{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.450 visninger | Oprettet:

Den er gal med Albert igen {{forumTopicSubject}}

Starter lige indlægget med, at han har en tid hos dyrlægen i morgen, fredag.

Men indtil da, ville jeg lige høre jer.

Søndag aften vil Albert hoppe op til mig i sofaen. Det har han aldrig haft problemer med. Men i dette hop giver en et hyl/piv. Efter noget tid hopper han ned, og da han vil op igen opgiver han. Sådan har det været lige siden.
Mandag morgen på gåturen går han i starten med fint tempo. Vi går ikke så langt, og på hjemvejen går han langsomt, ved siden af mig eller bagved. Det gør han ellers aldrig. Han går altid i flex line, og går altid forrest uden at trække.
Han halter ikke på noget tidspunkt. Resten af dagen, går han som han plejer på gåture, og har gjort lige siden.

Han forsøger igen her i ugen at hoppe op i sofaen via en skammel. Det skal lige siges at min sofa er en af de her moderne lave nogen, og ligeså er skamlen.
Men han får bare forbenene op, og opgiver igen, og i det han tager poterne ned, kommer der igen et hyl/piv.

Jeg har trykket ham igennem, og jeg har har løftet ben på den ene og anden måde, og jeg ser ikke nogen reaktion på noget. I går synes jeg han MÅSKE spændte lidt om i maven, da jeg trykkede lidt deromkring.

Han er en uro fordi han ikke kommer op i sofaen. Han har altid brug for at ligge tæt.

Han er også begyndt at søge terrassedøren. Lige som da han for kort tid siden havde været i narkose, og var på morfin efter tandudtrækning. Der søgte han også haven hele tiden, selvom han ikke skulle noget. Han søgte det lidt ala, " Jeg har det dårligt i min krop, så måske det hjælper at komme ud "-agtigt.

Dyrlægen foreslog at vi startede med en konsultation og så valgte en strategi der fra.

Ved godt i ikke er dyrlæger osv osv, men bare hvad falder jer ind når i læser det?

Jeg tænker jo smerter i skrog eller muskler et eller andet sted, men jeg kan også tænkte at der kan være noget med maven af en eller anden art. Det tænker jeg bare, at det kan måske også give nogle smerte når man vil hoppe op.

Synes det er så underligt at han ikke halter, går underligt, og bare går almindelig på hans gåture.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den er gal med Albert igen
  • #1   4. feb 2021 Stakkels lille mand smiley Jeg har ikke andre forslag end det jeg allerede har givet smiley

    God bedring med ham smiley


  • #2   4. feb 2021 Tænker noget med ryg eller lænd, måske spondylose. Men godt i har tid i morgen.
    Krydser fingre


  • #3   4. feb 2021 Jeg fik også tanken spondylose. Perles symptomer var lidt de samme: ville ikke springe op/ned og besynderlig halthed hvor man ikke rigtigt kan fremkalde nogen reaktion når man undersøger benene.

  • #4   4. feb 2021 Ja jeg har også tænkt ryg/lænd og skulder.

    Synes det er svært at skal aflevere ham på parkeringspladsen og så forsøge at sige hvad det er der er sket. Lidt nemmere at forklare hvis man kan se han haltede eller et eller andet.
    Hvis man bare ser ham på en gåtur, ser han jo ikke ud til at fejle noget smiley


  • #5   4. feb 2021 Men Mette der er ingen halthed og jeg har slet ikke set nogen smiley


  • #6   4. feb 2021 Jeg er også i ryg/lænd, altså noget spondylose, diskusprolaps eller bare slid.

    Jeg HÅBER du får svar i morgen, og at det kan lindres smiley


  • #7   4. feb 2021 Umiddelbart tænker jeg faktisk maven, især med tanke på den uro han viser, i forbindelse med terrassedøren og at han gerne vil ud/ind ofte. Mavesmerter kan i den grad hæmme deres bevægelser.

    Men det kan jo også "bare" være et vrid og/eller en forkert bevægelse, enten i ryg eller ben. Det kan som også være alvorligt nok, da det ofte kræver langvarig ro og smertestillende.

    Rigtig meget god bedring med smuksakken. smiley


  • #8   4. feb 2021 Ja synes det er så underligt at han søger til haven ofte. Albert er på ingen måder en " havehund"
    Han tisser der kun hvis han får besked på det.


  • #9   4. feb 2021 @5: Hov - jeg læste din sætning om halthed som at der var halthed smiley Flot smiley

  • #10   4. feb 2021 Læste lige om spondylose, og ser står at der ikke nødvendigvis er symptomer at se. Så måske det jo godt kunne være det.


