{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

I AFTEN SKER DET...... {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Her kommer lige en lille opfølgning ang Kelties finaleplads i konkurrencen "Danmarks sødeste hund". Keltie er en amstaff på snart et halvt år, hun gik videre fra Gavnø. Jeg synes det er godt fra racen at få noget positiv opmærksomhed, da alt for mange mennesker stadig har fordomme overfor denne dejlige race. Jeg håber at mange er enige med mig i, at det er opdrgelsen det kommer an på. Enhver hund kan med dårlig opdragelse gøres agressiv...og med en god...blive en dejlig og elsket familiehund.
Til alle der er bare er nogenlunde enige med mig i dette og det faktum at en muskelhund sagtens kan gøre sig gældende om at være Dks sødeste hund, beder jeg smide en stemme på Keltie.
I aften på tv2 kl 20.00 starter programmet og efterfølgende kan der stemmes på nettet, jeg mener siden hedder www.vimedhund.dk ellers er det på tv2s hjemmeside.
Jeg håber mange vil sprede budskabet, i hvert fald for racens skyld. Jeg takker selvfølgelig også for stemmer og kommentarer til Keltie.

Knus herfra og potedask fra Keltie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I AFTEN SKER DET......
Kommentér på:
I AFTEN SKER DET......

Annonce