313 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hjælp lopper.. hjælp lopper..

jeg spurgte for nogle dage siden hvad man skal gøre for at komme af med disse kræ, et er vel at gøre alle dyrene loppefri men lopperne er vel også andre steder i huset, hvad skal man gøre for at komme helt af med dem? det startede med at en af hundene fik dem men nu har de det begge 2 + katten

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp lopper..
  • #2   11. aug 2007 mine har aldrig haft lopper før men nu er de der..

• #3   11. aug 2007 Hvis du giver alle dyrene loppekur og sørger for at give dem en kur mere efter et stykke tid (Står på pakken hvor tit), så kan det være det er nok, for lopperne i huset vil jo oftest springe på dyrene på et tidspunkt og dø. Hvis det altså er pipetterne eller pillerne i bruger.

Hvis huset er fyldt med lopper og i har levende gulvtæpper osv, så kan man få nået at sprede huset med. Husk at sprede gift i støvsugerposen.

Og husk at lopper er værtsdyr for orm, så det kan være at ihvertfald kattene skal ha´en ormekur også, da de er meget modtagelige for orm. Hold øje med hunden eller aflever en afføringsprøve hos dyrlægen.

• #4   11. aug 2007 Vi havde også problemet sidste år.. Vi bruger nu frontine Vet, som skal drybbes i nakken på vovserne en gang om måneden eller hver anden, kommer nok an på hvor stort problemet er.. Lopperne dør så snart de har spist af hunden. Og så skulle vi bare støvsuge godt over alt, og alt skulle have en ordentlig omgang i vaske maskinen. Vi har ikke haft problemer med dem siden..

• #5   11. aug 2007 Mine hunde får hvidlægspiller hver dag - det holder dem væk smiley

• #6   11. aug 2007 Daisy har haft lopper en gang og der dryppede vi med fronline og vupti så var de væk :o)

Kommentér på:
hjælp lopper..

Annonce