  • #11   4. feb 2021 Det skader i hvertfald ikke at få det tjekket.

  • #12   4. feb 2021 Nok et lidt langt ude bud, især med tanke på varigheden af symptomer, men det skader ikke at nævne.

    Tucker hylede/peb en aften han forsøgte at hoppe op i min seng. Dagen efter da jeg kom hjem til middag, ville han ud - men skulle ikke noget og ville alligevel ikke rigtig gå. Da jeg mærkede ham igennem var maven spændt og han havde ondt.
    2 besøg ved dyrlægen og scanning + røntgen viste prostataforstørrelse.


  • #13   4. feb 2021 Han er kastreret?

  • #14   4. feb 2021 Ja så burde det være udelukket smiley

  • #15   4. feb 2021 Han blev kastreret som 6 års pga prostata problemer.

  • #16   4. feb 2021 Problemet er jo, når der ikke er tydelige symptomer.

    Jeg har lært, selvom jeg hader at indrømme det, at dyrlæger og andet fagpersonel, kan nogle tricks i forhold til at mærke hunde igennem.

    Jeg håber at dyrlægen kan finde ud af HVOR han har ondt, og så derfra finde ud af, hvad der giver smerterne.

    Mange hunde bliver jo urolige og måske også lidt kvalm af smerter. Så at han søger til døren, underbygger bare at noget er galt.

    Det kan jo også vise sig at være noget så simpelt som en mavevirus. Der er noget i omløb for tiden, som ikke nødvendigvis giver særlig meget diarre eller opkast.


  • #17   4. feb 2021 Altså manglende evne til at hoppe op i vores meget lave flyder-sofa skyldtes hos Ziva en nerve, der sad i klemme i lænden, som vi først fandt efter røntgen og flere besøg hos dyrlægen, ved at besøge en hunde-massør nord for Ringsted. Jeg kan simpelthen ikke huske navnet på hendes forretning lige nu. Hun hjalp med at spænde op for Ziva og give nogle udstrækningsøvelser, så vi fik nerverne fri af klemmen.
    Vi havde ikke have-symptomet

    Jeg skriver navnet på hende senere - jeg er fuldstændig blank lige nu, og kan ikke finde ud af at google det smiley


  • #18   4. feb 2021 A jeg vil heller ikke gøre mere i og mærke på Albert, for det er lige netop det med dyrlægen, at de ved hvor de skal trykke. Foreslår de røntgen, så er det helt fint med mig.

    Det er nemlig så møj svært, når der ikke er et tydeligt symptom. En halten feks.
    Dog er jeg slet ikke i tvivl om, at der er noget galt.
    Han har lige været på tur, og alligevel søger han haven næsten med det samme smiley

    Trine, super fint med et navn når du har tid :), ellers kender jeg også til magtor smiley


  • #19   4. feb 2021 Jeg krydser for, at i finder ud af hvad der er galt!
    - Hvis det kommer så vidt, at du skal bruge en kiropraktor, kan jeg varmt anbefale Camilla Gregersen ved aalborg smiley


  • #20   4. feb 2021 Jeg synes også det kunne tyde på problemer i prostata, også selvom han er kastreret. Basse opførte sig på samme måde og han var også kastreret pga problemer i prostata

  • #21   4. feb 2021 Tak krøllet. Det var jo tæt på smiley
    Dog køre jeg nu gerne langt for den rette.
    Han er delme underlig, og det er det hele sammenlagt der gør mig bekymrer og lidt bange.

    Da hans bror var 10 år, fandt de ham da de kom hjem fra job, men tydelige smerter i maven. Der havde intet været om morgenen. De skyndte sig til dyrlæge Akut, da de troede det kunne være en mavedrejning.
    Det viste sig at være en stor svulst i maven. Der blev taget afsked med det samme.

    Hans halvsøster havde der heller ikke været noget med, og på en gåtur blev hun pludselig møj halt. Hun kom også direkte til dyrlæge og det viste sig, at hun manglede en god bid af en knogle. Ædt op af kræft.

    Så jeg kan ikke undgå, at der sidder i baghovedet. Men nu har jeg skrevet mine observertioner ned til dyrlæge, så jeg håber de finder en helt ufarligt svar.


  • #22   4. feb 2021 Iben, så en forstørret prostata?
    Var basse også kastreret og ville han heller ikke hoppe op?


