nogle folk har jeg IKKE ondt af! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg sidder her med harme i mit sind over en af vores forhenværende kammerater..
Han add. mig på fb og jeg tænkte at det ville der ingen skade være ved hvis jeg godkendte.. Alle statuserne er "hulk hulk ingen penge igen", altså udover alle dem hvor der står hvad han har købt og om de vilde byture..
Han har så været nede hos en kammerat i hans hifi shop og tigge en kæmpe rabat ud på noget anlæg, for senere igen at skrive på fb at nu har han ikke råd til sin lejlighed og må flytte...
jeg sidder måske og er lidt hellig,meeeeen hvis man ved man hænger med røven i vandskorpen så drop de spontane køb og byture og læg et budget.. - sådan overlever vi da herhjemme, så kan slet ikke se det skal være så svært..
Men det der gør mig mest vred er nok også bare at jeg ved han aflivede sin hund fordi han ikke havde råd til den,og han nu nægter at betale børnepenge til sin søn så statsamtet skal indover igen fordi han siger han ikke har råd- fordi han skal fylde sit hjem med materielle goder!!
Tak fordi i gad læse mit ellers irrelevante indlæg, som egentlig ikke kunne være mere ligegyldigt, men ja lidt brok skulle der vel til hehe:)
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 663
På mit arbejde er der overraskende tit borgere som ringer og tikker om penge fordi der er blevet lukket for deres strøm fx. Og bagefter finder man så ud af at de har haft elregningen liggende i næsten en måned og det er jo heller ikke første gang man får sådan nogle regninger.
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.475
Vores tidligere nabo er også helt hen i vejret de tog til gran canaria i en uge selv om de ikke havde penge til at betale nogle af deres regninger så nu skal huset på tvang og vi har løbene folk rendene herude fordi de vil kontakt med dem for at få deres penge...
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
nogle folk har jeg IKKE ondt af!