{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Lupanish
Lupanish
Tilmeldt:
16. jan 2021
Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 40

Se hvad jeg kan {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres hunde gode til?
Ikke noget der trænet, men helt naturlig god til

Viggo er vildt god til at drible en bold og lyde stor og farlig samtidig

Han mestrer fuldstændig at sprede sit foder rundt i køkken/stue/spisestue og først spise det bedste og derefter det andet hvis der er plads.
Han får pt 4-5 forskellige slags foder, da han kører død i kun et mærke

Så har han os en 6. sans for hvornår jeg ikke er helt så koncentreret om mit arbejde og han kan se sit snit til kæl og kys

Og sidst men ikke mindst har han en super god selektiv hørelse

Så hvad er jeres hunde mestre i, som måske ikke altid er så praktisk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se hvad jeg kan
  • #1   12. maj 2021 Asger giver kram når han sidder på skødet. smiley en rigtig puttehund

  • #2   12. maj 2021 Tucker er rigtig god til den her og bruger den overfor alle for at kunne få godbidder.. og hvis de ikke ser ham/ignorerer ham, så bliver der tilføjet små nys smiley
    (og jeg kan så sidde og dunke mig selv i hovedet for i sin tid at have lært ham begge tricks smiley )


    profilbillede
  • #3   12. maj 2021 Rosa er god til at vinke, det er selvlært, men nu har jeg selvfølgelig sat kommando på, men hun har altid gjort det af sig selv og det er da også hendes go to når hun venter på en kommando og prøver at snige sig til en godbid smiley
    Hun er også rigtig god til at mysse, nogle gange måske lidt for god haha..

    Lucky er god til at putte og holde lidt styr på tropperne. Og så er han riiiiiigtig dyyyyygtig til at gø i haven og ikke komme ind før jeg når til punktet med at nu SKAL han altså hører efter.

    Teemo er unghund så han har en rigtig god selektiv hørelse og er mester i at drille og irritere de andre to, sådan lige til grænsen. Og så er han virkelig god til at se såååååå uskyldig og trist ud at man ikke kan andet end give ham hans vilje.

    De er alle 3 mestre i at gøre mig glad når jeg er lidt ked af det og til at være dem selv smiley


  • #4   12. maj 2021 Thea er ekstremt god til at stjæle!
    Hun må have været Ninja i sit tidligere liv smiley

    Baby er bare god.. Mere er der vidst ikke at sige. Han er bare en god hund smiley
    Jeg kan ikke lige komme på noget, som han er sådan naturligt god til, udover at larme smiley


    profilbillede
  • #5   12. maj 2021 Kewin kan vinke... Candy kunne danse helt af sig selv og for en godbid...

    profilbillede
  • #6   12. maj 2021 Sam har en næse for vildt, så han er super god til at søge efter vildt og jage det... Derfor altid snor smiley

  • #7   13. maj 2021 Vores er super gode til dagligt at få os til at skraldgrine. Men også ofte at ryste på hovedet. De er generelt bare helt vidunderligt skingrende sindssyge....

  • #8   13. maj 2021 Huskyerne er afsindigt gode til at fange mus.... Og til at fange ALLES opmærksomhed, når man er ude og gå tur.

    Og Nimbus er en hoppebold. Både når han bare drøner rundt og hygger sig, og når man træner. Han kommer hoppende med en apport, hopper konsekvent ind på plads, og hopper glad afsted ved siden af mig, hvis jeg ikke er voldsomt konsekvent med mine belønninger smiley


  • #9   18. maj 2021 Vores skønne og yderst charmerende lille Kavalie king Charles.ja ...han kan løbe utrolig stærkt.. Stejle skrænter og bakker tager han som ingenting og op til flere gange...man kan få den tanke, at han på et tidspunkt kunne finde på at tage flagstangen op og ned uden problemer..

  • #10   31. maj 2021 Gaia er rigtig god til at fortælle mig hvad hun vil have. Hun gør af mig og viser mig så - brødskuffen hvis hun vil have knækbrød snack, madskålen hvis hun mener det er tid til mad, og fryseren hvis hun vil have kødben ??. og så sidder hun og vinker hvis hun vil nusses mere.

  • #11   31. maj 2021 Min forrige Petit gøede hver gang nogen rakte tunge. Det var noget hun selv fandt på, da vi mødte en handicappet, der havde tungen ude af munden konstant. Så vi satte det i system, så hun gjorde det på kommando. Ikke specielt brugbart men alligevel lidt komisk.

  • #12   31. maj 2021 Karla er rigtigt god til at rulle sig i alt hvad der stinker - andelort, kolort, bræk, you name and she will be there smiley
    Derudover er hun god til at fange mus, rotter og kaniner. Det er desværre lykkedes hende en gang at fange og dræbe en ung hare, selvom hun var i snor... Den løb simpelthen forbi stien vi gik på og vupti var den aftensmad til hund og mennesker smiley I følge hendes eget ego kan også nedlægge et rådyr smiley


    profilbillede
  • #13   31. maj 2021 Eifos, skønt i spiste den, så den ikke døde forgæves.. Shit hun er hurtigt hende Karla smiley

  • #14   31. maj 2021 Krøllet: vi stod også bare og måbede i chok, vi har tit set hende fange rotter og mus.. Men ikke regnet med hun ville tage noget så stort i forhold til hende selv smiley Den skulle i hvert fald ikke dø for ingenting, og Karla var mægtig tilfreds med hendes portion aftensmad den dag. Nu er den 5 meters line dog kortet ned til 3 når vi er steder hvor der kan være harer som konsekvens smiley

Kommentér på:
Se hvad jeg kan

Annonce