{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Puha en forskrækkelse:o( {{forumTopicSubject}}

Vi har gået og lavet nyt hegn i dag, da Møffe var begyndt at grave ved det gamle, og ville jo nødig at hun en dag graver sig under. Så det nye hegn er gravet lidt ned i jorden.

Jeg havde hende så i haven her til aften, holder slef øje med hende ud af vinduet (er lige ved at rydde lidt op), og pludselig er hun væk!!!
Jeg rendte rundt i haven og kaldte og kaldte uden resultat -og nu har jeg ikke verdens største have så hun burde jo høre mig eller kunne ses, og hun kommer normalt når jeg kalder.

Panik, hvad gør jeg, ud at lede. Får samlet venner og bekendte der bor lige om hjørnet, og får så ledt hele området tyndt -stdig uden resultat. Bor tæt ved en meget trafikeret vej, så jeg var jo ved at gå i panik.

Går så hjem for at se om hun måske er dukket op der. Da jeg går kommer ud i haven kalder jeg igen og pludselig dukker et hoved frem af buskaset.

Min have var helt og aldeles vokset til da jeg flytted ind og jeg er ikke nået hele vejen rundt endnu. Møffe havde så fundet et åbenbart meget meget spændende hul inde mellem nogen buske.

Hun kom self glad springende imod mig som om intet var hændt. I sådan en situation kan man altså godt få lyst til at kvæle den dumme lille hund;o)

Sikken en forskrækkelse, men det hele endte heldigvis lykkeligt:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha en forskrækkelse:o(
Kommentér på:
Puha en forskrækkelse:o(

Annonce