  • #23   4. feb 2021 Skriver prostata på sedlen også

  • #24   4. feb 2021 Har lige været det samme igennem, men min hund på 11år.
    Han ville pludselig heller ikke gå.
    Han fik smertestillende, men trods det blev det værre.

    Han har spondylose i ryggen, men har aldrig set ham være så trist og passiv før.
    Han er på smertestillende, og har fået laser 2 gange.
    Laseren havde en overraskende god effekt smiley
    Må du ikke komme med ind til dyrlægen?


  • #25   4. feb 2021 Har prøvet og give Albert noget smertestillende men ingen ændring i hans symptomer smiley

    Nej pga corona skal vi aflevere hunden til dyrlægen på parkeringspladsen og fortælle hvad der er galt smiley


  • #26   4. feb 2021 Tænker han har lavet et vred omkring lænden eller et sted i ryggen. Manfred gjorde sådan med sofaen da hans hofte var hel gal. Men han haltede heller ikke.

    Men krydser for jer i morgen smiley


  • #27   4. feb 2021 Ansofie, kan jeg også sagtens forestille mig. Det er bare det andet han går og laver der undre mig så meget

  • #28   4. feb 2021 Camilla er en af de bedste! Så det er jo kun et plus, at det ligger tæt på smiley


  • #29   4. feb 2021 Ja men tænker han får din opmærksomhed på der noget galt, min den gamle søger væk og lukker sig inde når han har ondt. Så vil han ikke være ved mig. Kan også være der noget med hans organer. Men tænker dyrlægen kan give dig et svar i morgen

  • #30   4. feb 2021 Det kunne også være en mulighed. Han søger mig dog rigtig meget, men det har han gjort et stykke tid.

    Ja satser helt sikkert også på svar eller finder de ikke noget ved konsultation, så i et videre forløb.

    Han har lige været i narkose hvor jeg valgte at de tog blodprøver inden, og der så tallene fine ud. Men det kan jo også ændre sig


  • #31   4. feb 2021 Charlotte Frigast

  • #32   4. feb 2021 Tak Trine smiley

  • #33   4. feb 2021 Hov glemte at sige at dyrlægen mente min hund havde lavet et vrid i ryggen.
    Almindelige smertestillende hjalp heller ikke her.
    Dyrlægen gav ham en kombi af noget stærkere. Og sammen med laser har det virker virkelig godt.

    Ej! Det må også gøre det ekstra svært, at du skal blive ude smiley
    Han har reageret meget anderledes end han normalt gør, når ryggen driller.


  • #34   4. feb 2021 Okay. Er han ikke påvirket af bivirkninger af det smertestillende?
    Albert er jo ikke så god til at takle morfin feks


  • #35   4. feb 2021 Morfin er også meget stærkere end den gigtmedicin vi har fået.
    Har oplevet, at han har kastet op en enkelt gang.


  • #36   4. feb 2021 Åh okay, så er jeg mere tryg i det. Ville være ked af, at hvis han skulle have det fast og så være så dårlig.

    Er godt nok ved at få pip og glad for at han skal afsted i morgen.

    Han søger godt nok haven hele tiden.


  • #37   4. feb 2021 Det vores dyrlæge anbefaler er 3. Generations gigt medicin.
    Det skulle være mere skånsomt mod kroppen.


  • #38   4. feb 2021 SI-leddet?
    God bedring med Albert!


  • #39   4. feb 2021 Tak Louise. Jeg var lige inde og læse om det og skriver det lige på. Jeg har ingen trapper i hjemmet, men der er 3 trappetrin længere oppe af vejen, så dem vil vi da lige prøve i morgen.

  • #40   4. feb 2021 Ja Basse blev kastreret som 7 årig pga forstørret prostata.
    Han fik problemer igen da han var Ca.12 år. Han ville ud hele tiden, gik mere og mere besværet og var urolig. Han kunne dog sagtens komme op i sofa og seng, han var jo stor og gik bare op.


  • #41   5. feb 2021 Charlotte Frigast er kiropraktor, ikke kun massør smiley Så ja, hun kan nogle ting. Men så er Magtor nok tættere på smiley

    Jeg håber dyrlægerne kan finde ud af, allerede i dag, hvad der er galt.

    Og rigtig god bedring til Albert smiley

    (og så er jeg godt nok glad for, at vi godt må gå med ind til dyrlægen).


  • #42   5. feb 2021 Hvis du skal bruge en kiropraktor, så brug en rigtig én af slagsen, altså en dyrlæge.

