{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Orijen køb, evt. andet foder {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har nu prøvet orijen i et par mdr. Og hundene er vilde med det, de fiser ikke og deres lort ser fin ud. Er igang med en Acana men den er de slet ikke lige så vilde med, dette kan dog skyldes variantforskelle..

Men jeg synes det er så dyrt og nærmest aldrig på tilbud, så har jeg mon overset er sted at købe hvor man kan spare bare lidt.. ?? Eventuelt forslag til noget lignende jeg ikke har opdaget.. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orijen køb, evt. andet foder
  • #1   31. mar 2021 jeg bruger selv orijen og er vildt glad for det. Men nu har den forhandler jeg plejer at købe det ved det ikke mere så jeg har selv set på noget andet i samme kvalitet. Jeg synes ikke jeg har kunnet finde det. Hos orijen skal de jo have en noget mindre mængde end en del andre mærker og så bliver prisen tit de samme synes jeg. Ellers har jeg ku fundet nogle det nærmest være dyrer - så jeg er lige med på en lytter hvis nogle skulle have fundet de vise sten smiley smiley

  • #2   31. mar 2021 Mener at purizon minder lidt om orijen, bare billigere.. Vi har selv haft god erfaring med det i hvert fald smiley

  • #3   31. mar 2021 Purizon er ret langtfra Orijen (og Acana, for den sags skyld). Jeg har fodret med Orijen i snart 10 år, og suppleret med Acana, Carnilove og Alpha Spirit. Men der er ikke noget der kan måle sig med Orijen smiley

  • #4   31. mar 2021 A med... Det er også det indtryk jeg har, synes mine hunde får sådan en fæl pruttetrang og blandet aff. af alt muligt andet. ?? Og jeg har bare læst og læst på foder så mange gange og finder ikke noget der er lige så godt.. ?? Men måske en fin ide at finde noget at supplere med.

  • #5   31. mar 2021 Maxizoo har en sjælden gang tilbud med 10%.
    Jeg fik det rigtig billigt til Black friday.
    Hos Porcani har jeg også en gang fundet det på tilbud.
    Men ja det sker ikke så ofte.


  • #6   1. apr 2021 Kj og... Ja det er nemlig rigtig irriterende.. Hvis så bare man kunne få mængderabat ??

  • #7   1. apr 2021 Jeg fodrer med Orijen. Førhen da Zooplus forhandlede det, der prismatchede jeg altid hos Maxizoo. Nu er det ikke længere en mulighed, så jeg køber det enten ved en lokal forhandler, hvor jeg køber sække med transportskade (Ofte mindre end en lille mønt) med 25%. Ellers køber jeg hos Maxizoo, når der er procenter og kombinerer det med mit medlemskort, som giver 10% oveni.

Kommentér på:
Orijen køb, evt. andet foder

Annonce