{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Torben  T
Torben T
Tilmeldt:
17. sep 2016
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22

Mundkurv til brug ved dyrlæge etc? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

vi har brug for en mundkurv (eller lignende) til vores Dansk Svensk Gårdhund. Det er udelukkende til brug ved besøg ved dyrlægen.

Hvad skal vi købe?

vh
Torben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundkurv til brug ved dyrlæge etc?
  • Torben  T
    Torben T Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #2   13. apr 2021 Tak Linda, har du et link til hvor jeg kan købe? Så jeg lige kan få trænet lidt inden vi skal afsted (dyrlægen ligger ikke lige i naboloaget)



  • #3   13. apr 2021 Plantorama, cotonshoppen, alttilhundogkat osv.
    alternativt køb ved dyrlægen så i er sikker på den i træner med er magen til dyrlægens.


  • #4   13. apr 2021 Hvorforsyntes du den skal være magen til dyrlægens Ginne? Man bruger vel bare sin egen smiley det her er nok det billigste og den virker fint https://4yourpet.dk/produkt/hunde-mundkurv-til-smaa-hunde/

  • #5   13. apr 2021 Jeg havde brug for lejlighedsvis at bruge "mundkurv" til en hund, jeg passede. Den var i behandling for noget øjensygdom, og bed fra sig, når jeg forsøgte at komme i nærheden med dråberne.

    Jeg tog et stykke gaze, lagde det under hagen på hunden, kørte det fra begge sider op over snuden og tilbage under hagen, for så at blive bundet i nakken. Det var super effektivt, og hunden virkede ikke som at det var ubehageligt at få "mundkurven" på.

    Du kan se om du kan få lavet noget lignende - sørg for at det er et blødt materiale, som ikke er elastisk.


  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #6   13. apr 2021 Jeg kan godt lide dem her i nylon. Dem bruger de fleste dyrlæger også. De bruger nok dem fra Kruuse..
    De kan købe i f.eks. Plantorama til under 40kr.

    Den er nemt at sætte på og ikke ubehagelig for hunden at have på lejlighedsvist. Den er naturligvis ikke 100% sikker og derfor har man fat i hunden når den bruger sådan en.


    profilbillede
  • #8   13. apr 2021 Bodil fordi det er til at træne med så hunden lære dem ved dyrlægen er ok.
    Så jeg ville da vælge en så magen til sommuligt.
    Man får måske ikke altid sin egen med ud af døren når det måske skal gå lidt stærkt.


Kommentér på:
Mundkurv til brug ved dyrlæge etc?

Annonce