    Jeg får minder på fb, om at det er 5 år siden Bella gik til “genoptræning” efter en skulderskade. Som jo viste sig at være en flækket menisk, altså i den anden ende af hunden smiley Hvis man ikke kan se om det er et forben eller et bagben, vil jeg mene, at man ikke er helt skarp nok til sit fag. Men ok, jeg skulle selvfølgelig have brugt en rigtig kiropraktor dengang smiley


  • #43   5. feb 2021 Iben det kunne jo sagtens være det, og jeg har skrevet det på sedlen.
    Hvad blev der gjort for basse?

    Jeanette, jeg er heller ikke glad for, at vi ikke må gå med ind smiley desværre ikke nogen valg.

    A, jeg finder ud af noget, når jeg har en diagnose. Som jeg selvfølgelig håber falder i dag. Synes det er noget møj at gå igennem weekenden med.

    I går fik han sig møvet op til mig på en eller anden måde smiley men da han efter noget tid hoppede ned igen, kunne han ikke komme op igen smiley


  • #45   5. feb 2021 Det havde jeg nemlig også læst Isabelle, at det ikke nødvendigvis gav symptomer, så det er også noteret på sedlen.

    Da jeg ringede ind og bestilte tid, fortalte jeg hvem vi plejer at komme ind til. Men i dette tilfælde foreslog vet. Sygeplejersken 2 andre, da de har større speciale i skroget. Så det sagde jeg selvfølgelig ja tak til
    Så jeg tror på, at min dreng er i de bedste hænder


  • #46   5. feb 2021 Nu er Charlotte Frigast også uddannet dyrlæge smiley

  • #47   5. feb 2021 Før i tiden var alle kiropraktorer også uddannede dyrlæger. De kunne ikke blive kiropraktor uden. Ved da ikke om det har ændret sig.

  • #48   5. feb 2021 Trine, mit indlæg var et svar til Jeanette.

    Louise, sådan er det stadig i dag. Men det forhindrer ikke en behandler i at kalde sig kiropraktor, selvom han ikke er det efter danske standarder smiley Jeg vil vove at påstå, at en rigtig kiropraktor ville have spottet, at min hund haltede på venstre bagben, og ikke højre forben smiley

    Pøj pøj i dag smiley


  • #49   5. feb 2021 A øv det var jeg for naiv til at kunne forestille mig. Det er så absolut ikke i orden!
    Ja det tror jeg bestemt du har ret i.


  • #50   5. feb 2021 Så blev det heldigvis fredag, og jeg håber at vi er blevet lidt klogere i eftermiddag.

    Tusind tusind tak til jer alle sammen for jeres input. Jeg har virkelig kunne bruge det hele.

    Igen igen, så er jeg så glad for det her forum, hvor jeg synes, jeg altid bliver hjulpet så godt
    Tak smiley


    profilbillede
  • #51   5. feb 2021 Er Magtor ikke dyrlæge? Jeg kommer ikke rigtig i den del af landet, så ved det ikke smiley

    Men ja, helt klart dyrlægeuddannet. Der er en dyrlæge ansat der, men hun er vist ikke kiropraktor uddannet


  • #52   5. feb 2021 Nej, han er ikke dyrlæge. Han er massør.

    Hvornår er der mon nyt om Albert?


  • #53   5. feb 2021 Så er der nyt fra Albert smiley Jeg havde lige en mor, far, børn og ex-kæreste der trippede for en opringning med nyt smiley smiley

    Dyrlægen var ikke bekymret. Nu skriver jeg lige det hele ned, som hun fortalte og i må meget gerne give jeres respons bagefter smiley

    Hun var ikke bekymret. Hun siger han ømmer sig i lænden, og aflaster på det ene bagben når han står stille. Men ikke noget hun var bekymret for når han hverken halter eller andet. Han er en gammel gut, så det er forventeligt at der nok er noget gigt rundt omkring, og det er okay. Han var også selv hoppet ind og ud af bilen, og der var heller ingenting.
    Han havde ikke givet udtryk for noget, når hun mærkede ham i bugen

    Så ro i en uge-14 dage og så der vi tiden an.

    Jeg spurgte ind til, det med at han søger haven hele tiden og hun tror han er dement. Han har simpelthen glemt, at han lige har været ude og tisse. Jeg har jo tidligere haft det mistænkt, men i den milde ende. Hun siger, at man har set tidligere, at hvis de lige har været igennem en form for sygdom, så kan det godt blive forværret lige efter. Det kunne jo passe med, at han havde den omgang med tænderne.

