{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

har folk ikke andet og gå op i {{forumTopicSubject}}

er bare træt af folks holdninger til muskelhund og specialt irene jarnved og vi med hund irene burde vide bedre end alle de komentare hun fyr af i tide og utide har det såkaldte experter og ikke minds irene nogensinde ejet en muskelhund nu8 har jeg haft pittbull amstaff am bulldog og har på 10år ikke haft nogle problemer er bare så træt af at læse folks meninger lad os lave et træf hvor alle med styr på deres muskelhund besætter cristiansborg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har folk ikke andet og gå op i
  • #2   16. aug 2007 Har muskelhunde ejere ikke andet at få tiden til at gå med, end at brokke sig over at andre brokker sig over deres race?

• #3   16. aug 2007 Moster Stelle -NEMLIG! Nu har der været SÅ mange tråde om det de sidste par dage. Kan vi da ikke snart slippe for at høre mere på det...
    Bare et par dage uden en tråd om det.

• #4   16. aug 2007 jo jeg har andet at få tiden til at gå med Stella c",)

Men kan da godt følge Martin´s tankegang alligevel.

-jeg er bare nået dertil hvor jeg trækker på skulderen og lader folk tænke deres.
    For vil de vide noget må de spørge, ellers kan de da tro hvad de vil.

• #5   16. aug 2007 Moster Stella - You go girl smiley

• #6   16. aug 2007 * Tanja * >> Det må da også være noget mere afslappende, så kan man hygge sig med sine hunde istedet smiley

• #8   16. aug 2007 Ja hvem er ikke træt - besæt du bare...ss

• #9   16. aug 2007 Ork ja da....Slapper jeg mere af så SKi*** jeg snart i bukserne *GG*

• #10   16. aug 2007 bla bla bla, en gang pi.... det hele.
    allesammen både dem der har et problem med muskelhunde og dem der har et problem med at nogen har et problem med muskelhunde (hvis i forstår)
    vil i være så venlige at holde det for jer selv, lade være med at fylde forumet med ligegyldige og latterlige diskutioner, hvis i hver især er glade for den race i har så er det da fint er det ikke????
    vi er mange der er ved at være træt af altid at høre på de samme "gamle" diskutioner.

• #11   16. aug 2007 Jaaaa... lad os forbyde muskelhunde og små tæppetissere.. så må det da stoppe eller ???

• #12   16. aug 2007 Tror selv i er med til at sætte fokus på racen. Hver gang jeg (og min omgangskreds) har "glemt" alt om div. muskelhunde (fordi det ikke har været oppe i et stykke tid), ja så kommer en tråd som denne, og så kører debatten igen for/imod muskelhunde -osse selvom det måske ikke var hensigten med tråden.

Det er ikke fordi jeg er imod muskelhunde, eller ikke synes i skal snakke om dem, men hver gang "folk" får andet at koncentrere sig om, skal "i" da lige sætte fokus tilbage på jeres racer.

• #14   16. aug 2007 Nu syntes jeg måske i alle skal tælle til ti.

For altså at der har været en million tråde om sådan noget er da ikke Martin´s skyld c",)

• #15   16. aug 2007 Der er da væsentlig flere tråde om hvor træls alle er mod muskelhunde, end med små tæppetissere der er blevet overfaldet...

• #16   16. aug 2007 Der er nu længe imellen der er nogen der brokker sig over at hele verden er imod deres tæppetisser.

Jeg synes nu også der er stor forskel på at fortælle at ens hund er blevet overfaldet og så general brok over at man har en, for tiden, upopulær race.

• #17   16. aug 2007 Nå Pernille c",) Du var hurtigst *S*

• #19   16. aug 2007 He he *gggggg*

Nicole - jeg var MEGET ironisk... Har jo selv haft de der farlige dræberhunde i snart 15 år....

• #20   16. aug 2007 Jeg kan sagtens følge Martin... Men men men jeg tror bare ikk at det hjælper noget at troppe op nogen steder for at demonstrere... Jeg har ikk lige hørt nogle af Jarnveds udtalelser om muskelhunde, men synes det er fejt at hun kommer med noget negativt omkring disse hunde....

