{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

nogle folk har jeg IKKE ondt af! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg sidder her med harme i mit sind over en af vores forhenværende kammerater..
Han add. mig på fb og jeg tænkte at det ville der ingen skade være ved hvis jeg godkendte.. Alle statuserne er "hulk hulk ingen penge igen", altså udover alle dem hvor der står hvad han har købt og om de vilde byture..

Han har så været nede hos en kammerat i hans hifi shop og tigge en kæmpe rabat ud på noget anlæg, for senere igen at skrive på fb at nu har han ikke råd til sin lejlighed og må flytte...

jeg sidder måske og er lidt hellig,meeeeen hvis man ved man hænger med røven i vandskorpen så drop de spontane køb og byture og læg et budget.. - sådan overlever vi da herhjemme, så kan slet ikke se det skal være så svært..
Men det der gør mig mest vred er nok også bare at jeg ved han aflivede sin hund fordi han ikke havde råd til den,og han nu nægter at betale børnepenge til sin søn så statsamtet skal indover igen fordi han siger han ikke har råd- fordi han skal fylde sit hjem med materielle goder!!

Tak fordi i gad læse mit ellers irrelevante indlæg, som egentlig ikke kunne være mere ligegyldigt, men ja lidt brok skulle der vel til hehe:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle folk har jeg IKKE ondt af!
  • #2   5. jan 2010 Det er lige før man ønsker at sådanne mennesker får så mange ubetalte regninger at fogeden kommer og henter hi-fi anlæg og hvad der ellers er af dyre ting og bliver sat ud af sin lejlighed. Det er en ærlig sag ikke at have råd til mange udgifter, men hvis man sløser må den måde må man føle..... Kan godt forstå din harme.

• #3   5. jan 2010 KR mmm den gruppe skulle man nok melde sig ind i

• #4   5. jan 2010 Kender udemærket til typerne.
    På mit arbejde er der overraskende tit borgere som ringer og tikker om penge fordi der er blevet lukket for deres strøm fx. Og bagefter finder man så ud af at de har haft elregningen liggende i næsten en måned og det er jo heller ikke første gang man får sådan nogle regninger.

• #6   5. jan 2010 Pernille U der er da heller ikke nogen der har nævnt dig!!

Vores tidligere nabo er også helt hen i vejret de tog til gran canaria i en uge selv om de ikke havde penge til at betale nogle af deres regninger så nu skal huset på tvang og vi har løbene folk rendene herude fordi de vil kontakt med dem for at få deres penge...

• #8   5. jan 2010 stella: han har ingen sygdommme, han lever bare lidt ala luksusfælden fordi han ikke kan styre sig

Kommentér på:
nogle folk har jeg IKKE ondt af!

Annonce