{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

vægtproblem... {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst mange emner herinde omkring det med fodring, men det har ikke hjulpet mig med Mille...

Jeg var hos dyrlægen med hende for en uge siden igen hvor hun blev undersøgt for alt. Hun spiser mere ind hun skal efter Julie er kommet men alligevel tager hun ikke på.. det er ved at være så galt at man nu kan mærke hende knogler...

Jeg troede egentlig det kunne være orm men hun er passet med alt og undersøgelserne viser at hun ikke fejler noget.

Mit første besøg hos dyrlægen fik jeg en foderplan, men stadig har intet hjulpet.

Den her gang havde dyrlægen ikke rigtig noget at sige om hvad jeg skulle gøre...

Burde jeg gå til en anden dyrlæge??

Hun har ikke ændret sig i opførsel og er stadig legesyg som hun plejer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægtproblem...
  • #1   6. aug 2007 Hva fodrer du med??

• #4   6. aug 2007 hej birgitte
    du skal prøve at købe hills mini sensible.... det spiste hun i hvertfald masser af da hun var herhjemme, og der er ekstra fedt i, så de tager mere på.....

• #5   6. aug 2007 Kan du prøve at give hende noget med mere fedt ?

Hvor undervægtig er hun ? Altså hvad vejer hun og hvad burde hun veje ?

Man kan også tydeligt mærke ribben, rygsøjle, brystben og hofter på Dess, men hun har en fin vægt i forhold til størrelsen og hun ser godt ud.
    Det kan være lidt svært at vurdere med de langhårede racer synes jeg.

Hvis du føler dig usikker, så synes jeg du skulle prøve at få en anden dyrlæges vurdering

• #6   6. aug 2007 hills mini sensible er det jeg giver hende nu og hun spiser fint... hun skulle veje omkring de 2,5 kg men det gør hun langt fra... hun er også stoppet med at vokse altså forstå mig ret..

Hun har fået taget blodprøve og alt hvad der kunne undersøges for... og orm havde hun heller ikke...

Og du kan virkelig mærke ribben og rygsøjle...

Jeg har også prøvet at blande råfoder i... Og det er ikke fordi de andre tager hendes mad...

Må nok heller finde en anden dyrlæge... men hvordan kan prøverne tage fejl??

Kommentér på:
vægtproblem...

Annonce