I AFTEN SKER DET...... {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Her kommer lige en lille opfølgning ang Kelties finaleplads i konkurrencen "Danmarks sødeste hund". Keltie er en amstaff på snart et halvt år, hun gik videre fra Gavnø. Jeg synes det er godt fra racen at få noget positiv opmærksomhed, da alt for mange mennesker stadig har fordomme overfor denne dejlige race. Jeg håber at mange er enige med mig i, at det er opdrgelsen det kommer an på. Enhver hund kan med dårlig opdragelse gøres agressiv...og med en god...blive en dejlig og elsket familiehund.
Til alle der er bare er nogenlunde enige med mig i dette og det faktum at en muskelhund sagtens kan gøre sig gældende om at være Dks sødeste hund, beder jeg smide en stemme på Keltie.
I aften på tv2 kl 20.00 starter programmet og efterfølgende kan der stemmes på nettet, jeg mener siden hedder www.vimedhund.dk ellers er det på tv2s hjemmeside.
Jeg håber mange vil sprede budskabet, i hvert fald for racens skyld. Jeg takker selvfølgelig også for stemmer og kommentarer til Keltie.
Knus herfra og potedask fra Keltie
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Svar: 35
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 49
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.587
- bare lige en side bemærkning det er ikke altid ejerens skyld.
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 146 Svar: 908
Stort held og lykke, du har fuldstændig ret i det med den gode opmærksomhed.
VUF og potedask herfra
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 122 Svar: 616
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Kan ikke love, at det er jer, vi stemmer på, da vi jo ikke har set de andre hunde, men vil huske jer :o)
I AFTEN SKER DET......