639 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

Forhelvede over hvalp! Forhelvede over hvalp!

Hvalpe er så søde, dejlige og nemme! BHVAAAAA til nemme!!! De hyler, de skriger, de bider i alt, pisser og skider alle vejne og render om benene på en så man skvatter over dem 100 gange om dagen!!! Bare lige en lille reminder til alle der sådan ønsker sig en lille deeeeejlig en!! smiley smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhelvede over hvalp!
  • #1   21. aug 2007 Hvalpe er dejlige.

• #2   21. aug 2007 Jeg havde det ca. som dig da min var hvalp. Jeg glædede mig bare til hun blev et år. Da hun var et år, glædede jeg mig til hun blev to. Nu er hun så endelig ovre sit hvalpepjat... Eller, det meste i hvert fald.

• #3   21. aug 2007 Andres hvalpe er søde og ååhh så kære, men jeg glæder mig også altid til de små blir Voksne hæhæ

• #4   21. aug 2007 men når hun så putter i mine arme, imens jeg sidder er ved computeren, er alt pludselig tilgivet !!

• #5   21. aug 2007 Jeg har 7 af slagsen lige nu, så kender det godt, men blir' nu svært at undvære dem når de skal hentes, selvomd e tager meget af ens tid:-)

• #6   21. aug 2007 Ja, men alligevel er de umulige ikke at elske!!

• #9   21. aug 2007 Det værste med hende her, er at hun hyler nogen gange om natten, så kæresten har forvist os ud af soveværelset så han kan få søvn! så vi sover nu som to gamle mennesker - i hver vores værelse! nedtur

• #10   21. aug 2007 Min lille puppy er bare det dejligste på jorden..

Hun laver ihvertfald ALDRIG ballade.. Eller noget :o)

• #12   21. aug 2007 Det skal hun heller ikke være, men hun hyler og skriger simpelthen hvis vi forlader hende endnu! Hun blev også lige 8 uger i søndags!

• #13   21. aug 2007 Når mine har været hvalpe har manden hevet dem i sengen. Så er der ro ;o)

Lige nu sover vi også hver for sig, og det kommer vi til en måned eller to endnu da Effie ikke må gå på trapper.

• #14   21. aug 2007 nemme - det er der vel aldrig nogen der har lovet en hvalp skulle være.

• #15   21. aug 2007 Nej, selvfølgelig skal de ikke være nemme, men hold op hvor ville man nogen gange ønske det!

• #17   21. aug 2007 Jeg synes nu mine har været nemme. Men det kan være det er fordi jeg går hjemme med dem .......

Effie har været en rigtig ballademager (og er det stadig), men det er ikke med at ødelægge, bare en masse underlige ting hun finder på og lærer sig selv. Det er noget der får en til at grine mange gange om dagen.

• #18   21. aug 2007 Jeg savner hvalpetiden med dem som er store nu - smiler..

• #19   21. aug 2007 Ja men det ved i jo når i anskaffer en hvalp.
    Så hvad hyler i dog over.
    Min hund fik 4 hvalpe natten til Mandag.
    Sov kun 2 timer den nat. Det var da hårdt, men det var også en oplevelse og hjælpe med fødslen.
    Mandag hos dyrlægen blev den største og flotteste aflivet på grund af ganespalte. Snøft havde glædet mig til og se hvor flot den ville blive.
    Mandag aften vil den mindste ik spise, og vi ved ik om den kan overleve.
    Så ja jeg glæder mig til at de drøner rundt og laver ballade. Så ved jeg da at de har klaret den.
    Ved da godt det blir hårdt, men også sjovt.
    hilsen karina.

• #20   21. aug 2007 jeg syntes det er helt fint i har hende i soveværelset. Det er synd hvis de skal forvises til at sove alene fra starten. det er stressende nok for dem at skulle forlade alt det kendte.

• #21   21. aug 2007 Hun sov egentligt også godt den første nat!Men hun er begyndt at vågne op et par gange om natten nu, enten fordi hun skal ud eller også fordi hun keder sig og vil holde party!! så er lidt i tvivl om jeg skal give hende mere tid, eller jeg bare skal kyle hende ud i gangen og sove med ørepropper!!

• #22   21. aug 2007 Bare vent jer
    Svatter ski stadig 100 gange om dagen over Dina ...
    Hun skal jo lige følge med i hvad mor laver ;0)
    Og der er ikke meget lille hvalp over hende mere ,0)
    Menn ok hun hverken hyler eller skriger og renlig har hun været siden hun var 12 uger.. længe siden ;0)

• #24   21. aug 2007 Ej, det er sgu ikke slemt at have hvalp!! men selvom det er min 8 hvalp nu igennem tiden, så bilder jeg mig ind hver gang, at det bliver en dans på roser!! hurra for det naive sind!!

