{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Dumme hund!! {{forumTopicSubject}}

Ja eller ejer, eller os alle sammen.. smiley Jeg tillod mig at blive liggende 20 minutter i sengen, efter min kæreste var kørt på job, og så stod jeg op.. Til et hus der igen er blevet raseret af Stella, den store ko! Nu er hun 8 måneder og der har ikke været noget med hende i 3 måneder og nu, pludselig, skal alt ædes, tygges, ødelægges.. smiley Den eneste forskel på dengang og nu, er jeg går hjemme.. Godt Thomas starter på hundetræning snart med hende, så må vi da håbe at træneren kan hjælpe hende og os..

Men altså, jeg skriver jo egentligt lidt for at få gode råd herfra?? Jeg ved hun er teenager, jo hun blir aktiveret, stimuleret og kommer ud på de daglige ture.. Men hvor dælen går det galt????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme hund!!
  • #1   10. aug 2007 Hun er i trodslalderen- den kommer omkring 8 mdr's alderen og varer nogle gange måneder...

• #2   10. aug 2007 Ja du er vist kommet i den gode alder med hende....

• #3   10. aug 2007 Hvorfor startet du/ I ikke slev med at opdrage og småtræne hunden.
    Jeg forstår ikke hvorfor man venter med at opdrage og afrette hunden før den skal gå til træning i en klub..

Det er som om at det er os træner og instrukrør, som skal løse alle de problemmer folk har hjemme, og svare på en masse spørgsmål..

Hvad gør folk selv, når de anskaffer sig en hund, de glemmer at opdrage hunden / hvalpen, da den er så "sød og nuttet" - Mange ulykker og ødelagte ting i hjemme kunne ungås, hvis man opdraget hvalpen ´fra dag 1. -

Og hunden /hvalpen vil have det meget bedere med sine mennesker.

Hunden vil på alle måder behage dig, så hvad med at du behager hunden, så får man en bedre hund og en rigtigt god ven, som ikke vil være til gene og ødlægge ting..

• #4   10. aug 2007 Schæferbumbum: Hvor dælen kan du læse henne at vi ikke selv træner med hende?! Så vidt jeg ved træner vi hver dag vores to hunde!! Nøj jeg kan da blive helt harm over dit svar, har du overhovedet læst hele mit indlæg???

• #5   10. aug 2007 Lillian og I andre: Tak for jeres svar og for I har læst indlægget inden i svarede.. smiley Jeg ved godt det er normalt, men det er bare så trælst at stå op til et hjem der ser sådan ud... Hun er heldigvis stoppet med at spise mine ting, nu er det farmands det går ud over.. Hihi

men altså, når hun intet mangler, skal hun så bare ha tid og retningslinjer, eller skal vi tænke den grumme tanke at sætte hende i bur eller mundkurv?? Jeg har intet imod at have en teenagerhund, men jeg er ked af alt det hun ødelægger og det er store ting som ikke er til at fjerne..

• #7   10. aug 2007 Helene H..
    Som Schæferbanden B skriver til dig så start med retninglinier, det lyder som om hun ikke helt er klar over at hun ikke må æde alle jeres ting, eller også har i et problem med hvem der bestemmer hvis det er fordi hun er ligeglad med jeres regler...

• #8   10. aug 2007 helene H

Jeg kan ikke finde noget med at du har trænet noget - kun at i skal starte på træning.

Så derfor mit svar.

• #10   10. aug 2007 Ok, kan se jeg ikke fik skrevet hvad jeg tænkte... Sorry, my bad... Thomas skal starte til træning, IGEN. De har gået til hvalpetræning, og der stoppede hun med at tygge i ting, men nu er hun så begyndt igen..

Jeg ved ikke om hun er ligeglad med vores retningslinjer, men noget er der gået galt de sidste 14 dages tid.. smiley

• #12   10. aug 2007 Helene H..
    Okay hun stoppede da i gik til træning før er det så ikke fordi i måske har holdt lidt for meget ferie smiley
    Hun er nok ikke blevet stimuleret nok, så ud og træn med hende selv får hende til at bruge hovedet stil krav til hende smiley

• #13   10. aug 2007 Ahh ja, den herlige teenage alder:-)

• #14   10. aug 2007 prøv måske og find en hund i nærheden du kan tage over til og de kan lege (så det er en ny og spændene en hun får lov at lege med) og så bare træn træn og endnu engang træn.
    du kan også give hende en aktivitets flaske/boldt eller strø hendes foder i haven så hun kommer til at bruge hjernen meget og pliver psykisk træt

• #15   10. aug 2007 Åhhh hvor er I søde.. smiley

Stella har en legekammerat som bor her, nemlig min hund, Money.. De går vel på 20 kvm når Thomas kører på job om morgen, men der er åbent lige ned til soveværelset hvor jeg ligger og sover.. Jaja ved godt jeg skal stå tidligt op, men er syg, så skal li ligge lidt og vågne inden jeg kan komme ud af sengen uden at besvime..

De er i samme rum som når vi går i seng om aften og der er intet.. Det er kun om morgen når far siger farvel.. De kommer ned til mig, men går så igen og så er det hun begynder på alt det bøvl.. smiley

Michelle: Vi holder netop ikke ferie hjemme, da det er vigtigt at vi får trænet de to store hunde.. smiley Jeg går jo hjemme så jeg træner dem meget i løbet af dagen, altså ikke kun i snor, men de blir stimuleret, skal lede efter godbidder, dække når jeg lægger dem af, Money som før var udbryder-Konge, kan nu blive selvom døren står åben, det samme kan Stella.. Hundene har legetøj inde som de må bide i, ødelægge osv, men altså jeg har svært ved at fjerne store krukker med palmer i, men det har Stella klaret for mig nu, for palmen ligger spredt ud over hele stuen og krukken ligger 7 meter væk, hvordan hun så har fået den derover.. ???

Lillian: Tusinde tak.. Vil jeg se på i løbet af dagen.. smiley

• #16   10. aug 2007 hej igen

jeg tænkte på en ny og spænde en som man ikke er sammen med så der virkelig skal ske noget inden man skal sige forvel igen....

• #17   10. aug 2007 Monica: Åhh ok, jamen det får hun også dækket ved at vi er på Oxbjerget et par gange i ugen.. smiley

• #18   10. aug 2007 Er lige med på en lytter

Kommentér på:
Dumme hund!!

Annonce