• #23   16. aug 2007 Hm ja mine har aldrig været i nyhederne og er aldrig gjordt noget ved.
    Men sker det kommer jeg fluks og klager på Hg. *GG*

• #24   16. aug 2007 Er mega træt af at min tæppetisser bliver ved med at bide muskelhunde i stumper og stykker !!

• #25   16. aug 2007 ¤Pernille K - elsker muller baller¤ >> Ingen røg uden ild.

• #27   16. aug 2007 åååhh ha...
    hvor er det da belastende at høre på.

som fru B siger så lad os afskaffe dem, og nu vi er igang, så lad os afskaffe alle hunde, for der er jo noget galt med dem alle....

martin: det er ikke fordi jeg vil lyde som en snerpe der bare ikke gider høre om muskelhunde, jeg kan sagtens se hvad du mener, men ååh hvor bliver det belastende at høre på i længden.
    vær du bare glad for din hund, så må andre folk jo tænke hvad de vil.

ligesådan med tæppetisserne, det er dejlige hunde og de passer til jer der har dem.

alle: vær glad for de hunde i har, og lad andre tænke hvad de vil, de har jo nok ikke forstand på det...

• #28   16. aug 2007 c",) Ej Kasper, så er jeg da glad for at være jyde !!
    For i er da for vilde over there c",)

• #29   16. aug 2007 Kasper - Ja, det er dødirriterende ikke ..... Man går bare stille og roligt og passere en stor hund og så... *brøØØøl* ... Så er hunden væk og tæppetisseren står og griner med et blodigt smil smiley

• #30   16. aug 2007 Kirsten Marie H>> Nemmerlig smiley

• #31   16. aug 2007 Ah ej Kasper , kommer du først her over ad er det et must vi holder kamp dag *GG*

• #32   16. aug 2007 Self. har Martin lov at være frustreret, kan bare ikke forstå at hver gang debatten er dæmpet en smule ned, så skal der lige laves en ny tråd om hvor synd det er for muskelhundeejerne.

Det er da på ingen måde medvirkende til at få lidt ro på det hele -tværtimod.

Kan "i" ikke bare være glade for jeres hunde, og så tænke jeres om de uvidende mennesker der synes d er nogen farlige dræbermaskiner. Og så "nøjes" med at forsvare dem/oplyse om dem, når der er grund til det.

Synes ikke jeg ser mange ejere af andre racer der uopfordret starter en tråd om hvor fantastisk netop deres race er, og at alle der synes noget andet er total trælse og uvidende.

Jeg vil GERNE høre om jeres race -men når der er anledning til det (og her tænker jeg ikke på overfald/en eller anden har udtalt sig negativt på et tidspunkt osv.)

• #34   16. aug 2007 Tja Kasper også giver jeg sørme da Flæskesteg c",)

• #35   16. aug 2007 *GG*

• #36   16. aug 2007 Åhhh det var godt.....For jeg kan ikke importere her over fra c",)

• #37   16. aug 2007 Min mening > det er denne og utallige lignende tråde, der holder liv i mange folks fordomme..
    Det virker desværre stik modsat af hensigten...

• #39   16. aug 2007 Det kan jo være fordi der er nogen hundeejre der ikke har styr på disse hunde.Og nok os fordi man ind imellem møder dem med mundkurve, på det gør jo heller ikke lige racen særligt popullære.Der vil altid være folk der er bange for dem,og det kan man nok ikke lave om på.Der er jo også mange der er bange for Schæferhunden,der erjo kun et at gøre og det er at træne med dem.Så folk kan se at man kan styrre dem andet er det jo ikke at gøre ved det.

• #40   16. aug 2007 Det kan de ja c",)

De vælter sig jo rundt i møget.