    Hun forklarede at en ældre dame der vælter på en cykel og brækker benet, godt kan være meget dement derefter.

    Hun måtte lige referere med en af de andre dyrlæger og hun kunne ikke lade være med at spørge ham, hvor gammel han troede Albert var. Han gættede på 5 år smiley Han havde aldrig gættet på, at han var 12.

    Sådan var det også da han var inde og få hans årlige blodprøve, og igen da han skulle have ordnet tænderne smiley




  • #54   5. feb 2021 Godt det ikke var noget alvorligt. Han er bare et gammel fjols ham Albert smiley Du mp vende dig til hans små særheder smiley og så kram ham fra os på HG smiley

    Han er så skøn!


  • #55   5. feb 2021 Tak krøllet :). Han forstår at holde mig på dupperne smiley
    Jeg tager selvfølgelig afsted med ham igen, hvis ikke det bliver bedre.



  • #56   5. feb 2021 Håber for jer at det bliver bedre efter lidt ro - god bedring til ham smiley

  • #57   5. feb 2021 Tak smiley

  • #58   5. feb 2021 godt det tilsyneladende ikke var noget "alvorligt" ..

    selvom demens smiley er sært nok, om det er alvorligt ved jeg ikke ... min ældste Nova knap 11½ år har de sidste måneder opført sig på en måde jeg også opfatter som demens, hun er egentlig ret normal herhjemme om dagen, men om aftenen så vandrer hun rundt, nogle gange piver hun ... og når vi går tur fx i skov så skal vi holde øje for pludselig går hun efter nogle andre ben end vores, eller går bare den anden vej ... hun virker faktisk rolig og glad, men på en bøvet måde .. i går da vi skulle ud og gå, var hun pludselig ikke med da vi var kommet lidt hen af vejen, hun vendte om og satte sig foran hoveddøren smiley ...


  • #59   5. feb 2021 Hanne det demens synes jeg er møj svært. Jeg har jo haft mistænkt noget før, og der er ting der har eskaleret siden hans tandoperation hvor jeg har tænkt, hvorfor gør du pludselig sådan.
    Synes det er svært at forholde sig til


  • #60   5. feb 2021 fuldstændig enig .. det er det jeg mener med sært .... man har på den ene side sin normale hund og en masse genkendelig adfærd, og så er der ting hvor man har en hund der pludselig ændre væremåde/vane til noget den aldrig har gjort, og man ved jo godt at ældre hunde sjældent ændrer sig med mindre der er noget på færde ...
    Min er faktisk lidt lalle-glad, og så pludselig så står hun bare og kigger ud i det blå som om hun glemmer hvad hun har gang i og hvorfor .. men ellers som du skriver så vil Albert ud hele tiden, hende her vandrer som om hun glemmer hvad planen var


  • #61   5. feb 2021 Svært at forholde sig til synes jeg og jeg håber ikke det bliver værre smiley

  • #62   5. feb 2021 jeg ved ikke om demens hos hunde forværres/tager til med tiden, det gør det jo hos mennesker ...

  • #63   5. feb 2021 Dejligt at dyrlægen ikke er bekymret smiley

    Jeg synes det kan være svært at navigere i, hvad der er symptomer, og hvad der er nyt normalt. For selv vores ældre hunde, kan jo få nye vaner. Måske vil Albert i haven, fordi det er blevet en vane?

    Bella har inden for de sidste par måneder fået for vane, at hun vil ud og rulle sig, når hun har spist. Bare ud, rulle, ind.

    Kan du finde en massør til ham? Bare for lige at lindre ham lidt. Det kan nærmest lave mirakler, når de lige bliver løsnet op.


  • #64   5. feb 2021 Dejligt at høre at dyrlægen ikke er bekymret.

    Jeg mener altså at man kan give hunde nogle piller mod demens. Altså de fjerner det jo ikke, men kan vist forhale processen.
    Prøv lige at tjekke op på det.


  • #65   6. feb 2021 A jeg ved ikke helt om jeg føler det kunne være en vane. Han har virkelig aldrig været havehund. Normalt gider han slet ikke derud uden mig.

    Louise, det vil jeg tjekke op på smiley


    Lige det med demens har jeg tænkt over før. Efter at han fik taget de bisser, er han meget mere tryghedssøgende. Bare jeg går på toilettet begynder han at pive. Generelt piber han bare mere og mere end han har gjort før.

    Har jo tænkt en del over hvad dyrlægen sagde, og ved ikke helt hvordan jeg har det med det i dag.