• #25   21. aug 2007 Hvalpe er søde, dejlige, og aktive........præsis som de skal være :o)
    De tisser og skider hvor de får mulighed for det..........de piver og hyler indtil de er trygge..........og de går ivejen for at få opmærksomhed og tryghed.............de bider i alt for at undersøge verden.........min defination på en hvalp *S*

Hvalpe er guds gave til mennesket..........såååå skønne :o)

Da vi havde 7 af slagsen blev jeg faktisk aldrig "træt" af deres hærgen i hjemmet.........jeg nød hvert et sec sammen med dem...........selvom det er hårdt arbejde......så nemme det er de ikke :o)

• #26   21. aug 2007 prøver at aktivere hende en del, men sådan er hun også om dagen! sover en time, og vågner op og så skal der være fest! sover en time, og vågner så derefter op igen!

• #27   21. aug 2007 laver du hjerne gymnastik med hende -

Husk at aktiv leg kan være irs til egen røv i sidste ende -
    At bruge hjernen er langt vigtigere en 4 timer med fuld knald på...

• #28   21. aug 2007 irs = RIS

• #29   21. aug 2007 heldigvis glemmer man de dårlige ting hunden gjorde som hvalp, ellers var der nok ikke mange der havde mere end en hund:)

• #31   21. aug 2007 Connie : Har absolut ik gloemt hvad Idun fx har lavet - Griner -
    Det var ik småting -og det blev en DYR fornøjelse at få hende ind i huset -

Men hun er tilgivet alt - blot hun kigger på en med sine smukke øjne - og vender hovedet lidt på skrå - er de mange tusinde kroner hun har ødelagt for glemt - Gg

• #32   21. aug 2007 Hun er kun 8 uger, så hun er ikk så nem at aktivere endnu, da hun ikke rigtigt forstår verden endnu:) Det med at søge efter godbidder, bliver istedet til at kravle op på mors skød eller bide i hendes tær! Det er lidt sjovere smiley

• #33   21. aug 2007 Gad godt at lære det hvalpe kan! De kan ødelægge for flere tusinde af kroner, men bare et blik fra dem, og de er tilgivet! Det gad jeg godt at kunne!!

• #34   21. aug 2007 Mette og Somin -

Man kan sagtens træne med en 8 ugers hvalp - det kræver bare lidt mere tålmodighed -

Træn "gi pote" "Dut med næsen" "Sit" Etc etc etc

Og finde guffer kan jo så være at finde dem PÅ mor - så kontakten - som hun jo så har brug for - stadig er der -
    - Og er gufferne ik spændende nok, - så prøv med råt kød eller lign...

• #35   21. aug 2007 Somin - du er hermed omdøbt...

• #37   21. aug 2007 Syns faktisk ofte at de små er nemmere at træne med - så deres opmærksomhed felt er langt mindre end en større hvalps -
    Hvad der sker 2 meter væk ænser de dårligt, - så man har deres fulde opmærksomhed - ss -

Og jo tidligere du starter du nemmere bliver de jo...

Men kan forstå i har haft mange hunde, så det ved i sikkert alt om... smiler...

Hvilke hunde har i ellers haft -

Kiggede lige på profil alderen - 23 år - og 8 hvalpe - er der sket noget m nogle af dem - ????

• #38   21. aug 2007 Jeg plejer bare at kalde ham skvat-røv, men somin kan vi da godt sige smiley Tror jeg vil prøve det i aften, lige give hende en times tid inden sengetid! Så kan det være hun skal prøve at flyttes us på badeværelset og sove, med åben dør indtil os, så kan vi prøve at lukke den imorgen! Så kan det være det kan hjælpe lidt på symbiosen!!

• #39   21. aug 2007 Har haft hunde siden jeg var helt lile! Har haft to foxterrier som lille, to lab, en cane corso, en amstaff, nu holly som er cane corso og Kiwi som er boerboel! Mine forældre har stadig den ene lab - Bessie! Cane corso'en blev desværre offer for en "skilsmisse", da min tidligere kæreste og jeg gik fra hinanden! Han havde et sted og bo, det havde jeg ikke, så han måtte desværre beholde Troja! Tira blev desværre aflivet for nogle mdr siden! - savner hende! Ja, så ved en del, men som alle mennesker er alle hunde forskellige, så det er jo næsten som at starte forfra hver gang synes jeg!! Selvfølgelig lidt nemmere for hver gang!

• #40   21. aug 2007 Mette.........sover hun ikke sammen med de andre hunde ?.........hvorfor skal hun på badeværelset og sove .......er det der hun skal sove i fremtiden ?.........jeg mener bare, at du skal vælge det sted hvor du gerne vil have, at hun sover om natten og så skal du sove der med hende det næste stykke tid.