• #41   16. aug 2007 Christel > jeg har egentlig bestemt mig for ikke at blande mig i disse absulot ligegyldige diskussioner, men lige præcis den situation du nævner med Buffas (bullmastiff-blandingen) der er Irene på helt rette vej! Jeg har kendt Buffas fra før han var renlig og har gået til træning med ham. Det korte af det lange er, at det er mere held end noget andet at der ikke er sket skade på dyr eller mennesker med den hund. (Håber ikke der er nogen der tager det som bagtaleri) men den kære ejer af Buffas prøvede efter ALLE kunstens regler at få det til at fungere og sommetider må man indse at ved nogle hunde er kæden altså knækket!!

Tager ikke nogen i forsvar, men giver lige et pip med fra sidelinien...

smiley fredsommelige hilsner fra Helle

• #42   16. aug 2007 Nemlig helt korrekt forstået Kasper.

• #43   16. aug 2007 Pernille -det er ikke Martins måde at skrive eller den måde han starter tråden der generer mig.

Men som Sus skriver, er det faktisk muskelhundeejerne selv der holder liv i debatten.

Fam. DK læser en artikel om et overfald. Diskuterer det måske over kaffen og et par dage efter er det glemt igen (hvor eget af det i selv læser i avisen tænker i ovr i lang tid efter, hvis ikke det på en eller anden måde vedrører jer), men når så Muskelhundeejerne "råber op" om hvor uetfærdigt det er, og den ene gang efter den anden starter diskussioner/debatter om det, så holder de liv i bålet, og pludselig husker fam. DK den artikel de læste i sidste uge og så er det pludselig noget de begynder at tænke over.

• #47   16. aug 2007 Det er belastende at folk med muskelhunde tuder.Det er os belastende,at folk der ik ved hva de taler om fortæller om angreb fra muskelhunde,som lige så godt ku være en broholmer/lab. blanding.Folk der ik kender noget til det, bruger begræbet i flæng og det er skidt.Og folk der har dem føler straks der er deres hund der tales om.Derfor jeg ik kalder min hverken muskel eller kamphund,det er jo for helvede bare en hund!!Hvorfor sætte den i bås?
    Og så til noget positivt hehe mødte en dame på 87 i dag.Hun ser min hund og siger den ligner jo en gris,nej hvor er den grim. Og så blev den bare kysset som jeg aldrig har set nogen gøre med en hund før

• #48   16. aug 2007 Christel > det er det fantastiske - eller dårlige - ved tv, de bestemmer selv hvad vi ser smiley

Jeg havde aflivet den hund for længe siden...

Hilsen Helle

• #51   16. aug 2007 Maja -ja det er da frustrerende at folk udtaler sig negativt om ens hund, det har jeg fud forståelse for. Og nej, han siger ikke det er synd for dem, en pointen er at han er træt af folks holdning til hans hund.
    Hensigten er god, men virkningen er bare stikmodsat (og ærligt -jeg er osse træt af at høre på brokkeriet over folks mening om muskelhunde, men kunne jo så self være hoppet ud af tråden)

Jeg tror man som muskelhunde skal droppe idéen om at ændre verden, og så starte i sin omgangskreds. Måske nogen der lærer hunden at kende vil ændre mening.

Indtil jeg oprettede mig herinde, havde jeg intet problem med hverken hundene eller deres ejere. Hundene har jeg stadig intet imos, men jeg synes godt nok at ejerne fremstår som nogen værre brokrøve, der til tider kan have et ubehageligt sprog (det gælder self ikke alle, men det er faktisk sådan en stor del af dem fremstår for mig), og jeg er ikke tvivl om at det i hvert fald ikke er hensigten med denne slags tråde

• #52   16. aug 2007 Tror det måske i bund og grud handler om at nå man siger muskelhund tror de fleste det er en kamphund eller mediernes omtale af hundene. Har selv flere venner som har bullmastif,amerikansk.. Vi har selv en fransk bulldog og har da hørt kommentarer som det er en farlig kamphund, dræber hund eller en muskelhund og dem skal man holde sig fra for de bider altså alle. Og det er specielt folk der ikke har hund eller kender til racen. Og selvom vores er er lille er det ret irriterende at høre på det i længden.