    Der er altså et eller andet off med ham. Hun sagde bla også, at han er blevet bange for sofaen, som også er skrevet om herinde. Men han kan heller ikke hoppe op i hans ynglingsstol, og hvis man ved hvad det betyder for Albert og være klistret op af mig, så undere det mig, at han skulle være blevet bange.

    Åh man får pip af det tænkning

    Men jeg vil se tiden an med ham


  • #66   6. feb 2021 Staff der blev lavet et ret stort studie/undersøgelse for nogle år siden inde på KU Life. De søgte faktisk demente hunde. Mener også der har været artikler i HUNDEN efterfølgende. Det burde være muligt at finde noget online.

  • #68   6. feb 2021 Albert har grå stær. Det fik jeg bekræftet ved dyrlægen i november, tror jeg det var. Der var han inde til blodprøve kontrol af hans stofskifte. Jeg kan også godt se det på hans øjne, det der grå skær.
    Men dyrlægen bekræftede det også og sagde, at det ville være mærkeligt andet.

    Jeg kan også mærke det på nogle få ting på gåture. Her hjemme mærker jeg det ikke.

    Ved ikke om der er noget med hans hørelse også. Han plejer at fare op når der kommer gæster. Så kan kanonkuglen ikke være i sin egen lille krop. Han bliver SÅÅÅ glad smiley men han bliver for det meste i sin kurv, indtil de står i stuen. Det er ikke normal adfærd for Albert.


    Men nu har min ex lige været her. Albert var elde vild og dansede og hoppede rundt og op, som han plejer at gøre ved gæster. Ingen piv, ingen tegn på smerter og vupti, op og ned i sofaen. Der var han også hoppet op lige inden min ex kom.

    Det er og bliver delme noget underligt noget.


  • #69   6. feb 2021 Vi har en gammel pekingeser på snart 12 år, som opfører sig, på mange helt som en hund med demens. Han gider desværre ikke rigtig gå, men når han har været ude i gården , kan han finde på at komme farende ind, storme rundt i stuen og fare på i sofaen, hvor han normalt bruger en trappe for at komme op. Så ligger han en tid og kigger sig omkring, som om han ikke kan forstå, hvordan han kom derop.
    Han stopper også tit op midtvejs gennem huset, står stille et stykke tid, og går så tilbage hvor han kom fra, og lægger sig ned igen.

    Vi har lige været til kontrol ved dyrlægen, som sagde, at det godt kunne være demens, da det startede stille op efter en operation, hvor dyrlægen fjernede hans øje i starten 2020, der havde han svært ved at klare bedøvelsen.


  • #70   6. feb 2021 Må jeg spørge hvordan svært ved at klare bedøvelsen?

  • #71   6. feb 2021 Selvfølgelig må du det smiley

    I løbet af et par dage, efter operationen blev han betydelig mere "sløv og dvask", han virkede træt og ville bare helst sove. Da han fik fjernet stingene, talte vi med dyrlægen om det. Han mente ikke, at Paw var forandret. Da vi kom til vores egen dyrlæge, (den anden var en spiciallæge, som aldrig havde set hunden før) kunne hun også se en forskel på ham, og fortalte os, at det var bedøvelsen, som rimeligvis havde været for hård ved ham, og det skal siges, at han indtil da, havde været meget legesyg, og meget glad.
    Og nu et år efter, føler vi næsten, at vores hund er blevet 5 år ældre


  • #72   6. feb 2021 Okay. Tak for svar smiley

    Albert har jo også været i narkose for kort tid siden, og hold da op et mareridt. Specielt det første døgn. Han kunne næste ikke finde ro og var helt ved siden af sig selv.

    Dyrlægen sagde at det er set før, at demens giver et ryk efter anden sygdom smiley


  • #73   6. feb 2021 Jeg kan godt huske, du har fortalt om Albert.
    Paw kunne havde ikke besvær med at finde ro, tværtimod, han sov stort set uafbrudt, og har sovet rigtig meget siden. Han har ellers tidligere været ualmindelig energisk, især af en pekingeser at være


  • #74   6. feb 2021 Det var en hård omgang sidst smiley der gik et par dage hvor han skulle være helt op af mig, med en hånd på ham, og var først okay da han var færdig med morfinen

  • #75   7. feb 2021 Yngste barnet kom hjem på overnatning, og så hopper han fint op i sofaen. Indimellem tøver han stadig og bliver nede og et par gange er han hoppet op let og elegant

    profilbillede
Kommentér på:
Den er gal med Albert igen

Annonce