• #41   21. aug 2007 Susie: Det er for at flytte hende gradvis væk fra os! Synes måske det er lige hårdt nok, bare at kyle hende ud i gangen med det samme! Men jo, hun skal flyttes ud til Holly når hun ikke hyler mere!

• #42   21. aug 2007 hva med en kurv eller et tæppe ved siden af sengen - og så en hånd ned hvis hun bliver urolig - ????

Ja - lender det m at det er nyt hver gang - ss - for som du siger - forskellige - en hund er jo ik bare en hund -

Jeg har en race jeg går og drømmer om- og skal have en dag - glæder mig til at opleve hvor forskelligt det er at have dem jeg har nu - cntra en lille hund / forholdsvis lille hund / som den jeg drømmer om... smiler...

• #43   21. aug 2007 Har du prøvet at lade hende være ved de andre en nat ?

Ofte finder de jo god tryghed i hinanden - og det at de andre er rolige og bare sover - kan give hende vished om at tingene er som de skal være - ss -

• #44   21. aug 2007 Hun har en pude ved siden af sengen nu! Hun kommer ikke op i sengen, det bliver hun altså lige et hak for stor til - også selvom der nu ikke er noget bedre at putte med dem! Men det er forbudt! Det bliver også for beskidt!

• #45   21. aug 2007 Men held og lykke med hende -

Vil komme igang med dagens opgaver - jobbet kalder kl 12.30... så en del der skal nåes inden-

Sikke et lorte vejr -

• #46   21. aug 2007 Jo tak smiley

• #47   21. aug 2007 Hvalp er dejlige... Selvom det føltes som en evighed, før Mickey blev renlig, og man hver dag om morgenen skulle samle lort op, og hver gang han havde været alene hjemme... Ark ja, masser af tålmodighed er vejen frem..

Han er renlig i dag og overhoved ikke problemer med det.

Kan også godt huske den første 1-1½ måneds tid, hvor jeg stod op en 2-3 gange om natten og gik ud med Mickey, så han kunne tisse..

Ahhh, dejligt at sove igen en hel nat.. smiley Og nu er det Mickey, der nogen gange ikke gider op smiley

Der følger en masse med, når man får hvalp - det er sgu som at have en lille baby... Men når hunden så kigger på en med sine dejlige øjne og vil putte, bliver man hel forelsket...

Men.. Held og lykke med hvalpen smiley

• #48   21. aug 2007 *GG*

Hvalpe er ski da møg-irriterende, når man bor sammen med dem, sådan er DET bare... Men alt bliver bedre, når de kommer og kigger op på en med små søde brune hvalpeøjne og vil nusses...

Tror sgu at næsten alle hvalpeejere på et eller andet tidspunkt har drømt om, at at de havde fået en voksen hund, når ALT er gnavet i, og der er bæ og tislugt i hele huset osv...:-)

I løbet af de sidste 5 minutter har min hund fået fat på en pakke tyggegummi, et par badesandaler, en toiletrulle - og "foden" til min symaskine - og hun er 1 år og 3 måneder:-) - Så det bliver bare ved....:-)

-Men heldigvis ved jeg, at det hjælper at gå en lille tur med hende - så det vil jeg så gøre nu....

• #49   21. aug 2007 Jeg vil ha sårn en!!!!!!!!!!!

• #50   21. aug 2007 Rie:

Eller man kommer hjem, hunden er hoppet over glitteret til stuen, og åbnede døren til soveværelset, for derefter at overpisse sengen! Nøøøøøøøøøj, jeg var meget meget meget meget meget meget gal.... smiley

• #52   23. aug 2007 Ja, har haft hund før alene. 3 Før hende, så kender godt trummerummet! Vil have hun skal lære at sove sammen med Holly, og derfor vil jeg træne hende til, lige så stille at komme længere og længere væk fra mor og far, så hun bliver ved med at være tryg. I nat sov hun for første gang ude i gangen + kontor, og vi hørte ingen gråd eller hyl! Hun går også altid ind på kontoret og sover om dagen, der ligger hendes pude og der er hun tryg! Hun havde dog haft et lille uheld i nat, men det skal hun nok komme efter! Alt i alt går det rigtig godt, og der er kun de sædvanlige hvalpe problemer, som der jo altid er! Hun er så dejlig, fræk og lærenem, men giver mig nogle gange grå hår i hovedet! Men sådan er det jo, når hun kigger op på mig med hendes små kære øjne, så er alt glemt! Hun er jo også kun en baby! - Husk at indlægget er skrevet i ironi smiley

Kommentér på:
Forhelvede over hvalp!

Annonce