• #53   16. aug 2007 Papirløse hunde -ja, det ligger måske nok i baghovedet, og de er nok lidt skeptiske (og nogen helt tabt, men dem ville jeg så bare trække på smilebåndet af), men jeg ved at flere i min familie som faktisk intet ved om amstaff, og slet ikke har en holdning til denne race endnu (dvs. let "offer" til at få vendt positivt mod racen), har en helt klar holdning til ejerne.
    Baseret ud fra møder i hundeskoven, forskellige forums på nettet osv.
    Og det er ikke at amstaff ejere er voldspsykopater og rockere, men at de altid brokker sig, er utilfredse, ofte ikke så pæne i sproget osv.

Og det er da hamrende ærgerligt, for mit indtryk er da at de ellers er nogen søde mennesker (mange af dem)

• #54   16. aug 2007 Ja det er med at lægge hvad man har af skarpe/hårde genstande når man læser med herinde *GG*

• #56   16. aug 2007 DFFD -men har hun ikke netop i "Vi med hund" lavet en artikel om for og imod og div andet for noget tid siden?
    -har ikke selv læst den, men synes jeg har hørt noget om sådan en artikel.

• #58   16. aug 2007 Jamen det er vi enige i:o) Holder det heller ikke selv, men synes jeg kan huske flere positive udmeldinger på den artikel.

• #59   16. aug 2007 kan godt følge martin..
    men hvor er han henne ??
    trode han ville deltage i tråden da han har startet den op ??.

• #61   16. aug 2007 Til indlæggets starter: Statistikker taler jo for sig selv.

• #62   18. aug 2007
    Så syntes jeg også at katte skal forbydes !!

Min lille søde hund blev overfaldet af en kat, da vi var ude at gå i går... Det eneste han havde gjort var at gå forbi den !!
    Aldrig har jeg været så sur, katten fik et meget velplaceret spark af mig !!

Bare et lille sidespring til den uendelig diskussion

• #63   18. aug 2007 Ork da, jeg har masser at gå op i !

Men mine holdninger ang. muskelfiduser udtrykker jeg glad og gerne..
    Det bedste ved Irene Jarnved, er at jeg deler hendes holdning til muskelhunde.. Hun er muligvis endda noget mere large end jeg ! smiley

• susanne a
    susanne a Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #64   22. aug 2007 Jeg vil også gerne lige komme med en kommentar...

Jeg kender flere med muslelhunde og de fleste er ret okey en af dem er en pitbull og hun er den sødeste muskel tøsen jeg har mødt - før hende, jeg kender fik hunden, havde den været avlshund i polen, fået stød osv, rigtig grim fortid, men hun er bare super godmodig og glad på trods af hendes fortid - hun har fortjent sin nye ejer og en chanche mer'. i dag er hun 9 og har en strålende tilværelse - uden at være spor agrasiv!!!

Og det er jo der det oftes går galt, altså ejeren ... genarelt bryder jeg mig ikke om muskelhunde, men er ejeren fornuftig er hunden det som regl også!!! Man høre jo desværre også om lapper der overfalder små hunde ect.

Jeg har selv tysk ruhåret, der også er kendt, som en agrasiv hunderace, i nogens øjne, men det er de bestemt ikke, de bor sammen med en gravbasse og der er ikke nogle problemer!!!! De kunne dele madskål med en baby, hvis det skulle være!!!

Jeg hørte engang en historie om en der gav sin muskelhund høns og det provokere helt klart dens instinkt, hvilket er temmelig forstyrrende i mit hovede!!! og det er nok der hummelen ligger begravet, der er altid nogle der ødelægger det for andre ,og det må I jo erkende er tilfældet, når det er en af verdens farligste "våben" man har valgt at have som værelses kammerrat!!

Så en apel (staves?) til folk der avler/sægler sådanne hunderacer, kunne være, inskærp jeres målgruppe og tænk lidt mere over hvem du endelig sægler din hund til!!!

Der burde faktisk findes hundekørekort el. hundetilladelse, ligesom det findes til våben, det er heller ikke alle der kan finde ud af at have en skyder!!!

Kommentér på:
har folk ikke andet og gå op i

Annonce