Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder foder foder...
  • #1   22. feb 2021 Hvis der er 30% kød, levner det 70% til ris og roemasse (beet pulp).
    Ikke noget jeg ville betale penge for.

• #2   22. feb 2021 Tjek - andre?

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #3   22. feb 2021 Har du prøvet at fodre med det?
    Jeg overvejer at prøve det, så vil gerne høre hvad du synes om det?

• #4   22. feb 2021 Har lige fået 15 kg hjem idag - så det er helt nyt for mig og hunden.

Der er ingen forhandlere i DK, så jeg bestilte hjem fra Tyskland, men det kom hurtigt.

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #5   22. feb 2021 Kan du ikke give en Update om en 2-3 uger når I har prøvet det.. smiley

• #6   22. feb 2021 Er du på face ?

• #7   22. feb 2021 Jeg synes det ser helt ok ud. Ser man det i forhold til så meget andet foder, er der en temmelig høj kødandel (som det her produkt er ærlige omkring), ris frem for kartofler og sorghum, som er det nye sort inden for superfood smiley

At der er brugt ros som kilde til fiber, er der ikke noget farligt i. Hellere dét, end bunkevis af ærter.

Der er godt med krudt i, så det er ikke noget jeg kan prøve til den lille fede, som ville svulme op og eksplodere (med dø en lykkelig død) smiley

• #8   22. feb 2021 Der er godt med krudt i, så det er ikke noget jeg kan prøve til den lille fede, som ville svulme op og eksplodere (med dø en lykkelig død) smiley

smiley smiley

Jeg er lidt spændt på det.
    Det er jo nogle af "de tunge drenge (og en enkelt pige)" der har udviklet det. Opdrætter og brugere - og som har hunde, som konkurerer på højeste plan og jo alt andet lige, er afhængig af et foder, der kan tillade dem at fyre den af.

Czhaplin åd det med største velbehag - jeg havde snedigt (synes jeg selv) givet ham 100g Kynovital og 100g RC, i hver sin skål. Jeg satte begge skålene ned og regnede med, at jeg kunne spotte hvilket foder han var gladest for.
    Nope - han åd bare det hele i ingen tid - som han iøvrigt altid gør.

Men nu ser jeg smiley

• #9   22. feb 2021 Jeg er enig med Anne her, det ser ud til at være perfekt til hunde som skal bruges;) umiddelbart tror jeg også at maverne vil kunne holde til det, der er en god andel fibre smiley spændende.

• #11   22. feb 2021 15 kg for omkring 70 euro (plus fragt). Tjek iq-dogsport.de

Kommentér på:
Foder foder foder...

Annonce