lige ind på Facebook og se, hende følger jeg ikke, så det lyder da spændende!

  • #6   8. jan 2021 Ej Anni du må ikke udfordre mine kreative evner på den måde smiley haha men det vidste jeg faktisk ikke, det lyder super med lidt hjemmelavede muligheder

  • #7   8. jan 2021 Anni, Fünke skrev til mig for et par dage siden at det var lige i overkanten kreativt at jeg foreslog man kunne skære en medicinbold over og få to platforme til en lille hund ud af det. Jeg tror ikke Fünke begynder at sy elastikker på bamser smiley

  • #8   8. jan 2021 Hahaha smiley smiley

  • #9   8. jan 2021 Ha ha A-S, jeg er nu hellere ikke særlig kreativ.
    Min kreativitet rækker lige til sådanne simple ting.


  • #10   12. feb 2021 Hvis nu nogen tænkte på det samme og skulle falde over tråden - så kan jeg sige at det legetøj jeg har bestilt i small størrelse, i hvert fald har en meget let expander. Det er ret småt og slet (!) ikke i samme kaliber som Tug-e-nuff. Men det passer 4 kg vuffen meget fint.

    profilbillede
  • #11   12. feb 2021 Legetøjet interesserer mig ikke, men sikke et fint billede smiley

  • #12   12. feb 2021 Tusind tak smiley jeg er helt høj på glæde hver gang jeg formår at tage et billede af hende udenfor - apropos din teenage-tråd smiley

Kommentér på:
Doggie-Zen

Annonce